<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

onnea taas uusille pienokaisille ja felicialle onnea matkaan.. :heart:

tuosta miehen hoivaamisesta. musta se on myös ihanaa..
kun ähisen sohvalta ylös mahani kanssa mieheni usein saa jalat allensa nopeasti ja tulee mua nostamaan ja on tarjoputunut usein hieromaan selkää..
ihania huomion osoituksia musta.
myös saattaa kysellä että onko vauva likkunut masussa? kertoikin,että raskaudesta on viimein tullit sillekkin konkreeettinen, kun mahaa näkyy NIIN selkeesti ulospäin.

maha on tiellä täälläkin :whistle: esim. kun syön ja yritän kurkottaa lautasen päälle ettei ruoka tipu syliin, tuntuu että maha painaa vastaan, enkä saa taivuttetua iseäni sen lautasen päälle.. siinä sitten kamppaillaan kumpi venyy ja antaa tietä.. äiti vai masuasukki, arvatkaa vaan kumpi voittaa.. :D

koko päivän menkkamaisia jomotuksia ja vihlontaa tuolla, sekä kävelleen lähtiessa istuesta sattuu.. mutta ei supistuksia.. :/
mietinkin tässä että onkohan se alhaalla vaiko ylhäällä kun tuntuu että kasvanut viime aikoina kovasti että ylhäällä, kun ei saa henkeä, mutat taas painon tunen ja vihlonta lhalla kertoo toista, että pää olisi todella alhaalal, niin taitaa olal sitten vaan jo niin iso että on joka puolella |O
hiiren kokoisia aterioitakin syötävä koko ajan, kun ei isommat ateriat mahdu mahaan..
noh enää 6 päivää.. piiiitkäää.. ja kivuliasta päivää.. |O

taas tuli omia höpötyksiä tänne.. :snotty:
mutta ihan kun on tämä ketju jonne kirjoitella samoissa tunnellimissa oleville :hug:
 
Onnea Kaptah pikkuisesta! :flower:

Ja Felicialle lycka till!

Mä en ole jaksanut tänään tehdä muuta kuin pestä pari koneellista pyykkiä. Muuten on mennyt koko päivä telkakrinedessä makoillessa, netissä ja nukkuen. Ja heti tulee morkkis, vaikka pian sitä on sitten kädet ihan täynnä hommaa, eikä ehdi "olemaan",vaikka kuinka haluaisi.

A niin, kyssäri: onko muille tullut loppuraskaudessa naamaan näppyjä? Mun iho on ollut koko raskauden ihan mahtavassa kunnossa ja nyt se alkaa kukkia pienimuotoisesti....
 
Synnärillä käyty. Lapsivettähän se oli. Nyt ollaan kotona ja käyn nukkumaan ja oottelemaan suppareita. Aamulla pitää seiskaksi mennä takasin, alottavat kai sen tulehdusarvojen seurannan ja sit antibiootin jos siltä näyttää. Evät ainakaan käynnistyksellä mitenkään uhkailleet. Toivottavasti supparit alkaisivat yön aikana. Tuli kyllä taas niin paha olo tuolla sairaalassa (sairaalakammo) että tosiaan tiedän että se poliklinikkasynnytys on mulle oikea vaihtoehto. Kiva kun saa olla nyt vielä yön kotona, esikoinenkaan ei edes ole huomannut että ollaan sairaalassa käyty.

Nyt sinne unille!

T.Beija
 
Here I am already..ei tarvinnu niitä suppareita kauaa odotella. Harvakseltaan noita tulee eikä oo pahoja mut nousin kuitenki sängystä pystyasentoon kattelemaan telkkaria ja vähän syömään. Eiköhän tää huomisen aikana synny.

Ärsyttää kyllä tuo epämiellyttävä lapsiveden lorahtelu..nyt on vikat verkkarit jalassa..toivottavasti ei ihan kastuis..sairaalan vaippa meni ihan läpimäräksi jo ja housut kans. Inhottavaa on myös se kakkahätä mikä noihin suppareihin liittyy..onneksi se suoli tyhjeni niin voi hyvillä mielin lähteä synnyttämään :) Ai jai...olin kyllä esikoisesta unohtanu jo nää supparit aika lahjakkaasti..no kiva olla kotona..meen suihkuun sit kun käy liian tukalaksi.

Enköhän huomenna palaile vauvauutisten kanssa jos kaikki menee putkeen ja päästään kotiin 6h vauvan syntymästä.

Kiitos kaikille tsempeistä :)
 
Onnea matkaan kaikki jotka sille tielle ovat jo päässeet :wave:

Oma olo. ei supistuksia. Selkä sökö. Nyt maha niin täynnä iltapalaa että ahdistaa. Pitäis mennä nukkumaan mut ylävatsa alkaa heti kipuilemaan. Ihme särkyjä. No mutta kokeillaan. Hyviä öitä :wave:
 
Huomenta kaikille!

Jeankalle, Uneksijalle ja Kaptahlle ja muille, jotka ovat saaneet nyytit syliinsä oikein paljon onnea!:flower: :heart:

Bejalle ja Felicialle onnea matkaan! Ja kaikille, jotka jo supistuksia ja tosi toimia kaipailee niin puhallus niitä!

Uusiakin oli löytänyt vielä tänne. Eli tervetuloa Taiguliini ja hannatyttoe! :flower:

Joku (en muista kuka:ashamed: ) tuossa aikoinaan kyseli, että millaista peittoa meinataan käyttää äippälaatikossa. Mä olen ommellut siihen sellaisen pienemmän peiton/täkin, kun oma äippäni oli ommellut sellaisia pienempiä pussilakanoita. Kaveri kyl oli käyttänyt ihan sitä äippäpakkauksen peittoa. Oli kerännyt sitä sinne jalkopäätyyn ja kai ylikin, kun siinähän on vähän sitä "ylimääräistä".

Sitten omaa napaa. Eilen olin äippäpolilla koko- ja tapa-arviossa. Kokoarvio oli nyt 3300g ja jos täysaikaiseksi menee niin n. 3700g olisi tulossa. Eli onneksi ei todennäköisesti yli nelikiloista. Alakautta pitäisi mahtua ainakin käsikopelolla. ( siis kuvia ei päätetty ottaa) Vauva oli hyvin laskeutunut ja kiinnittynyt, että lääkäri tunsi alakautta hyvin pään. Kohdunsuuta ei ollut enää jäljellä yhtään ja 2cm olin jo auki. Eli tässähän vois lähteä jo synnyttämään, jos vain suppareita tulis. Ton tutkimuksen jälkeen sitten tulikin vuotoa aluksi verta ja nyt vaan ihan sellasta ruskeata. Suppareita se sai vähän aikaan, muttei ihan hirveesti. Mut nyt kiva ajatella, että pääsee synnyttämään alakautta.

Hannapur 37+6
 
Huomenta.

Hannapurkin pääsee kohta nyytin haku reissulle. Ei se paljoa vaadi. Ehkä :whistle:

Omaan napaan. Ei juuri muutosta. Yö meni ihan hyvin. Heräsin vessaan vasta klo 7 johtuu varmaan siitä että menin nukkumaan vasta klo 1 yöllä. :D

Kävin eilen saunassakin. Ei se ainakaan mitään supistuksia aiheuta eli sen voi poistaa siit kolmesta s. Sama siivous ei aiheuta supistuksen supistusta nyt kun pitäisi mutta kyllä sillon pienillä viikoilla sattus.

Seksi on nyt enää ainut mikä on jotain aikaan saanut. Mutta miehellä ja minulla taas niin känkkäränkkä välit että turha toivo. :kieh:

Mä voisin tänään vaihtaa lakanat ja pestä muutenkin muutaman koneellisen pyykkiä ja sit vauvalle tarttis jotain väsäillä. Ei meinaan ole paikkaa missä nukkua :whistle: Ehkä se ei sen takia halua syntyä :LOL:

Niisku-rouva & pikkupapu 38+6 / 40+0!!! :D
 
Onnea matkaan kaikille synnyttämään lähteneille!

Mä kärsin niin hirveistä öistä että alan oleen ihan valmis siihen torstain koitokseen. Neljään asti närästystä kuumuutta hiki vaan virtaa vaikka ikkuna sepposen selällään ...Sitten kun neljältä nukahtaa niin volaa kuudelta herää voi fittu..mä vetäsin itteni jojoon :p jos pitäs koko kesä tätä kärsiä onneks ei tarvi enää ku kaks päivää. Eilenkin olin niin väsy että ihmettelin miehelle että missä meidän yks lapsista on tähyilin pihalle ja tää tyttö istu vieressä :LOL: että näin täällä. :whistle:

nara 38+4 (39+4)
 
Oikein paljon onnea Kaptah :heart:

Niisku-Rouva musta saa ne kaikki muutkin poistaa! Siis saunan, siivouksen ja seksin. Mä harrastanut kaikkia kolmea säännöllisesti monta viikkoa ja aikaan saa ku pari hyvin hyvin onnetonta supistusta! STINK!!!
Tänään odottelen sitä äippäpoliaikaa, et sais jotain pientä havaintoa koosta. Viimeks 8vkoa sitten pieni ollut 1100g kokoinen.. Ei kauheesti potkut enää tunnu, muljuu vaan ja välillä tosi tosi ylhäällä. Tosin niin kävi aikaisemmistakin, pojat laskeutuneet vasta kun ryminällä kalvojen puhkaisun yhteydessä!

Onnea matkaan kaikille synnyttäneille! Kateellisena täällä odotan omaa vuoroa!

Mutta nyt taidan mennä ottamaan parin tunnin tirsat, kun yö meni taas melko valveilla..

äippä ja masukki 37+6
 
Tänne ei mitään kummempaa. Ei edes supista. Tänään poksuu täysiaikaisuus, joten nyt niitä supistuksia oikein alkaa enemmän oottamaan. :D Toivottavasti vauva syntyis jo ennen la:ta... toivossa on hyvä elää. Mutta järki kyllä sanoo että la:han mennään, kuten 4 kertaa aiemminkin. Mutta JOS tämä viides tekisikin poikkeuksen kaavaan. :D

stk ja minivitonen 37+0 :heart: :heart:
 
Uneksijalle onnittelut pikku miehestä! :flower:

Onnittelu halit Jonzille myöskin pojusta!! :flower:

Jaksamisia siksakkia!! :hug:

Ja tietenkin tervetuloa kaikille uusille!! :wave:

Prinsessasta onnittelut Kaptah !!! :flower:

Ihania masukuvia olette laitelleet!! =)

Niin paljon on tullut taas tekstiä, että varmasti taas jotain unohtuu... :whistle:

Ihan pian saa varmasti onnitella myös beijaa ja Feliciaa!! :D

Joku? taisi kysellä näpyistä... Itselläni kuhahti naama kukkimaan vähän ennen esikoisen syntymää, ja nyt kaksi päivää sitten taas! Todella kaunis olo kun naamaa peittää sormenpään kokoiset finnit!! :|
(.) Täällä edelleen esikoinen kipeä. Nyt jo koskee itseäkin kurkkuun ja olo on vähän hutera. Mieskin alkoi valittaa jo vatsaansa. Sehän se vielä puuttuu, että tullaan itsekin kipeiksi! :eek: Yöt menee täysin valvoessa. Se hetki kun esikoinen saa nukahdettua, niin sitten masuasukas alkaa kapinoida. Lievästi sanottuna on univelkaa... Mutta minkäs voit...
Eilis illan ja viime yön on pikkuinen murjonut KOVASTI peräsuolta ja virtsateitä. Nauroinkin miehelle, että ei taida nyt vauva tietää, että mitä kautta tulla ulos! :D
La:kin lähestyy uhkaavasti... Huomenna olisi neuvola, ja selviää, että milloin pitää sitten sinne sairaalaan mennä, ja selviää sitten myös se mahdollinen käynnistys asiakin. Eli huomenna ollaan viisaampia.
Niin ajattelin, että tällä kertaa säästyn turvotukselta käsissä. Jalat ovat olleet pöhössä jo kuukausia, mutta nyt muutama päivä sitten jouduin luopumaan sormuksista. Tuntuu, että välillä ei saa kunnolla sormia koukistettua ja verisuonet oikein pullottavat...

Näinköhän molemmat kaksos-mammat ovat sairaalassa, kun ei ole mitään kuulunut!? :D

Supistuksia kaikille niitä tarvitseville!! =)

nasu ja nipsu 39+5 :heart:
 

Yhteistyössä