<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

annuli333 meidän esikoistyttö syntyi rv 41+4 ja synnytys lähti itestään käyntiin...joten voipi olla että tämäkin tulokas menee yli..

hannustiini tervetuloa mukaan :flower:
huomenna neuvolaan :D

lumi-enkeli+masuasukki 29+0 :heart:
 
niinnu oot kyllä oikeessa siinä, ettei pieni sf-mitta mitenkään erityisesti helpota oloa, jos vauva kasvaa keskikäyrillä kuitenkin... mullaki ihan koko aika olo et pitäs olla selkä suorana, muutoin vauva alkaa painaa ja puskea (entistä voimakkaammin) ja olo tosi tukala.

laala kuulin myös just et osa porukkaa (miehiä!) töissä oli luullu mun vaan lihoneen joulun jälkeen :( nyt ne sit ilosesti totes että "sähän olitkin raskaana". jee (NOT). no, onneks nykyisin näytän selkeesti raskaana olevalta, en vaan pyöristyneeltä, kuten rakas miehenikin tuossa juuri totesi. miehet :kieh:

hannustiini tervetuloa mukaan :wave:

solina hui mikä vaikutus, toivottavasti löydät parempaa raudan lähdettä!

ziki mä ostin semmoset imetysliivit et kuppikoko venyy, jopa 1-2 kokoa. nää mun liivit on bravado-merkkiset ja niitä myy ainaki www.bebes.fi. oli vähä kalliit (48e) ja luulisin et halvemmallaki noita venyviä liivejä saa, mutta mun oli sovituksen jälkeen vaan pakko saada nää, ovat niin täydellisen pehmeet ja silti tukevat. ja mähän kärsin tosta ylävatsakivusta myös, joten otin heti käyttöön, vaikka imetys vielä hetki odotellaan :whistle: :p

ainiin, kävin tänään lääkärillä ja tuli loppuviikko saikkua. pomo laitto heti maililla listaa töistä, joita pitäs tehdä. argh eikö se ymmärrä et siks just tota saikkua määrätään ettei töitä tekis :headwall:

t. manna + äidin raksutin 31+6 :heart:
 
APUA!! te kirjottelette ihan hirveetä tahtia :eek: nyt pitää kyllä myöntää, etten kaikkea lukenut :ashamed:

ihania masukuvia löytyi :heart:

ja neuvolakuulukisetkin näyttäsi olevan kaikin puolin hyviä,kiva :D

uusia on ilmottautunut joukkoon, tervetuloa vaan :wave: huomaa että tekstiä tulee enemmän kun porukka on pidemmällä eikä tehdä enää niin tosissaan töitä..

ihan käsittämätöntä!! huomasin lauantaina että on reikä hampaassa. eilen soitin ajanvaraukseen ja sain ajan suuhygienistille tälle päivälle. se teki hammaskiven poiston ja varasi ajan lääkärille paikattavaksi ja se on ens maanantaina! js tämä kaikki tampereen kaupungilla :eek: ei ikinä uskois että noin nopeeta palvelua saa ja mukavaakin oli. tää hygienisti oli myös raskaana niin juttua riitti :D

nyt on hampaat kipeet sen kivenpoiston jälkeen, mutta muuten hyvä fiilis :D vauva taas pitänyt hiljaiseloa, mutta liikkuu kumminkin, niin eipä kai syytä huoleen :/ huomenna varaan itselleni parturin ja hemmottelen vähän itseäni :D mies teki "pedikyyrin" mulle sunnuntaina :heart:

JJ-t ja peukkis 31+4
 
Hejps! Alkajaisikisi uusille tervetulotoivotukset :flower: Ja onnittelut kevätvauvan odotuksesta...

Solina...mulla oli ton kuopuksen kanssa sama ongelma ja mä oksensin kolme eri rautavalmistetta ennenkuin löysin sopivan :hug: sinulle. Käy hakemassa sitä rautamehua luontaistuotekaupasta, se auttaa ja on hyvin siedetty.

Kiitos tsempeistä. Huomaan että rauhottuminen auttaa. Kipeitä suppareita tulee edellee, mutta nyt ei enää niin tiuhaan. Aika tekemättömänä täytyy olla ettei niitä tuu, mutta kaiken kestää kun ei oo muuta vaihtoehtoa.

Ihania masukuvia teillä. Mä en osaa ladata niitä enkä jaksa opetella, joten jätän sen teidän hommaksenne ja ihastelen vaan niitä :D

Ylihuomenna olis neuvola ja katotaan mitä "täti" sanoo...Verenpaineet on ollu alhaalla, mutta sopivasti ja hemppa noussu hyvin. Painoa kotivaa´an mukaan 4,5kg tähän mennessä :whistle: toivotaan ettei siitä enää nousis...lopussa mulla on laskenu paino jopa parilla kilolla...(toiveajattelua(ko)?)
Kelasta tuli muuten uskokaa tai älkää, lappu että pakkaus lähetetty...jeeeeeeeee, mutta toinen lappu jossa oli äippäraha-asiat...voi KETTU! Palkanlaskija oli kuitenkin laittanu väärät tulot vaikka nimenomaan sanoin mistä mihin ne lasketaan. Ei auta muu kuin soittaa palkkoihin ja pyyttää muutosta. Ärsyttää vaan ku joutuu perään soittelemaan :|

Nyt en enää muista mitä mun piti vielä kommentoida, mutta lähden tästä peräpukamieni kanssa levolle :LOL:
Öitä...
Superheppuli ja "Helena" 30+2
 
Aah kun kauheesti tullu taas juttuja arvon naiset.
Meillä ollaan oltu koko perheen voimin viime viikko oksennus/ripuli/kuumetaudissa ja nyt tähän perään pärähti se vanha kunnon lenssu :kieh: Kaiken kukkuraks pyykinpesukone irtisanoi itsensä just kun toi lapsukainen alkoi oksennusrupeaman. Eipä juu naurattanu sillon. Nyt on sekä vanha kone korjattuna että uusi saatuna, tarviis enää arpoo että kummanko ottaa käyttöön. Kerranki valinnan varaa näissä asioissa..

Nyt ei kyllä pidempää voi kun päähän jomottaa niin pirusti, palaan paremmalla ajalla ja voinnilla. Piin + ihan kohta *poks* eli melkein 30
 
Meillä odottelee tuolla vauvan huoneessa uutukaiset Emmaljungan duo edget, ihanat :heart: Tyttöjen vauva-aikana oli teutoniat, neki ihan jees, mutta jotenki löysty käytössä kauheesti.. Nuo tuntuu jo heti paljo jämäkämmiltä! Mutta kaikenlaisia vaunuja oon kyllä ehtiny hiplailla ennen kun noihin päädyttiin.. vaikeita valintoja, mutta mulla ratkaisi se että niiden pitää olla tilavat ja hyvät kärrytellä maastossakin. Meidän ei tartte autoon niitä ängetä kun tuo maxicosin kaukalo menee meidän Quinny Zappeihin ja sitte meillä on peg peregon plikotkin autokäyttöön.. Että pitäis pärjätä =) Oon tämmönen vaunu-ratashullu :wave: Onko muita?
Uusille tervetuloa paisuvaan joukkoon
:heart: Iitun kanssa saatetaan jopa törmäillä, kun on sama synnäri ja vaan viikon ero la:ssa.
Oottelen tässä, että mies tois jotain grilliruokaa..NÄLKÄ!!!! Harmittaa kun en oo kahteen viikkoon maistanu enkä haistanu mitään.. Hyvät yöt möhömahat =)
 
Annuli, minkä väriset teiän Emmaljungat on? :) Me ollaan mietitty pro javaa tai sitten kun vaaleestakin tykkään niin copperia :) on se kyllä vaikea valinta.. mutta taas nyt illalla on ollu sellanen olo että Emmaljungaan päädytään.. se ilmastoitu koppakin on mun mielestä iso plussa! :)
 
AAM
Piin toivottavasti sairastelut jää pois pian.. flunssat sucks :hug:

Uudet iitu ja hannustiini :wave:

Solina voi pöhnä tyhmät raudat :kieh: toivottavasti puree toi luontaistuotekaupan litku sit täpäksti.. !

Jj:t ihanaa hampaat kuntoon :hug: :D jee !! ja joo hämmästyttävän nopsaa toimintaa b:)d iso käsi treen kaupungille kerrankin :eek: !! toivttavasi se tuolissa makaaminen nautittavassa takakenossa ei aiheuta ongelmaa, mulla se toimi silloi esikoisen kohdalla sillei että sanoin jos tuli huono olo heti mut se toimi tosiaan alle vartissa koko jutun ja zap ei mtn ongelmaa, ei tullut huono olo. Oli oikein ymmärtäväinen hammilekuri..

Manna pomojen järjenjuoksu ei aina kyllä ole paras mahdollinen :xmas: :hug:

) .) vitsi katsoitteko tuota 4D dokkaria.. kyllä sai taas allekirjoittaneen kyynelkanavat kyytiä :( tsiisus..
sit murheistin itseäni tulevilla työjutuilla ja kaikella mahdollisella maailman pahalla.. miksköhän tää päivä on tänään ollut niin henkisesti rankka ? vaikka ei oo ollut sillei rankka työn tai normielämän puolesta ? pyörinyt mielessä kaikki jutut et jos tulee kenkää tai jos vauvalla on joku hätä tai jos jompikumpi kuolee tai... :headwall: :headwall: :headwall:
Perkele ko vakuutusyhtiöstä tuli tänään vauvavakuutusmaksu ja sit samalla meidän henkivakuutusmaksut ko saatiin pohjolasta joku vuosi tyyliin ilmaseksi ja nyt sit tuli lasku tulevan vuoden henkivakuutuksesta (oli molemmilta vuosi 44 eur, se pohjalta ko se eka vuosi oli noi minimimaksut et jos haluaa ottaa suuremman korvauksen niin pitää sit muuttaa sitä vakuutusta tai siis omavastuuta korottaa.. ) seki alkoi stressaamaan.. |O

Pitäis vaan ryömiä jonnekin kiven alle just nyt :(

Am & hippunen 30+1 :heart:

masukuva 30+1 (4 min ennen 30+2) :D ;)

 
huomenia... hitsi voi ihmisen aamu taas olla pyllystä.. en löydä mun neuvolakorttia mistää ja mul on neuvola lääkäri.. no ei onneks maailma siihen kaadu pystyy ne merkkaa jälkeenpäin ja on sillä kaikki tiedot sielä musta ylhäällä... no soitin kuitenkin terkkarii ja kysyin sen ajan ja se on 10:40 ja samalla ilmoitti et lääkäri kenen piti mut tutkia on saikulla mut kuitenkin menisin sinne omal neuvolatädil.... hitsi voi olla taas näitä aamuja ku mitää ei löydy ja mikään ei onnistu... :LOL:

nii ja esikko synty raskausviikoilla 39+5 ja ihan normaaleilla säännöllisillä suppareilla lähti käyntii ja kalvot sit puhkastii vast synnäril ku oltii odoteltu hetki.. synnytys kesti 6h 30 min ja potra poika tuli maailmaan 4400g 53cm.. :heart:

mut tuun kertoo neuvola kuulumiset kuhan pääsen..:)
 
heissan ja hyvää helmikuuta.
olin maanantaina normilla neuvola käynnillä jossa mainitsin että beibe liikkuu vähemmän kuin normaalisti ja vatsa omituisen kipeä -oikein kosketusarka. ei muuta kuin pikana tyksiin ja siellä osastolle. käyrässä oltiin monen monta kertaa ja labroja otettiin urakalla. selitystä ei kuitenkaan löytynyt. supistuksia nuo kivut ei ole, mutta haluavat tarkistaa asian vkon kuluttua jos kuitenkin... pääsin siis eilen iltapäivällä kotiin.
beibe oli kooltaan 2-3 vkoa isompi. joten tod näk syntyy kuitenkin alkuperäisen la:n mukaisesti ( sitä siirrettiin np ultrassa 11 päivää eteenpäin )
vatsa yhä edelleen kipeä, ja jos muuttaa luonnettaan taikka nousee kuume niin tyksiin takaisin.
omituista! mikä lie mahtaa olla.
mutta näillä mennään etijäpäin.

iltsu & beibe
 
Huomenta mammat :)

Tervetuloa uusille. :wave:

Mulla esikoinen syntyi viikolla 41+5, joten saa nähdä miten tämän kanssa käy. Tosin toimitus tilattu viikolle 39. :D Mutta sitähän ei sitten tiiä noudattaako vauva tuota toivetta. ;)

Huomenna olis neuvola ja saa nähdä miten on painon kanssa kun nuo herkut on maistunut vähän turhankin hyvin. :saint:
Mutta on nyt tullut mitä tahansa niin ei siitä stressiä oteta. ;)

Tänään on taas vaihteeksi päänsärkypäivä heti aamusta, joten odotettavissa on että seuralaisena on koko päivän. :/


Ruttana & Beanie 32+0 :heart: (POKS jälleen :D )
 
Heippa kaikille, vielä yksi taustailija ilmoittautuu joukkoon :) Eli la olis 26.4 ja synnytyspaikka TAYS. Kolmatta odotellaan. saikulla olen ollut joulukuusta asti suppareitten takia, varmuuden vuoksi lähinnä kait (ei siis paikat auenneet) mutta kun tuo edelllinen syntyi etuajassa niin nyt pelataan vähän varman päälle.
 

Olipas ihana yö, tuo Gavison närästylääke tosiaan toimi. Oli jotenkin niin pehmeä olo tuolla mahalaukussa ja ruokatorvessa eikä yhtään tullut närästysoireita.
Mikä autuus. Taitaa gavisonista tulla miun vakituinen yö kaveri ;)

Vauveli sitä vastoin vähän ahdisti kun hengaili illan poikittain tuolla. Nyt taitaa olla taas perätilassa....

Heikku, eiköhän nuo pitkät hikkakohtaukset ole ihan normaaleja. Jotkut vauvathan hikkailee tosi paljon myös syntymän jälkeen.

No saikos Laala äippäpaketin ;) eikös ole ihana =)

Zikiziki imetysliiveistä, näitä käytin jo kun poikaa imetin ja 2 uuttaparia on nytkin varattuna. Eli tykkään kovasti ja voin suositella. Eivät ole järkyn kalliit ja ennenkaikkea ovat tosi mukavat päällä ja JOUSTAVAT eli antavat rinnoille tilaa kasvaa ja kutistua maidon tulon mukaan.
Ja tukevat jopa näitä mun D/E koon hinkkejäkin tarpeeksi.

https://ssl.neutech.fi/vauvauva.fi/product_catalog.php?c=15

Tuon linkin takaa löytyy siis saman malliston useampikin malli, jotain alushousuja yms....


Hyvä ettei Annulilla ole supparit saaneet mitään suurempia vielä aikaiseksi.
Muutaman viikon päästä saakin jo alkaa huoletta tapahtumaan.

Meillä esikko syntyi kiireellisellä sektiolla rv 37+1 (raskausmyrkytys ja perätila)
Kakkosesta meni itsekseen lapsivedet rv 40+2 supistukia ei kuulunut joten 40+3 käynistettiin ja Just kerettiin mennä 40+4 puolelle kun kiidettiin hätäsektioon ( kohdunrepeämä)

Tästä ei sitten lasketa supistelemaan joten suunniteltu sektioa tehdään n. rv 38

Hyvä että Pietulla ja pienellä kaikki hyvin. Hän onkin sitten jo lähtöasemissa. Onnea ultraan pääsystä.


Kiitokset rautavinkeistä. Luulen että päädyn opsidaniin. On kapseli ettei välttämättä imeydy ihan niin hyvin. Mutta pitää ottaa vaikka yöllä tyhjään mahaan. C-vitamiinin kanssa.
Muistelen sitä aiemminkin syöneenä ja sietäneeni. Joten jospa se menisi nytkin.
Ei jotenkin uskalla tuon eilisen jälkeen mitään uutta kokeilla. Ja tuota luontaistuotekaupan muistelen joskus kokeilleeni ja se maku oli ainakin silloin tosi kaamea.
Pitäisi jollakulla päästä maistamaan sitä ensin....


Uusille tervetuloa!! Mukava saada näin loppuvaiheessakin lisää porukkaa. Kun kohta alkaa mahat poksua ja porukka kuitenkin pikkuhiljaa vähenemään.

iltsu-natsu Hyvä että kaikki kunnossa. Vähän samantyyppistä kuin mitä mulla oli/on Mutta jospa nämä olisivat nyt vain jotain kasvukipuja ja mahan väsymisiä kun isot alkaavat jo olla.
Mutta se helpottaa aina omaa mieltä kun on päässyt tutkittavaksi ja tietää että jos siltä vaikuttaa niin pääsee takaisinkin.

Plääh, mulla on tämä ja seuraavat 2 viikko niin täynnä ohjelmaa ettei tule mitään. Mutta sitten onkin jo maaliskuu eikä ole enää yhtikäs mitään menoja. Voidaan rauhassa olla kotona ja keskittyä vauvan odotteluun. Tai tulee sinnekkin varmaan neuvolakäyntejä, ja ehkä äippäpoli.
Mutta sitten saa viettää rauhaisaa eloa kotona lasten kanssa ja keskittyä vauvan odotukseen täysiä. :D ja rentoutua....

t: Solina ja Lilliputti rv 29+3

 
sannismami: Meidän vaunut on just nuo copperit =) Aluksi mietin niitä vaaleita nahkaisia, mutta nahka kuluu niin äkkiä, varsinki kuomun taitteet yms.. Halusin ehdotomasti vaaleat, koska niin paljon näkee kaikkia synkkiä värejä. Hirveen monella on mustanpuhuvat kärryt ja meilläki oli ne teutoniat. Ei kiitos enää =) Mutta nämähän on makuasioita :heart:

Minäpä teinkin semmosen tempun, että jäin tänään kotiin töistä :) Siirsin tämän päivän työjutskan ens viikolle, ku koko aamun on huimannu ja pyörryttäny. Oleskelen siis täällä sohvan pohjalla.. Onneksi jäin kotiin! Olisin kupsahtanu kuitenki töissä, kun on seisomatyö kuitenki. Menis tämä helmikuu äkkiä!!! Mukavaa päivää äippylit :heart:
 
:'( mä en kohta enää käy täällä ollenkaan kun kukaan ei noteeraa mun viestejä mitenkään. :x

Eli siis, te jotka otitte fennian vauva vakuutuksen niin kuinka kauan siinä meni että sieltä tuli päätös tai lasku tai jotain infoa että vakuutus on tullut voimaan?
 
AAM
nippis :wave: teeervetuloa.. :)

Iltsu :hug: höh tyhmät vatsakivut.. :( no toivottabasti osaavat pysyä poissa.

) .) vapaapäivä ja käytetty tehokkaasti kaupoilla kirmaamiseen :D
kävin siis 2 vuotiaan la & su pippaloita varten synttäri/ruokaostoksilla, ruokaa ja tavaraa ostin ja menikin sitten se sata euroa :eek: hyvänen aika pitäis pysyä töissä niin säästyis rahatkin :(
noo siihen sataan eur sisältyy kyllä pari juttua vauvalle ja pojalle muutenkin että ei nyt kaikkea ihan partyihin vaan :D
Ip:llä neuvola, otan pojan sinne mukaan ja sitä ennen sen nouto tarhasta ja unettaminen.. :/ saas nähdä kui onnistuu tänään..

pk-seuduntapaamislistaa (kiva sana) lupasin tehdä koontina tähänkin pinoon =)
Kiekaskaas sit joku jos ette pääse paikalle.. ELI :
Funkymama, Tilia cordata, Nappi1984, Säde1, miinulainen, Ruttana, manna8, tutsa, Piin, emmie, Nellah, superheppuli, eloveena, mamiti87 ja mie :D
pvm: tiistai 10.03. / paikka: sanomatalon kaffila / aika aamupäivä klo XX voidaan sopi lähemmin ja joustolla


Am & hippunen 30+2 :heart:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
:'( mä en kohta enää käy täällä ollenkaan kun kukaan ei noteeraa mun viestejä mitenkään. :x

Eli siis, te jotka otitte fennian vauva vakuutuksen niin kuinka kauan siinä meni että sieltä tuli päätös tai lasku tai jotain infoa että vakuutus on tullut voimaan?
Teppis :hug:
meillä ei kyl ollut fenniasta mutta pohjolaan soitin 27+3 ja eilen tuli vasta paprut =) joten kilauta sinne ja ahdistele kyl ne näkee sieltä jos ne on lähteneet ?
mä ihmettelin kans mis ne viipyi mut sen takia varmaan viivytteli ko se varausmaksun maksun päivämäärän piti tulla n. kk ennen LA:ta
 
annuli, voi copperit on kyllä niin hienot! =) Joo myyjäkin sanoi noista java värisistä, että musta on aina musta..että esim. kesällä niin on ihan erilainen lämmön kasaaja kuin copperit. Mutta vitsi kun oon niin ihastunu noihin valkosiin crescent classiceihin myös.. Mies tykkäis niistä enemmän kun on sporttisemman näköset :D plääh, on mullakin ongelmat, sori niille jotka suppareissa ja muissa kärsii ja yks täällä uikuttaa kun ei osaa päättää vaunuista :ashamed:

Solina, hyvä että tuntuu löytyvän joku rauta mikä sopii :) ei tarvii enää yökkäillä.. :/ ja kiitos myös minun puolesta tuosta imetysliivi linkistä, niitä täälläkin metsästellään :)

Allusmammalla hieno masu! =) ihan kun ois kasvanu hurjasti, vai muistanko ihan väärin? :D

iltsu-natsu, onneksi ei mitään hälyyttävää löytynyt, toivottavasti menee kivut kokonaan ohi! :hug:

nippis, tervetuloa mukaan, meillä onkin näköjään sama la =)

Ruttana, täällä on kans yks herkkupersus :D aivan jo kauhistuttaa mennä neuvolaan seuraavan kerran, kun ei oo paljon tullu painoa tähän asti, mutta nyt on iskeny joku ihmeen herkuttelukausi :ashamed: no kai se välillä sallitaan :)

ei mutta nyt hyökkään taas ton päättötyön kimppuun, muuten ei tuu valmista ikinä..

Voikaahan paksusti! =)

Sannismami ja masuvauva 28+3
 
Teppana;meillä vakuutus Tapiolassa ja kyllä sieltä tuli paperit nopeesti.Soittele sinne ja kysele kuis menee ;)

Mua ottaa niin paljon aivoon..olen nyt mittaillut 6pv putkeen sokereita ja ainakin neuvola-tädin antamissa raameissa olleet hyvinkin.Mä en enää jaksais oikeesti pistellä itteeni.Taidan vielä tämän ja huomisen.Sitten on täys vko kasassa ja tiistaina neuvola joten aion sitten sinne jättää nuo vehkeet=)

Sannismami;kyselit crescenteistä.Olin itekkin hilkulla etten olisi ostanut.Isäntä tykkäs aluvanteista :LOL: Mutta päädyttiin emmaljungaan kanssa ko saatiin viime vuoden väri niin edullisesti että säästettiin monta sataa(olisko ollut 400?) jotenkoettiin se sitten järki-ratkaisuksi.Mutta ne oli makeet..
 
TEPPANA fenniassa käsittely aika on noin 1 kk, eilen soiteltu sinne ja kyselty asiaa. Kun mekin sieltä taas vakuutusta odotetaan. Toivottavasti saadaan, ettei tuo aikasempi keskosraskaus vaikuttaisi asiaan (?) Eli meillä siis ennestään 2 lasta, molemmille otettu fenniasta vakuutus.
 
teppana mäkin olen joskus täällä purnannu, ku kukaan ei noteeraa mun viestejä millään lailla. mut oon ajatellu et tää pino on todella iso ja tekstiä tulee niin paljon et on mahdotonta pysyä perässä.
sit ihmiset kommentoi aina johonki mitä sattuu muistaa tai muuten liittyy enemmän varmaan omiin juttuihin.
mä en pysty tosta vakuutusasiasta kyl valitettavasti mitää sanomaan.

( . ) meillä oli kaikki asiat oikeastaan kunnossa, mut ei oo enää. meillä ei ole meinaa enää autoa. luojan kiitos että mies säilyi sentään hengissä, eikä muita ollu kyydissä :'(
opel astra farkku meil oli ja tykkäsin kovasti, nyt se on pienempi kuin joku micra :eek: metsän keskellä asutaan et ilman omaa autoa ei pärjää. onneksi on kavereita välil jelppimässä.
voitte kuvitella millasta on olu eilisest lähtien kun on täytyny olla vaan rauhallinen ettei enempää ala supistaa ja pikkumieskin tossa vieressä on.
 
No päiviää taas!Solina83 hyvä että sulla noi gavisconit toimi :) Mulla taas ei nyt tunnu toimivan toi balancid novumkaan kuin ehkä sen maksimi puol tuntia..ääh,raivostuttavaa :headwall:
Annulilla oli juttua et tuleeko mies mukaan käynneille,niin joo kyllä meillä ainakin on just pyrkiny tulemaan jos justiin töistä kerkee lähtee eikä keikka päällä.Mutta viel ei oo tullu ainakaan siihen itse gynekologiseen tarkastukseen,tiiä hirvittääkö sitä ne kaikki rautaset vehkeet ja vempeleet..Mutta hassu kyllä-tahtoo tulla kuitenkin synnytykseen,eikä sen kummemmin muuten nyt kun tuli tosta mieleen niin vastustanut synnytysvalmennustakaan..hmm..oon kyllä miettinyt kun ei se uskalla kattoo telkkaristkaan mitään leikkausjuttua missä ei edes näytetä mitään muuta kun ehkä jonkun hoitsun käsineissä verta.. :)
Joo,mutta mä rupeen kyttää tota meijän postiluukkua.Mä oottelen pakettia täks päiväks niin..-katsellaan taas! ja :hug: kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
( . ) meillä oli kaikki asiat oikeastaan kunnossa, mut ei oo enää. meillä ei ole meinaa enää autoa. luojan kiitos että mies säilyi sentään hengissä, eikä muita ollu kyydissä :'(
opel astra farkku meil oli ja tykkäsin kovasti, nyt se on pienempi kuin joku micra :eek: metsän keskellä asutaan et ilman omaa autoa ei pärjää. onneksi on kavereita välil jelppimässä.
voitte kuvitella millasta on olu eilisest lähtien kun on täytyny olla vaan rauhallinen ettei enempää ala supistaa ja pikkumieskin tossa vieressä on.
hui onks miulla menny ohi ihan kokonaa jotai?? :eek: mitä on käyny?? :hug: jaksuja hanille!! :heart:

tervetuloa kaikki uudet!! lisäilen listaan! :wave:

ziki ja mimmi 28+5
 

Yhteistyössä