Onnittelut
superheppulille ja perheelle pikku prinsessasta!! :flower:
zikiziki ihana pieni käärö teillä :flower: =) :heart:
Piin joo visusti yhdessä kasassa täällä ollaan
Hienoa, sielläkin siis havaittu suppareita!! :flower: =)
milkystern mulle kelpais kans se feta-perunapaistoksen ohje
Möyriäinen09 siellähän kuulostaa lupaavalta noi kipeet supparit!
AuroraBorealis Onnea Nelkyt plus Nollasta!! :flower: Voi ei täällä kyllä missään tositoimissa olla
Ihanaa kun kysyit :hug: Ilmeisesti ne yön ja aamupäivän supistukset oli supistuskeijukaisen hetkellinen mielenhäiriö ja nyt hän on päättänyt että Kesikselle ei niitä tartte ripotella
vaan pitää mielummin hullua jännityksessä
Hemppa oli muutenkin täälläkin ihan ihmeen hyvä, kuten tais olla Usviksellakin. 142 oli siis tänään neuvolassa, mut en oo syönyt rautaa kahteen viikkoon
Ihmeellistä. Aiemmin oon saanut sen raudalla jonnekin 130 hujakoille.
Täälläkään ei ole mainittu
esitietolomakkeista tai hätäkastejutuista mitään, ei ollut myöskään esikoisen odotusaikana mitään puhetta niistä neuvolassa...
Ruttanalle isot tsempitykset huomiseen käynnistykseen
ellei vaavi tietysti päätä tulla maailmaan vielä ennen sitä
Jospa mä vaikka asetun ehdolle manttelinperijäksi sun superhautojan paikalle
SädeI tsemppiä turhautumisen keskelle :hug: Pian ne vaavit on täällä!! :heart: Onko sulla mitään pientä projektia mihin voit/jaksat tarttua vielä ennen vauvan tuloa? Jotta sais ajan kulumaan nopeammin. Huomaan, että itselleni tekee hyvää, kun saan lyhennettyä "to do"-listaani vielä näinä vikoina päivinä. Ei listalla ole kyllä mitään suurempia juttuja, mutta sellaisia kuitenkin, että jälkeenpäin on hyvä olo, kun sai sen ja sen jutun vielä tehtyä ennen vauvan tuloa. =)
mamiti87 onnea löydöksestä!! :flower:
nyt ei muuta kuin synnyttelemään...
heikku :hug: