Olipas ihana yö, tuo Gavison närästylääke tosiaan toimi. Oli jotenkin niin pehmeä olo tuolla mahalaukussa ja ruokatorvessa eikä yhtään tullut närästysoireita.
Mikä autuus. Taitaa gavisonista tulla miun vakituinen yö kaveri
Vauveli sitä vastoin vähän ahdisti kun hengaili illan poikittain tuolla. Nyt taitaa olla taas perätilassa....
Heikku, eiköhän nuo pitkät hikkakohtaukset ole ihan normaaleja. Jotkut vauvathan hikkailee tosi paljon myös syntymän jälkeen.
No saikos Laala äippäpaketin
eikös ole ihana =)
Zikiziki imetysliiveistä, näitä käytin jo kun poikaa imetin ja 2 uuttaparia on nytkin varattuna. Eli tykkään kovasti ja voin suositella. Eivät ole järkyn kalliit ja ennenkaikkea ovat tosi mukavat päällä ja JOUSTAVAT eli antavat rinnoille tilaa kasvaa ja kutistua maidon tulon mukaan.
Ja tukevat jopa näitä mun D/E koon hinkkejäkin tarpeeksi.
https://ssl.neutech.fi/vauvauva.fi/product_catalog.php?c=15
Tuon linkin takaa löytyy siis saman malliston useampikin malli, jotain alushousuja yms....
Hyvä ettei Annulilla ole supparit saaneet mitään suurempia vielä aikaiseksi.
Muutaman viikon päästä saakin jo alkaa huoletta tapahtumaan.
Meillä esikko syntyi kiireellisellä sektiolla rv 37+1 (raskausmyrkytys ja perätila)
Kakkosesta meni itsekseen lapsivedet rv 40+2 supistukia ei kuulunut joten 40+3 käynistettiin ja Just kerettiin mennä 40+4 puolelle kun kiidettiin hätäsektioon ( kohdunrepeämä)
Tästä ei sitten lasketa supistelemaan joten suunniteltu sektioa tehdään n. rv 38
Hyvä että Pietulla ja pienellä kaikki hyvin. Hän onkin sitten jo lähtöasemissa. Onnea ultraan pääsystä.
Kiitokset rautavinkeistä. Luulen että päädyn opsidaniin. On kapseli ettei välttämättä imeydy ihan niin hyvin. Mutta pitää ottaa vaikka yöllä tyhjään mahaan. C-vitamiinin kanssa.
Muistelen sitä aiemminkin syöneenä ja sietäneeni. Joten jospa se menisi nytkin.
Ei jotenkin uskalla tuon eilisen jälkeen mitään uutta kokeilla. Ja tuota luontaistuotekaupan muistelen joskus kokeilleeni ja se maku oli ainakin silloin tosi kaamea.
Pitäisi jollakulla päästä maistamaan sitä ensin....
Uusille tervetuloa!! Mukava saada näin loppuvaiheessakin lisää porukkaa. Kun kohta alkaa mahat poksua ja porukka kuitenkin pikkuhiljaa vähenemään.
iltsu-natsu Hyvä että kaikki kunnossa. Vähän samantyyppistä kuin mitä mulla oli/on Mutta jospa nämä olisivat nyt vain jotain kasvukipuja ja mahan väsymisiä kun isot alkaavat jo olla.
Mutta se helpottaa aina omaa mieltä kun on päässyt tutkittavaksi ja tietää että jos siltä vaikuttaa niin pääsee takaisinkin.
Plääh, mulla on tämä ja seuraavat 2 viikko niin täynnä ohjelmaa ettei tule mitään. Mutta sitten onkin jo maaliskuu eikä ole enää yhtikäs mitään menoja. Voidaan rauhassa olla kotona ja keskittyä vauvan odotteluun. Tai tulee sinnekkin varmaan neuvolakäyntejä, ja ehkä äippäpoli.
Mutta sitten saa viettää rauhaisaa eloa kotona lasten kanssa ja keskittyä vauvan odotukseen täysiä.
ja rentoutua....
t: Solina ja Lilliputti rv 29+3