Sokerirasitus takana ja täällä selvittiin puhtain paperein. Mulla otettiin pikasokeri sormenpäästä, joka oli 3,6, selitti että jos se olisi 8,0 tai yli ei saisi litkua ollenkaan juoda... Heti perään otti kyynärtaipeesta ja se oli 4,5 eli pieni heitto mulla ainakin!
1h arvo 5,2 ja 2h 5,1 eli erinomaiset!
Voi mikä helpotus olikaan...
Minunkin mielestä
toinen kolmannesalkaa 27 viikosta eteenpäin.
Meillä töissä ei toisellakolmanneksella tarvii tehdä yövuoroja ja tuo just rajana... Mulla onneksi enään pääsiäisenä pari yövuoroa, sit loppuu!
Painoasiasta mulla hieman eri näkökulma, nimittäin itsellä ollut pientä ylipainoa teini-iästä asti. Lapsena olin normaalipainoinen, mutta heti naisellisten muotojen myötä painoa kertyi. Kärsin tästä kovastikin nuorempana, mutta nyt olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen. Itsellä sellainen kroppa ja aineenvaihdunta, että pitää todella tarkasti katsoo, mitää syö ettei paino nouse liikaa. Vaikka lenkkeilen joka päivä koirien kanssa ja käyn salillakin. Hieman jojoiluakin on ollut ilmassa, kun paino vaihdellut aikuisiällä 64-84kg! Tätä taustaa vasten itselle jotenkin tärkeää ettei paino ihan hirveästi itsellä raskausaikana nousisi, mutta yritän kuitenkin olla liikaa stressaamatta. Lähtötilannehan täällä oli 84kg/164cm etten ihan hirveen pitkä ole ja tuota massaa on... : / Olen siis erittäin tyytyväinen itseeni, että painonoussut alusta vain 5,5kg!
Vaikka ylpeänä tätä mahaani kannan, nyt kun se näkyy jo kunnolla! :heart: Mutta jokainen meistä odottajasta on erilainen ja yritetään olla ylpeitä siitä vaikka ei se aina helppoa olekaan! Ihania naisia me ollaan kaikki, koosta riippumatta! :heart: Ja kohta meillä on ihanat nyytit sylissä!
Häpimama Voi kun ihania uutisia sinulta! :heart: Toivotaan, että loppuraskaus sujuu hyvin...
Tuisku83 Voi kurja, että sulle tullut vasta-aineita!
Toivotaan ettei kovin kovasti sieltä enään nouse ja vauva saa olla masussa vielä pitkän aikaa! :hug:
KatsuAmsku Itsellä ei ole ollut tarvetta kaksosrattaille, mutta siskolla kaksi lasta peräkkäin... Heillä ollut Carena douple swing -merkkiset kärryt ja minusta ainakin olleet ihan helpot työntää!
Ja siskokin kehunut!
Hintakin on niillä huokea!
Niihin saa vauvalle vaunuosan, jos haluaa mutta sisko tainnut pitää vaan emmaljungien pehmyttä kantokoppaa, kun nuorimmainen oli vauva.
Täällä taidettiin sokerirasituspäivänä pongata eka supistus! :| Mulle tuli rasituksesta ihan hirveä olo, oli ihan kamala nälkä ja päässä humisi. Eikä tämä humina helpottanut koko päivänä, vaikka pääsin syömään. Lepäilin siinä vähän aikaa kotona ja sit lähdin koiria käyttämään, kun pakko oli... Piti kuitenkin kääntyä takaisin, kun olo oli niin hirveä... :'( Siinä sit kramppasi ja vihlasi ihan kunnolla alamahasta! Taisi olla nyt sitten se supistus, joita mulla ei aikasemmin ole ollut... Taisi olla elimmistölle liian kova rääkki se pitkä paasto! :ashamed: No onneksi sen jälkeen ei ole ollut, säikäytti kyllä...
Vauva täällä liikkuu ja muljahtelee kovasti. Nyt on puskenut jonkun osan tuonne oikealle kylkikaareen ja tuntuu siellä koko ajan. Olisikohan nyt sitten kääntynyt pääalaspäin, kun eilen pari kovaa potkua osui juuri tuonne!
Mahan läpikin tuntuu selvästi joku moukura, olisko sitten pikku pylly! :heart: Mahtava tunne, kun tuntee mahanläpi, jo pikkuisen! :heart:
Juliet & Pirpana 24+3