Morjens tytöt!
Laala kiva idea naamiaisasuksi!
lumi-enkeli no toi on kyllä jo kohtuutonta odottajan kiusausta, kun ei ole edes laskettu aika mennyt ja ihmiset kyselevät, että eikö vieläkään :kieh:
milkystern mä huomaan kans, että nyt viime päivinä jos mies on tarjonnut apuaan kun oon jotain huhkinut, niin sanon, että ei kyllä mä voin tän hyvin tehdä :saint: pari viikkoa sitten tilanne oli vielä ihan toinen B)
Mites
AM siellä osteopaatilla meni?
Tsemppiä huomiseen ya-kontrolliin
Möyriäinen09!
Tilia Cordata täällä sama fiilis, ei oo varaa puhallella suppartituulia kun itsekin niitä kaipaa
Hani- ihana kuulla sun kokemukset noista jälkisuppareista, mulla nimittäin oli myös esikoisesta tosi ilkeät sellaiset, ja kätilö synnärillä "rohkaisi", että uudelleensynnyttäjillä ne on vielä kovemmat... :kieh: Onneksi särkylääkkeet vei pahimman terän niiltä. Ja toisaalta tietää, että ne auttaa kohtua hyvin palautumaan, joten hyvän asian vuoksi sitä kärvistelee (jos kärvistelee).
( . ) Täällä on iltapäivällä ilmeisesti bongattu se kuuluisa limatulppa, tai ainakin osa sitä!
Vatsalla supisteli kivuliaasti muutaman kerran iltapäivällä ja oliskohan se sitten vauhdittanut limiksen liikkeellelähtöä. Nyt alavatsa on vaan jotenkin ihan arkana/hellänä kaikesta supistelusta