britneylle hali.
Ja en minä ole ollut vahva aina. Enkä ole nytkään. Olen kyllä vuodattanut kyyneleitä litratolkulla, vakka mies on täysi paska. Toivon kuitenkin että vaikka oli mulle väärä mies (hehe, näin 3 lapsen jälkeen totean tämän
) niin kuitenkin olisi jatkossakin hyvä isä, edes näille isommille lapsilleen.
Mutta siis, vihaa ja katkeruutta minä tunnen kyllä edelleen aika ajoin. Mutta kuitenkin tässä parin kuukauden aikana olen osannut ajatella myös, että pian voin vapaasti hengittää ja minulla on oma koti lasten kanssa jota rakennan. Samalla rakennan sitten itseni ja sydämeni taas ehjäksi. Ja se onni odottaa jossain, myös meitä pohjasakka :-D yh äitejäkin, ei ehkä vielä ensi viikolla tai ensi vuonna, mutta on se rakkaus vielä jossain, sitten kun oma sydän on sellaiselle avoin.
Aikaa se surutyön työstäminen vaatii ja oma aika meni minulla että löysin taas ilon odotuksesta.
On kai se kiellettyä sanoa, mutta olen minä onnellinen nyt, kun isoin suru on takana, katkeruuskin alkanut kääntyä hiljaiseksi hyväksynnäksi. Ehkä mun ajatuksia on auttanut se, että lasten isällä on toinen nainen ja hän on ollut mulle todella ilkeä ja törkeä... Siis on se sattunut, mutta samalla on vahvistunut olotila siitä, että takaisin en miestä ottaisi ja minulla ja lapsilla on hyvä näinkin.
Tukiverkon koen minäkin tärkeäksi. Täällä pienellä paikkakunnalla asuvat äitini, siskoni. Ja isäni, joka toki ymmärtää ja tukee omalla tavallaan. Ja en koe itseäni huonoksi äidiksi siksi että kävin lastensuojelussa puhumassa tästä kaikesta. Isommille tukiperhe ja saan muuten sitä kautta muuttoapuakin : lasten isä kai auttaisi jos pakottaisin, mutta en halua aukaista hänelle oman, uuden kotimme ovea, se vaatisi tietynlaista luottamusta jne, en tiedä ymmrtääkö teistä kukaan, mutta lasu ymmärsi. Minun ei tarvitse päästää eksää kotiini, vaikka onkin lasteni isä. Osaa noutaa ja palauttaa lapset kotiovelta.
Kamala vuodatus, mutta toivottavasti Britney joskus vielä, kun aikaa menee, voi samaistua siihen olotilaan, että nytkin on ihan hyvä.
edit: ja miehen puhe siitä ettei tapaa lastaan.. noh. Mun lasten isä on tavannu nyt lapsiaan pari kolme kertaa pienen tovin. Mutta uskon että hän tällä pakenee ikävää tilannetta, ja tapaisi lapsiaan taas kunhan me olemme muuttaneet tästä pois jne. asiat helpottaa. Toivon, että näin kävisi sinullakin että mies kuitenki olisi isä lapselleen.