<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Luppa: Onnea matkaan! Jokainen supistus tuo vauvan syntymän lähemmäksi.

Seinäjoella synnyttäneet: Kuulin, että vierihoito-osastolla on remontti. Miten teillä siellä meni, kotiutettiinko nopeasti? Kun itse haluaisin kyllä olla sen 2-3 vrk:tta siellä, eikä niin että vuorokauden kuluttua kotiin ja taas ajella paikalle parin päivän päästä tarkastuksiin. Ei kai sieltä vastoin tahtoa kotiuteta. Kotona kuitenkin kova rumba...
 
Onkohan Thereankin päässyt jo vauvaa hakemaan? :wave: Kiitos aivan hirmuisesti kun otit päivitys-vastuun itsellesi :flower: :heart: Mulla ei siitä hommasta tulisi enää mitään kun ei nyt enää ehdi niin tarkkaan pinoa seurata.

Ulkoilusta
täällä sanottiin että heti kotiuduttua voi alkaa totutella ulkoilmaan. Me oltiin parina ekana päivänä vaan sen verran että mentiin autoon ja autosta sisälle. Tänään (ikää 6vrk) oltiin ensimmäistä kertaa vaunuilla liikenteessä.
 
Iltaa, ja en oo nyytin hakureisussa..ikävä kyllä.. :p On vaan viikonloppu mennyt nopsaa ohi kun on 4 lasta ollut tässä viikonloppuna. Nämä mun omat ja miehen 5v tyttö ja 3 puol vuotias poika et ei oo kauheasti ehtinyt syventyy. :)

Mutta kiitos muistamisesta muillekin. :hug: Kyllähän tässä vähän on perässä pysymistä jos en ole ehtinyt käymään päivään pariin täällä kirjaamassa. ;) Joten senkin takia pyydän että mahdollisimman tarkkaan siihen yhteen viestiin kirjaa sen syntymäpäivän, painon, pituuden ja rv niin pääsen hieman helpommalla. Monesti menee niin että kirjaan ne eka paperille kun niitä saattaa olla aika monta siihen mennessä ilmaantunut kun pääsen paikalle että ulkoa muistaminen ei tule kysymykseenkään, ei raskaus hormonien pehmittämillä aivoilla. :LOL:

Niin ja ONNEA VAUVAANTUNEILLE! :wave: :flower: :heart:

Therean&Neiti 38+6 ( huomenna poks ) Tänään muuten oli eka LA kun laskivat 28 päivän kierron mukaan ensin. :whistle:
 
Pianissimo, voi kun olisinkin jo synnyttämässä, täällä vielä edelleen.. :) Mikä sulla on ollut vointi, entä Kissinmintulla? Meillähän sama laskettu aika ja muistaakseni myös Auroralla?

Eilen illalla alkoi supistelemaan ja yöllä en nukkunut juuri ollenkaan, tänä aamuna supistukset voimistui niin että poltteli koko mahaa mutta säännöllisyyttä en niihin saanut. Tuntui että koko ajan supisti. Käytiin miehen kanssa sitten varuilta Jorvissa kun tuntui olo niin kipeältä ja mikä oli saldo? Noh, yllätys yllätys, ei mitään tehoa!!! :LOL: Kohdunsuu edelleen kiinni ja kaulaa jäljellä.. että silleen. Makasin siinä sitten vielä 45min sydänkäyrällä, vauvalla kaikki hyvin! Ensi kerralla kun alkaa supistaa niin en kyllä lähde sairaalaan ennen kun oikeesti en pysty enää kävelemään ja supparit on selkeitä ja tulee muutaman minuutin välein!! |O Mitäköhän järkeä tällaisissa suppareissa on kun ei ole mitään tehoa kohdunsuun kypsyttämiseksi?!

Onnea halausten kera uusille vauvautuneille, joita olikin paljon, ainakin Pije, Tassutin & Yellow! :heart:

Lupalle paljon tsemppiä, jännitetään täällä sun puolesta, koita jaksaa!!!

RockMummy rv 39+3
 
Ainiin, tänään tuli tosi ärsyttävä vaiva... join lasin Fantaa ja sen jälkeen on närästänyt jo yli 5 tuntia vaikka otin 2 Rennietä ja maitoa päälle (ennen maito on auttanut). Tähän närästykseen kuuluu kaupan päälle vielä 3 sekunnin välein JÄRKYTTÄVÄT röyhtäilyt, kyllä on ollut ukolla hauskaa!!! :LOL: Sanoinkin sille että eikö olekin ihanan eroottista aikaa tämä loppuraskaus! ;)

Tuo YouTube- video oli aivan todella osuva, oli pakko laittaa siitä linkki Facebookiin.. :D
 
Rockmummy juu meillä sama la aika. Mä meen aamusta äitipolille ja katotaan käynnistetäänkö huomenna. Kohdunkaulaa mulla myös jäljellä viime torstaina ja kohdun suu sormelle auki. Mulla ei oo kunnon supistuksia ollu..kovettumista lähinnä. Tänään selkä kamalan kipeä. Lääkäri sanoi että mieluiten käynnistäis kalvojen puhkaisulla, mutta koska kohdusuu vielä niin epäkypsä ..päätettiin odottaa. Huomenna sitten näkee mikä tilanne. Uskon kanssa ettei mitään muutosta ole tapahtunut :kieh: Sitten on se toinen keino..annetaan tabletteja 3-4 tunnin välein ja siinä voi mennä 3 päivää ennenkuin käynnistyy. Osastolle täytyy jäädä.
Muakin närästää oikeastaan kaikki :D Yöllä pahemmin. Mäkin oon niin turvonnu ja kävelen kuin ankka..todella eroottista :LOL: Olen sanonut ihan samaa miehelle.. :D Sanoikin mulle että jos sulle jääkin noita klumppuja jalkoihin :LOL: :eek: Suihkun jälkeen rasvas mun klumppuset sääreni ja nilkkani..koska selän takia en pystynyt siihen..kaikkeen se rassukka joutuukin :D :heart:
 
en vielkään sitten päässyt nyytin hakureissuun :) supparit loppuivat /harvenivat yötä kohden,eikä olleet enää niin kivuliaita..jospa tuossa aamulla kun lähtee kävelylle ni alkais taas tapahtuu

luppa- ja kirppu rv 39+3
 
Vai olet Luppa sinä vieläkin täällä :hug:

Auroralla jännä päivä. Josko vaikka käynnistävät.

RockMummylle myös :hug: . Luulis tosiaan, että jatkuvat supistelut jotain muutoksia aiheuttais, mutta ei näitä käsitä :headwall:

Täällä poksuu viikot 40, mutta ei mitään merkkejä, että vauva olis lähiaikoina syntymäs. Kuinkahan juhlistais tätä lasketun ajan merkkipäivää??? Ainakin heräsin jo viideltä, joten päikkärit vois olla asiaa. Viime aikoina olen nukkunut yöt niin hyvin, etten ole päiväunia kaivannut. Aurinko paistaa, muut nukkuu ja minä :p täällä virkkuna... No mutta, nyt tulee sellainen voimaton supistus :whistle: Ei tälläisillä mitään synny :|

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Jo vauvan saaneille virkeyttä ja meille pallomahoille niitä avaavia suppareita!

Alhambra + Napero rv 40
 
Huomenta.

Eilen mies juoksutti mua ympäri kyliä. Oltiin oikeen koko perheen voimin kävelyllä.

Illalla kävin saunassa ja kun menin nukkumaan olo oli ihan ok hiukan selkään supisteli.

Nukuin kiltisti aamuun asti.

5 aikoihin heräilin ekaan otteeseen ja join kahvia kävin vessassa ja tavaraa lensi... :x Sit siirryin sohvalle pötköttää ja tuli oikein kovia menkkamaista särkyä muistuttavia supistuksia koko ala selkä ja vatsa ja kohdunsuu särki... nukahdin kuitenkin taas... ja nyt kun heräsin ja kävin vessassa tulee mulla punaruskeaa vuotoa... Välillä ihan kirkasta... Kuinka paljon sitä sit saakaan tulla...
Tai se nyt on varmaan ihan sama haluan kuitenkin näytille tänään kun pikkuinen on kovin rauhallinen... :/
 
Jaa-a, mitähän sitä keksis tälle päivälle... Kun ei näköjään vieläkään sinne synnärille päästä. Nuorimmainen (2,5v ) on ihan nuhainen, meinaa mennä vähän kiukkuamiseksi. Jospa sitä ottais itelleenkin jotain aamupalaa. Huomenna aamusella neuvolaan. Plääääääääääääh!

stk ja minivitonen 38+6 :heart:
 
Äläpäs nyt Niisku-Rouva lähde kiilailemaan mun ohi! :D Meillä oli laskettu aika päivää ennen teitä! B)

Buhahaa, olen niin hauska. Ei taida tulla meille vauvaa ikinä, vaan mun tulee vain hyväksyä tämä keskivartalolihavuuteeni.

PilkkuPantteri & tehokkasti istutettu Jyvä 40+6
 

Yhteistyössä