Hei kaikille ja tuhannesti onnitteluja kaikille jo vauvansa saaneille!
Niin moni on nyt puhunut täysistä synnytys-sairaaloista, että mulla alkaa vähän iskeä paniikki...Siis koskeeko nimenomaisesti myös naistenklinikkaa? Mä olen menossa synnytykseen mitä toden-näköisemmin yksin, kun mies on töissä ulkomailla ja en ole halunnut lähimpiä ystäviäni lomalla pidätellä päivystämässä, että koska mä lähden synnyttämään. Luotin kokoajan siihen, että kun yksin menen, niin mullahan on siinä kätilö apuna kokoajan...mutta APUA, jos joudunkin olemaan ihan yksin!!! Tai joudun vaihtamaan sairaalaa, en tosiaan halua. Olen ittekin syntynyt naistenklinikalla ja se on mulle mielessä se ainut ja oikea turvallinen paikka pääkaupunkisudulla. Voiko ne siis ihan käännyttää tylysti muualle kun soittaa, että nyt tarttis lähteä sinnepäin? :|
Kyllä tässä on aikamoinen beibibuumi on meneillään selvästi. Mulla ehkä johtuu iästä(30), mutta tuttavapiirissä on 10 raskaana olevaa, voitteko kuvitella! Tätä on kyllä jo niin vitsailtu porukalla että miten voi edes olla mahdollistakaan, mutta niin vaan on. Ihanaa, kun sitten ei tosiaankaan tartte ittekseen olla vauvan kanssa, vaan on iso liuta kavereita, joitten kanssa palloilla vauvojen kanssa pitkin maita ja mantuja
Täällä ollaan jo 39+5, mutta pikkuäijä vaan pyörii kuin häkkyrä ja puskee ja työntää itseään. On kyllä kiinnittynyt ja ihan alhaalla, mutta supistukset on jäänyt vähille. Herään niihin yleensä aamulla,mutta kun nousen ylös, ne kaskas loppuu ku seinään. Olen touhunnut ihan hullunlailla ja pysynyt liikenteessä, mutta tuo touhuilu ei juuri mulle aiheuta supistuksia. Ennenmminkin näyttäis tosiaan, että ne tulee aamuyöstä, levossa.
Tänään olen vaan nukkunutnukkunut ja nukkunut, kaipa se on tuo keli kun on vihdoin viileempi ja sateista, niin jotenkin uni maittaa. Ja ruoka kanssa! Tekee mieli syödä jatkuvasti. Ja siis oikeen kunnon ruokaa: linssisoppaa, ruisleipää, hedelmää...taitaa elimmistö kerätä nyt voimiaan kasaan rutistusta varten
Minski ja Baba 39+5