Kaptah paljon onnea tytöstä! :flower: :
Tervetuloa
uusille! :flower:
Beija minä kävin viime ke lapsivesitestissä äippäpolin päivystyksessä. Kätilö tutki minut, ja otti tikulla näytteen siinä samalla, siellä oli sellaisia tikkutestejä, johon tuli yksi viiva jos neste ei ole lapsivettä, ja kaksi viivaa, jos oli. Mulla se ei ollut. Mutta mielellään kuulemma ottavat aina sinne tarkistukseen jos itse epäilee lapsiveden tihkumista. Vettä ei tarvitse siis tulla juuri silloin kun testi otetaan, vaan siellä "sisuksissa" sitä kuulemma on, jos se sitä on ollut. No joo, osasinpa taas selkeästi selittää, toivottavasti sait edes jotain tolkkua!
Maariana83 Mulla aika samanmoiset mietteet synnytysajankohdan suhteen, ajatelen että kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen, tai sitten jos ei tule ennen vkoa 42 ja risat, niin sitten käynnistämällä ainakin tulee. En jaksa alkaa yrittää nopeuttaa syntymää itse, olen siihen ihan liian laiska sitäpaitsi.
(.) Tänään on ollut jotenkin tukala olo, ei varsinaisesti ole supistellut kuitenkaan, jotenkin on vaan olo kokonaisvaltaisen hankala, mitenkään päin ei ole hyvä olla. Kävin Uffin alepäivillä ja kirjastossa, ja vaikka mies kuskasi autolla molempiin paikkoihin ihan ovelle, niin vähäkin kävely tuntui jotenkin ihan kamalalta, joka askeleella vihloi ja painoi paljon enemmän kuin aiemmin. Että kaipa se vaavi nyt sitten on ihan niin alhaalla kuin vain pääsee. B)
Mies on aivan ihana, tuntuu jotenkin mielettömän ihanalta kun joku huolehtii ja passaa. :heart: :heart: Kotitöihin en enää ehdi juuri ollenkaan koskemaan, kun mies tekee pyytämättä kaiken, ja lisäksi auttaa minua pukemisessa, liikkumisessa tms., eilenkin juoksi nostamaan minut autosta kun oli vaikeaa nousta, ja vaan ähisin ja puhisin.
Sukatkin laittaa mulle jalkaa kun en meinaa taipua itse. Lisäksi jos on käymässä jossain, niin soittelee parin tunnin välein, että onko kaikki hyvin. Minä tykkään ihan hulluna tuollaisesta, voi kun se olisi tällaista aina, mutta eipä se taida olla, kun kohta kumpikin vaan paapotaan pikkuista. =) Mutta ei se mitään, minä nyt sitten nautin tästä huolenpidosta ihan täysin siemauksin. :heart:
Suzyanne 39+5