3.5v ikäerosta

Kertokaas kokemuksia, onko edellinen kuopus ollu hirmu mustis vai eikö ole vauvasta piitannut? Ja muutenkin, kokemuksia kehiin :wave: Meillä kun viimeksi oli vastasyntynyt, mulla oli talossa 1v3kuinen, 2v11kk ja 4.5v joten hulinaa oli vähä toiseen tyyliin *odottaa rauhallista alkua, turhaanko?*
 
Meille kun kolmonen syntyi, niin olivat isommat just täyttäneet 4 ja 7. Ei ollut mitään ongelmia, olivat tosi avuliaita ja tykkäsivät ja halivat vauvaa. Nyt mua vähän jännittääkin, jos tämä raskaus päästään kunnialla loppuun, niin tämä pienin on 1v10kk kun vauva syntyy, enkä ole yhtään tottunut näin pieneen ikäeroon :D
 
yks kullankeristä
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Meille kun kolmonen syntyi, niin olivat isommat just täyttäneet 4 ja 7. Ei ollut mitään ongelmia, olivat tosi avuliaita ja tykkäsivät ja halivat vauvaa. Nyt mua vähän jännittääkin, jos tämä raskaus päästään kunnialla loppuun, niin tämä pienin on 1v10kk kun vauva syntyy, enkä ole yhtään tottunut näin pieneen ikäeroon :D
Teilläkin ollaan siis raskaana? Kesäkuisilla (08) tuntuu olevan oikea raskautumisvimma. Millon LA?

 
Alkuperäinen kirjoittaja yks kullankeristä:
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Meille kun kolmonen syntyi, niin olivat isommat just täyttäneet 4 ja 7. Ei ollut mitään ongelmia, olivat tosi avuliaita ja tykkäsivät ja halivat vauvaa. Nyt mua vähän jännittääkin, jos tämä raskaus päästään kunnialla loppuun, niin tämä pienin on 1v10kk kun vauva syntyy, enkä ole yhtään tottunut näin pieneen ikäeroon :D
Teilläkin ollaan siis raskaana? Kesäkuisilla (08) tuntuu olevan oikea raskautumisvimma. Millon LA?
Aijaa, enpäs olekaan ihan äsken tainnut kullankerissä käynyt juttelemassa, hauska kuulla =) Huhtikuun alkuun olisi LA, toivottavasti menee hyvin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Meille kun kolmonen syntyi, niin olivat isommat just täyttäneet 4 ja 7. Ei ollut mitään ongelmia, olivat tosi avuliaita ja tykkäsivät ja halivat vauvaa. Nyt mua vähän jännittääkin, jos tämä raskaus päästään kunnialla loppuun, niin tämä pienin on 1v10kk kun vauva syntyy, enkä ole yhtään tottunut näin pieneen ikäeroon :D

Hassua ja minusta on aivan outoa kun meille tuli näin iso ikäero että miten tämä hoidetaan :LOL:

 

Yhteistyössä