<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

=) ihanaa kun vauvoja vain syntyy ja syntyy! :heart: Onnea kaikille!!!!

Itse olin neuvolas just tänä aamuna ja kaikki hyvin. Painoarvio on 3,5-3,7kg eli aikamoinen mussukka! :D

Ei oo limatulppendaaleja tai lapsivesiä lorahdellut.. Niitä tai kunnon supistuksia odotellessa :)

Ihanaa kevätpäivää mamit!

SUURET ONNITTELUT TAAS KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE :hug:

täällä on sitten kohtutulehdus :eek: ultraan meni lähete ja pahimmassa tapauksessa kaavintaan..että sellasta :kieh: olo on ihan ok, toivottavasti menis antibioteilla ohi. henkisesti tää on aika rankkaa, kun menin ja sorruin taas tupakkaan niin nyt omatunto koluttaa joka syötöllä :'( silti se tupakka on ainut joka mut on tän väsymyksen keskellä pitänyt hengissä. pojat lähti mummolaan jotta äiti saiai nukkua, mutta uni ei tule. onhan tämä oma aikakin arvokasta, vaikka sitten palstaillen :D

onko muita jotka polttavat/aikovat polttaa/ alkaneet taas polttaa lapsen tultua?? mietin että siirtyisin kokonaan korvikkeeseen, mutta neuvolassakin sanovat että parempi oma maito vaikka polttaa, välin yritän pitää siinä kolmessa tunnissa mutta aina ei ole onnistunut :ashamed: vielä yhtään korviketta ei poika ole saanut :saint:

tsemppia kaikille isomahaisille, kohta se odotus palkitaan :heart:

JJ-t ja Joona 12 päivää

JJ-t, mulle sano lääkäri esikoisen aikaan että vähintään puoleen tuntiin ennen imetystä ei pitäisi polttaa, vaan käydä tupakalla sitten tissittelyn jälkeen.
Älä stressaa turhasta, varsinkin jos odotusajan oot ollut polttamatta.
Pikaista paranemista! :hug:

Eloveenalle ja murmelille jättionnittelut vaaveista! :flower: :heart: Ihanaa, pikkuisia tulee nyt koko ajan lisää. :heart:

( .)Ristiriitaisia tuntemuksia tänään: haluis jo niin hirveesti pikkusen viekkuun ja toisaalta, miksi viime metreillä ruveta hoppuamaan pientä pihalle... Ja joka tapauksessa eihän tässä enää ole kun parisen viikkoa niin saapi nyyttärän viereen - tulipa vauveli omia aikojaan tai käynnistyksellä. Hormonit vissiin sitten. Päivällä kävelyllä käydessä rupes jomotteleen joksikin aikaa ihan erilailla kun ennen, mut sitten lakkas ku kotona huilas.

Tsemppiä ja jaksuja kaikille, niin meille massukoille kuin jo vauvaantuneillekin omassa arjessaan! :hug:

AuroraB + nasukki 40+1

JJ-t Mä myös poltan :ashamed: mutta koitan pitää niin pitkän välin kun van mahdollista (pää kestää ). ja pumppaan aina ennen menoa jos vaan on pumppu lähettyvillä. vauva kyllä syö paljon korvikettakin kun mulla vähän heikosti heruu tuo maito ja pieni mies on aika kova syömään.

Nellah ja Toni 6vrk

Vauva liikkuu julmetun paljon ja silloin varsinkin kun vatsa kovettuu nyt noin 4min välein kunnolla ja alavatsaa nippaa ja juilii. Onkohan merkkiä ensi yönä synnyttämään lähdöstä? :/ Hmm, kun ei oikein tiedä.. Kun ihan vielä nyt kestää ok nää tuntemukset ja mulla on kyllä varmaankin aika korkea kipukynnys.. No, pitää tässä vain odotella että tihenee ja voimistuu.. =)

Täällä on ihan kamala olo,ei jeesus sentään.Kylmä hiki valuu otsalta-tulin sitten kipeeks,en vaa tiiä mistä ihmeestä pöpön oon saanu kun viimeset 4 päivää oon jumittanu sisällä,kun ei vaan mikään huvita.Viime yönä en nukkunu ku jotain vartin pätkiä ja itkeskelin kun jaloissa koko yön ihan mieletön kipu,sellanen että ihokin on ihan herkkä eikä pystynyt itteään paljon liikuttaa kun kolotti joka paikkaa.Neuvola olis tänää 13.00 mutta en pysty menee,eikä siel mitää ihmeellistä oliskaan..

Kylmä-kuuma-kylmä..huoh..

Heidi ja Yömöyhijä 39+4.

Alkuperäinen kirjoittaja iltsu-natsu:
onnea uusille vauvoille ja vanhemille! :heart: :flower:

(.) limatulppa irtosi! hip hei!!! alkaa tapahtumaan!

iltsu & beibe 38+6 ( 40+5 )
Tulinpa kurkkaamaan tänne. Ja nyt näyttää iltsu hyvältä!!!! Odotellaan täällä innoissaan millon saadaan uusi serkkupoika! Tsemppiä koitokseen, tuskin tulee enää "hukkareissua"!! =) =) :heart:

Huomenta!

Onnea tyttövauvasta Murmeli 78 ja poikavauvasta Eloveenalle!! :flower: :flower:

Mites kaikki supistelijat ja supistelemattomat voivat tänä aamuna? :) Onnea tulpista Möyriäiselle, miinulaiselle ja iltsu-natsulle! :flower: :D

Allusmammalle mukavaa ja ennen kaikkea tehokasta osteopaattikäyntiä, niin se on sullakin sit ihan varmasti tyttö sylissä pian B) :heart:

JJ-t auts, pikaista paranemista, toivottavasti lääkkeet tehoavat pian :hug:

SädeI sun eilisen päivän kuvaus oli ihan kuin mun näppikseltä, mulla oli jotenkin koko päivän ihan voimaton olo ja olin sen näkönenkin. Mites siellä voidaan tänään??

AuroraBorealis samoja fiiliksiä täälläpäin myös... :hug: :heart:

Tulikohan funkyMamalle lähtö yöllä?? =)

Jaksamisia heikulle :hug:

( . ) Kyllä se on nyt tytöt niin että tää alkaa saunomaan joka ilta tästä lähtien ja savustamaan bebeä ulos :kieh: Eilen nimittäin kävin saunassa ja heti yöllä supisteli (juu johtui tosiaan varmaan saunasta :LOL: ) Puolentoista tunnin ajan tuli kipeähköjä supistuksia n.5-6 minuutin välein. Aamulla tulikin sit jotain rusehtavaa vuotoa ilmeisesti suppareiden ansiosta
Jospa tää nyt sit joskus kuitenkin syntyy enkä mä sittenkään päätyisi johonkin Nelosen 4D-dokumenttiin "Ikuisesti raskaana" tms :xmas:

Kesis ja Nuppendaali 40+6

Onnea taas uusille vauvautuneille! :flower:

Myös täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena. :D Mitään edistystä ei ole mihinkään suuntaan, Punkero ei oo takuulla edelleenkään viitsinyt edes harkita laskeutumista, ainakaan jos ite osaan yhtään päätellä siitä missä se tuntuu... Sen sijaan mun kroppa alkaa hajoamaan. :kieh: Selkä on ihan järjettömän kipee ja nivuset ja häpyluu sattuu ja alamahaa kiristää, navan alle oon saanu NYT ekat raskausarvet. ( :kieh: ) Eilinen oli ihan hirvee ku olin hoitamassa viimeisiä kouluhommien palautuksia ja sattu kävely ihan hirveesti. Mies onneks oli kultainen ja teki ruoan että mä sain kotona sit vaan olla. :heart:
Sit me nukahdettiin miehen kanssa päiväunille ja herättiin vasta kymmenen maissa illalla. :whistle: Nyt oon taas nukkunu sit jotain 9-10 tuntia yöuniakin sen iltaunen jälkeen. :D
Ainoo, että jaloista meinaa lähteä tunto sen selän takia.
...Sen takia oikeastaan Punkero saiskin jo syntyä mun puolesta. :whistle:

No mutta. Tänään pitäis harkita naamiaisasujen ompelua. :whistle: Mä olen ihan "superlahjakas" ompelija (NOT), joten ei yhtään tiedä mitä niistäkin tulee... :LOL:

Laala ja Punkero rv39+2

Merkkailen vaan...

Edelleen yhdessä läjässä :) . Nukuin yön HERÄÄMÄTTÄ 23-6.30!! Tätä ei olekkaan tapahtunut sitten joskus joulukuun jälkeen. Kaupassakin kävin jo :D .

laala mulla kans nivuset huutaa hoosiannaa ja kävely on tuskallista kun mahaa alkaa pistää jo kymmenen metrin jälkeen. Siispä vetäydyn sohvan pehmeään syleilyyn.

kesis mä olen kanssa ahkerasti saunonut,,,ja saanut silä ainoastaan kamalan turvotuksen :kieh: . Toivottavasti sun ruskea vuoto ennakoi lähtöä :) .

JJ-t Mä sain kohtutulehduksen esikoisen jälkeen, ei ollu kivaa. Siihen loppui imetys mun osalta kun jostain syystä menkat alkoi sitten heti kun tulehduksesta selvittiin ja maito ei enää pojalle maistunut. Toivottavasti paranet pian :hug: .

Kaikille nyytin saaneille :flower: :flower: !

M+Hymy 38+4

Ehei, en mä ole sairaaloihin lähtenyt :headwall: Mieluustihan sinne lähtisi jo, mutta kyllä se niin vain täytyy olla, että kunnon kipuilut ja kellottelut ovat vielä erespäin. :) Ja näyttäis beibillä olevan masussa vain niin ihanan hyvä olla pienessä kodissaan, että antaa nyt kaikessa rauhassa sen siitä vielä nautiskella.. :heart:

Voi että kun on kaunis ilma taas ulkona! Pesenpä pyykkiä taas ja laitan ulos kuivumaan parvekkeelle, ah -ihana tuoksu tulee =)

Hassua kun viime yönä sängyssä huomasin että vauva tärisi niinsanotusti. Aika monta kertaa niin teki. Oli pakko pompata vielä avaamaan ruutu ja kuuklettaa mitä tuo olisi.. Kai se sitten pissailee tai on hermoston kehittymistä.. :whistle: Tiedä tuota, mutta hassulta se tuntui, ihan kuin vauva olisi jäässä ja siksi tärisi, mutta tuskin.. :) Aikaisemminkin oon tuntenut tuon tärinän ja joku joskus netissä sanoikin vauveliinin pissaavan silloin..

Nyt taas meen, vauvaohjelma alkoi just.. VOIMIA joka iikalle kestää tämä päivä eri tuntemuksia ja hope päästään pian jo kaikki ponnistamaan muruset maalimaan! :flower: Ja kyllä nää viimeiset päivät pitäs jaksaa, ei oo enää kauaaaaa! :)

Kesis, tänää jo parempi olo vaikka unet jäiki taas liian vähäisiks. Oon ihan kateellinen tosta rusehtavasta vuodosta :LOL:. Aina kattoo kalsareihin vessassa, et joko olis jotain muutaki ku valkkarii... MUUUUT EEEEI!

Funkymama,
oon kans miettiny välillä mitä toi vauveli tekee ku se hytkyy jotenki ihmeellisesti. Oon kans laittanu pissimisen piikkiin.

Iltsu-natsulle onskut tulpasta :D.

Kiva ku näki yöllä unta, että vedet meni ja lähdettiin sairaalaan. Sit oliki ihan pettyny ku heräs housut kuivana :whistle:

Odotan nyt allukselta ilmotusta, et vauva synty viime yönä :D

Tänää olis neuvola ja sit mä päätin lähtee tonne Selloon shoppailee. Tuntuu, et osa paskasta fiiliksestä ja kärsimättömyydestä johtuu siitä, että jumittaa vaan himassa. Eilen olin jo iha fiiliksis ku käytiin apteekissa :LOL:. Tuntuu et kaveritki on päivät töissä/koulussa.

Säde ja poitsu 40+6 (enää 7 kokonaista päivää mahd. käynnistyksee :D)

AAM
:wave: kuten myös kuittaa ja poistuu takavasuriin sadattelemaan Kesiksen lailla *ikuisesti raskaana projektiaan :kieh: *

odottelen kaverin kyytiä lähdetään johonkin lumppu outlettiin käymään ja ip:llä töihin kiekka ja se ostiskäynti... :) jänskättää jos sit toimis ko viimekski.. :p

Yhteistyössä