Huomentapäivää! :wave:
Britneylle :hug: ja jaksamista suurten elämänmuutosten kanssa!
Toiveikkaalle äidille myös iso :hug: Voimia!
Nimiä on mietitty ja tytölle on valmiina, pojalle myös toinen ja kolmas nimi, mutta etunimi... miten voi olla näin vaikeaa keksiä!
Tarkoitus on elokuussa
lentää jonnekkinpäin pienelle lomalle
Liberokerhoon liityin. Tyhmä ihmettelee, että "ilmoita lapsesi syntympäivä". No enhän mä sitä vielä tiedä
Helle turvottaa sormia ja jalkoja. Ärsyttävää, mutta onneksi turvotus laskee kun helteet häviää...
Ihania uutisia taas
rakenneultrista, onhan niitä tyttöjäkin tulossa! :heart: Itsellä vielä 6 päivää... on tätä odotettukin!!!
Juhannus meni siellä sun täällä. Sunnuntaina "lopetettiin" juhannuksen juhliminen
Foo Fightersin keikalla. Oliko muita möhömahoja täältä paikalla? Itse bongailin monet suurimasuiset naiset sieltä, heh
Ihana viikonloppu takana, tosin väsymys on kova...
(.) Puoliväli ylitetty! Ja sen kunniaksi ylimääräinen neuvolakäynti. Podin maanantaina ja tiistaina (koko yönkin) kovaa päänsärkyä ja vatsakipua ylämahassa. Töihin oli ilmoitettava, etten kykene ja sattumalta katsoin vau -kirjaa jossa olikin aiheena raskausmyrkytys. KÄÄK, juuri samoja oireita kun minulla! Soitto neuvolaan, josta täti pyysi tulla varmuudenvuoksi käymään. No ei näkynyt pissassa valkuaista ja kaikki muutenkin ok. HUH. Liikkeitä on alkanut tuntua yhä enemmän ja nyt ei voi olla enää epävarma onko ne liikkeitä vai ei
Kummilapset kuunteli eilen dopplerilla mahaa ja vauva potkasi juuri sillä hetkellä
Samoin matkalta tullut äitini tahtoi kuunnella... saatiinkin ihania tuliaisia vauvalle reissusta
TAAS unohtui varmaan miljoona asiaa kommentoida. Hurjasti tullut tekstiä muutaman päivän aikana
Aplari ja Taikku 20+2 (huh, onko nää viikot totta??)