<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Tsemppiäää kaikille :heart: :heart: Ja tervetuloa Jomi!

ON: Tänne ei kuulu kertakaikkiaan mitään uutta! Kp 41 ja ei menkkoja.. kiva kiva.. Lauantai-aamuna testaan.. On serkun kolmekymppiset illalla, niin katson uskaltaako ottaa pari kaljaa vai eikö..

Eiköhän tuota voi.. En usko raskauteen ollenkaan.
 
Kiitos paljon tervetulotoivotuksista! :flower:

NiQ Todellakin, mä oon koko päivän hymyillyt kuin idiootti :D Pää on pahasti pilvissä, mutta pitäis yrittää saada jalat maan pinnalle, ettei tartte tipahtaa kovin korkeelta. En kuitenkaan jaksa uskoa, että meillä heti tärppäis. Onneksi huomenna lähetään mökille viettämään viikonloppua, niin saa vähän muuta mietittävää :)

Shih Tsemppiä testaukseen!
 
Jomi tervetuloa!

Täällä siis kp 8 ja puuhastelu aloitettu. Nyt vain eletään päivä kerrallaan. Mulla on sellainen juttu tulossa vain eteen, että edellisten kiertojen perusteella tädin pitäisi tulla josku 5.9 - 6.9. Ollaan lähdössä etelän aurinkoon 30.8, joten reissussa alkaisi. Olen varannut ensi viikoksi lääkärin ajan, että saisin menkkojen siirtoon lääkettä. Mutta sitäpä ei saa aloittaa ellei ole varma, että ei ole raskaana. Eli joudun varmaan reissussa sitten testaamaan. Mietin vain, että näkyykö siinä silloin vielä mitään, koska muistaakseni se lääke pitää aloittaa 2-3 päivää ennen oletettuja menkkojen alkua. Onko kenelläkään kokemusta?
 
Minäkin nyt uutena tänne liityn.
Ajatus ja "tulee jos on tullakseen" mentaliteetilla menty tässä n. puoli vuotta.
Tällä viikolla sitten aloin ihan mmtutkailla kiertoja ja oviken ajankohtaa. .
saas nähdä tärppääkö. :)
Mitä tuossa muisteltiin niin jostain kumman syystä mei vauvantekohomat on aina ollut jotenkin
alku-loppuuu painotteisia eli ei pahemin olla pupuiltu just oviksen aikaan.
Kierto n n. 30-31 päivää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mary Jane:
Shoppailuterapia rulez ok! :D

Itse olin eilen ekaa kertaa yksin avioliittomme aikana (joka on siis kestänyt nyt huimat 3 viikkoa), ja heti karkasin nuohoamaan vielä viimeiset alennusrekit. Kaikkee pientä kivaahan sitä mukaan tarttuikin. :ashamed:

NiQ, no voi höh. Mutta toisaalta, jos nyt oot kp 11, niin seuraavaan ovikseenhan ei oo enää pitkä matka! Uutta matoa koukkuun vaan.

Haaveilija & Shih, hyvältä kuulostaa!!! Aika outoa muuten hihkua että Ihanaa! kun kuulee jonkun kärsivän pahasta olosta ja näppylöistä... :LOL:

Tiikkis, pikaista paranemista!

ON: Miehelle eilen totesin, että onpas kovat ovulaatiokivut. Se sitten multa kysäisi että ootko jo hankkinut sen semmosen hedelmämittarin. Johon minä huutonaurua. Sitten kun toivuin niin sanoin sille että ei, en ole ajatellut vielä alkaa ovista tikuttelemaan. Pitkä hiljaisuus. "Mitä tekemään?" "O-vis-ta ti-kut-te-le-maan." "Miten se tapahtuu?" "No pissan kanssa." Hiljaisuus syvä kuin hauta. "Siis, kummasta ovesta?"

Niin. Kannattiko mennä basistin kanssa naimisiin, kannattiko?
hih oon tälle j pienmen tovin naureskellu ja ku luin koko ketjun lppuun niin oli pakko sitten tulla tätä takaisin komentoimaan. :D
Oma mies (rumpali) on vähän liienkin hyvin perillä. Kyselee et "miloinkas siulla nyt se OVULAATIO oikei on?" (ja loistaa tietäväisyydellään:D)
ekan (virallisen) yrityksen jälkeen alkoi heti tyäntää miu takapuolen alle tyynyjä eikä antanut miun liikua n. puoleen tuntiin siitä asennosta mihinkään.


Ohpoh. en tieä mitä luulotautia liikkeellä täällä. Olen aina ollut ihan hulluna loheen, mutta tänään kun laitoin kalan uuniin niin aikoi ihan kamala kuvotus kun alkoi tuoksua (HAISTA) uunista.. illalla ensin alkoi tuntua ihme viluilua ja sen jälkeen iki kamala hiki. ihan ollut veto poisa pari päivää hmm.. pari päivää tehnyt ihan himona mieli porkkanoita ja pähkinöitä..
järki sanoo että EI voi olla mitään oireita näin äkkiä. vuoto alkoi 1 pvä ja loppui 4. ei mitään normaalia olut kummallisen pientä vain. viime kk ollut puputtelun suhteen suh hiljaista ja sitten innostuttiin menkkojen aikaan. hmmm.. (joo ällöä, eikä ennen olla kovin usein, mut nyt on alettu löytää uusia kivoja puolia yöuinneista :D)
6kk ollaan oltu ilman ehkäisyä, mutta puputtelu jotenkin osunut aina ennen menkkoja, menkkojen ajaksi tai pari päivää niiden jälkeen.
eilen tutkailin ovulaatiojuttuja ja se osuu 16 päivälle. jos sitten kokeilisi toivottavasti hyvällä tuloksella...




edit. Anteeksi kamalat kirjoitusvirheet.. läppäril joudun pelaamaan ja tämän vanhar rutkun näppäimistö vetelee viimeisiään enkä sitten ikinä tajua katsoa mitä olen kirjoitellun ennen kuin painana lähetä :D
 
... ja kaikille yhteinen toivotus: Plussatuulia! :flower:

Meikäläinen lähtee huomenna aamulla 2 viikon reissuun, enkä varmaankaan ehdi koneen ääressä istumaan... eli palaan asiaan reilun 2 viikon päästä, silloin täällä onkin jo kaikki plussanneet, vai mitä? =)
 
Tiikkis Kuukautisten siirtämiseen käytetään yleisesti Primolut tabletteja. Tabletti tulee ottaa n. 3päivää ennen oletettujen kuukautisten alkamista ja sitä voi syödä n. 10-14 päivää. Tabletin syönnin lopettamisen jälkeen menkat ilmestyy noin 3vuorokauden kuluttua. Jos epäilee olevansa raskaana ei Primolutia tule syödä... eli ehkä kannattaa antaa mahdollisten menkkojen vain tulla..ja pidetään peukkuja että saisit plussata eikä menkkoja ilmestyisikään :)

ON: Täällä mennään Kp 29/32 ja päätin että testaan tänään sekä huomenna aamuvirtsasta..perkule kun on kärsimätön eikä viitsi venailla. Oireina alavatsan nipistelyä ja välillä etovaa oloa sekä väsymystä. (kaikki oireet voivat olla täysin psyykkisiä!!) Mutta ajattelin testata ja jos sieltä nega pärähtää niin laskeudun taas hetkeksi maanpinnalle... lauantaina on tosiaan bileet tiedossa, joten jos lauantaina aamuvirtsastakin nega, uskallan kaksi siideriä juoda.. ehkä. Vitsi tätä mielialan vaihtelua. Onneksi kohta pääsee parturiin nauttimaan kun hiuksia hoidetaan =)
Tulen ilmoittelemaan tänään iltapäivällä testini tuloksesta...


Suuria plussapuhureita kaikille jännäilijöille :heart:
 
Äh...testasin.. ehkä olis kannattanut testata aamuvirtsasta eikä olla näin malttamaton, sillä menkkojen pitäisi vasta maanantaina alkaa. Negaa siis näytti. Huomenaamulla testaan uudelleen... josko olis aamuvirtsa vahvempaa :)
 
Hmm, tässä nyt ketuttaa vähäsen ja joutuu odottamaan että tuleeko ne menkat vai ei. Harvoin sitä ekasta ehkäisyttömästä kuukaudesta raskaaks tulee, mutta aina saa toivoa :). Esikoinen haaveissa <3. Noo täytyy yritellä ;) :).
 
Omaa napaa,jos joku päivittelee tota meidän sivua:meikällä kp 59/30/42 yk 17. Joko kierrot päin peetä tai +.
Rfsu antaa HAALEAN haamun,mammaksi samoin.
2 kertaa aiemmin raskaana olleena:
-Aamulla outo olo
-V*tuttaa
-Uni ei tuu,kun tulee,vauvaunia
-Punaviini ei pysy alhaalla
:LOL: :LOL: :LOL:
-Lapsihimo,koirankasvatushimo
-Tissit kipeytyny
-Vatsa kipeä
-Ruokaa ei tee mieli paitsi juustopalleroita :kieh:
-Iho on kipeä
-Aivastelen ja niistelen jatkuvasti
-Selkä on kipeä kokonaan
-Ajattelin jättää ukon :LOL:
- Hapis
ps. :heart: :heart: :heart: Plussanneille ja :heart: :heart: :heart: meille muille :heart:
 
Täällä vaan odotellaan ajan kulumista, jotta pääsee testailemaan. Ens viikolla olis perjantaina kuukautisten alkamispäivä ja tietty toivon ettei menkkoja tuu. :D Kovasti sitä kehittelee itselleen oireita ja tahtois jo testata, mut sinnikkäästi aion odotella. Tosin ei mulla ole testiäkään ostettuna kun en muistanu käydä ostamassa ennen töihin tuloa ja olen töissä pienellä paikkakunnalla jossa juorut sitte leviää ku virus. :LOL:

Plussatuulia kaikille. :heart:
 
hmm mietin tuossa että onko mahdollista että mmmmmmmmenkat tulee aikka olisikin raskaana?
miul oli viime menkat vaan 3 päivää ja ekana päiväna tuli vaan vähäistä vuotoa ja 2 euraavana ihan pari tippaa vain. viim puolen vuoden ajan olleet ihan säännölliset ja ekat 2 päivää tullut ihan kohisemalla ja vähenivät sitten tasaisesti ennen kuin loppuivat.
ennen menkkoja oi rinnat ja etenmkin nänit normaalia herkemmät. voisin sanoa että kipeät.
nyt tässä viikon verran ollut ihme yököyys olo kala haisee nenään pahalle ja vaikka on viileä niin hikouluttaa koko ajan veto ihan poissa 3 viimeistä päivää olen vaan nukkunut koko ajan yleensä miul on öisin hyvät unenlahjat ja nukun kuin tukki, mut nyt olen viim. viikon nukkunut katkonaisesti ja nähnyt unia. yöllä emn ikinä herää vessaan mutta iikon ajan olen herännyt kerran tai kahdesti vessaan. aamulla vessahätä iskee vasta kun olen aamutupakan polttanut ja kahvin laitanut tippumaan mut nyt saa heti herättyä juosta huussiin..
:| :eek:
 
o_O pitänee juosta kauppaan ostamaan testi ´.. iiiiik. oi kun olisikin :heart:
mie jännäilen täällä kans.. jos en osta nyt testiä niin katsotaan 1päivään asti alkaako menkkoi kuulua.. täpinällä kyl yritetään sinne asti.. ovispäivä tuos parin päivän päästä..
olis se hauskaa sanoisinko että kosmista huumoria jos olisinkin jo viimekuussa tullut raskaaksi vaikka tässä kuussa vasta ollaan oikeastaan alettu yrittää ja asiasta kunnolla juteltukkin :D
olis miu persoonan "kaikki-mulle-heti-nyt" puoli onnessaan :D
 
Huomenta kaikille ja tsemppiä jännäilyyn :heart:

Jess, täällä alkoi menkat tänään :D Olen oikeasti siitä onnellinen, koska tiesin, että raskaana EN ole, mutta slti ei tätiä kuulunut. Eli nyt siis mulla kp1/27-35 (43). Laitetaan tuo 43 viellä sulkuihin, koska toivon, että sellaista kiertoa ei enää toiste tule.

Anteeksi oma napaisuus..
 
Liittyisin mielelläni porukkaan. Eli vauvaa ollaan pieni hetki toivottu ja yritetty, nyt alkaa yk4. kierrot säännöllisiä, poikkeuksenä edelinen kierto.

Kauhean ahkeraksi kirjoittajaksi en tunnustaudu, mutta lueskelen kaikkien juttuja ja elän hengessä mukana :)
 
Heippa kaikille ja ihanaa sunnuntaita!!

Vähän omaa napaa kirjoittelen ja ilmoittelen, toki kaikkien tekstit luinkin! Tervetuloa LUMPE! =)

Elikkäs täällä menkat nyt kaks viikkoa myöhässä :eek: Oireet loppu torstaina ku seinään ja samoin kaikki kivut. Mutta edelleenkään en mahallani pysty nukkumaa ja tänään vähän nippaillu ja sattunu mahasta oudosti. Valkovuotoa tulee ja runsaasti! :eek:

Tiistaina siis lääkärille, voitais ne arvot kattoo kyllä vielä uudelleen...On tää niiiiiin outoa :|
 

Yhteistyössä