Onpas taas viikko vierähtänyt rivakasti! Töissä oli viime viikonloppu niin kiire ja tämä viikko on sitten mennyt siitä toipumiseen.
Tervetuloa kaikille uusille! Onnea hyvistä ultra- ja muista kuulumisista!
Mä en muista mistä kaikesta täällä on puhuttu, mutta ainakin
Asumisesta. Me asutaan kolme vuotta vanhassa 132 neliöisessä omakotitalossa melko maalla. Ei ole paljon naapureita ja kylälle on matkaa noin 2,5 km. Ihana rauha! Tällä hetkellä on kolme makkaria, mutta olkkariin rakennetaan väliseinä kesällä 2012, että saadaan neljäs makkari. Sitten on kaikille lapsille omat huoneet.
Ikäeroista. Meidän esikoinen täyttää kesällä 8v ja kuopus syyskuussa 3v eli vanhimman tän mukelon välille tulee 8v 5kk ja kuopuksen ja mukelon välille 3v2kk. Ihan sopivat ikäerot meille.
Rintavarustuksesta. Sitä löytyy täältäkin.. Eli H80 on meikäläisen rintsikoiden koko.. Ei niin kiva ja rintaleikkaus on edessä, kunhan lapset on tehty. Mä olen huikeat 162cm pitkä ja painoa on 66,6 kg ja sitä ei vielä ole yhtään tullut lisää. Painoa on 4 kg enemmän kuin kuopuksen odotuksen alussa ja about 15 kg enemmän kuin esikoisen odotuksen alussa.. Olin silloin nuori ja hoikka!
Mä oisin tyytyväinen sellaseen 60 kg painoon. Tän vuoden puolella sain noin 5 kg pois, ettei ihan niin paljon ollut lähtöpainoa. Joten noihin mun mittohinkin nähden mulla ihan järkyn kokoiset tissit!
Imetyksestä. Esikosta imetin noin 2 kk ja kuopusta 9,5 kk. Aioin imettää nyt niin pitkään, kun se hyvin sujuu ja ei aiheuta stressiä. Eli katsellaan sitten talvella.
Mies ei käy neuvolassa mun kanssa. Esikoisen odotusaikana oli aina mukana, mutta kakkosen ei. Eikä tartte nytkään tulla sinne, kun eihän siellä mitään ihmeellistä ole. Ultrissa on tietty mukana.
Raskausarpia tuli kakkosen odotuksessa kiitettävästi, joten eiköhän niitä tule nytkin.
Suonikohjut eivät ole ikinä vaivanneet. Jännä juttu, kun esikoisen odotusaikana ei tullut arven arpea, vaikka olin tosi hoikka ja "timmi", mutta sitten kakkosesta tuli, vaikka oli selkeesti löysempi nahka.
Ehkä se on joku ikäjuttu? Nyt mä tuun varmaan ihan seepraksi!
Haluaisin tilata kotidopplerin. Minkälainen olisi hyvä?
Tyttöolo/poikaolo. Ei mitään oloja! Ei sitten niin yhtään yhtikäs mitään. Eikä sen kummempia toiveita. Kaikki muut kyllä odottaa kahden pojan jälkeen tyttöä, mutta meillä vanhemmilla ei ole mitään odotuksia. Veljet kyllä odottaa pikkuveljeä. Yksi jäsen jalisjoukkueeseen lisää!
Hankintoja en ole tehnyt. En edes yhtään vaatetta vielä hypistellyt. Ehkä sit joskus kesällä.
(.) Mulla ei juurikaan ole mitään oireita, paitsi lievää jomotusta alavatsalla ja alaselässä (täällä välillä vähän kovempaakin jomotusta). Rinnat on arat, kun iltaisin liivit heittää pois. Masu ei taida näkyä yhtään. Ehkä näytän vähän lihoneelle eli olisiko turvotusta. Viime viikolla mitta masun ympärillä oli kasvanut noin sentin, huomenna mittaan taas uudelleen. Kaikki tavan housut menee vielä jalkaan. Tukisukkia on pidettävä töissä tai jalat turpoo hirveiksi.
Nämä nyt äkkiseltään mieleen. Nyt lepuutan sohvalla vähän aikaa ja sit tuleekin vieraita. Hyviä vointeja kaikille!
PP rv 12+2