Manna No johan oli akka! Onneksi selvisitte säikähdyksellä.
Tuplat vai seisontalauta Meillä esikoisen ja toisen ikäero 1v7kk. Ja pääsyimme ensin pelkkään seisomalautaan. Kunnes tuli talvi, hyvin luminen talvi, ja ostimme tuplat. Nyt käytämme tuplia ja lautaa tilanteesta ja kävelykohteesta riippuen.
Carenan douple swingit on hyvät. Enkä tiedä onko kaksosillakaan huonot. Ei ainakaan hereillä oleva kaksonen töki ja herätä nukkuvaa
Lasten hassut kommentit masuvauvoista
Meidän esikoinen melkein 3 hyppii usein mahani päällä maatessani lattialla selällään. Sanoin ettei äitin masun päällä saa enää hyppiä kun vauva menee rikki ja sille tulee pipi. Esikoinen sanoi "isi korjaa"
Onnea ultrauutisista!
Mandi ja
IlonaVonD Täälläkin kokkailua rakastava. Itse asiassa ennen lapsia kokkailu perusteellisesti oli mun ja mieheni yhteinen harrastus. Nykyään kilpailemme kumpi saa kokata
Tukiperheistä pitäisi puhua enemmän. Yleensä ihmisillä on se kuva, varsinkin jos tukiperhettä tarjotaan avuksi, että olisi jotenkin huono perhe. Hienoa, että
kikatus ja lapset saatte nauttia tukiperheen avusta!
EevaN Eihän meidän loppukuun odottelijoiden tarvitse taustalla olla. Tokihan välilä tuntuu että olemme paljon jäljessä mutta silti olemme omassa tahdissamme
Mullakin rakenneultra vasta 18.7.
Tiukutus Näkykö sulla jo nt-ultrassa että vauva olisikin vanhempi?
Katjuska No voih, nyt jo supistuksia :/ No onneksi oli fiksu lääkäri. Antaa niiden kotihommien olla niin kauan kunhan saatte itsenne kuntoon
Perhetyöntekijän vierailu Kuulostaa hyvältä. Täällä sellaista ei ole..
(.)
Harjotussuppareita tulee välillä. Varsinkin kun tekee jotain kotihommia ja kupartelee paljon. Ne kuuluvat asiaan
Verenpaineet tututuvat edelleen alhaisilta. Katsotaan mitä neuvolassa sanotaan maanantaina. Mutta eipä paineita voi nostaakaan millään :/
Ooh, taisin tuntea potkuja juuri :heart: Toissapäiväiset ehkä-potkut olikin oikeita!!
Tänään olen päässyt kävelemään hieman paremmin kuin muina päivinä.
Nyt syömään..
Johan tuli tekstiä, eihän tätä kukaan jaksa lukea
Biana ja Lahja-Armas 15+2