Minä olen tässä kanssa miettinyt tuosta kertomisesta. Oletteko jo kertoneet vanhemmillenne ja läheisille? Nyt on menossa 9+1. Olemme menossa joulun alla vanhempieni luokse ja jouluksi miehen vanhempien luokse. Silloin on vasta 10+jotain. Ei osaa yhtään päättää, kertoako. Kun niin haluaisi vielä tavallaan pitää tämän omana juttuna ja toisaalta haluaisi, että 12 viikon raja on ohitse. Toisaalta asumme 500-650 kilometrin päässä vanhemmistamme, joten ei tuu taas aikoihin käytyä, ja naamatusten olisi mukava kertoa kuin puhelimessa.
Jo on taas pulmat.=) Mutta on niin haikeeta "luopua" yhteisestä salaisuudesta.
Sitten vielä hieman omaa napaa:
Väsymys on luja, maha sairaan turvonnut ja oksettaa koko ajan.
Piti vielä kysyä sitä, että miten koette turvotuksen ja kehon muutokset? Minulla esiintyy välillä kiukkua, ärsytystä ja vaikeutta sulattaa tätä turpoamista. Sitten tulee itku ja paha mieli, kun on kuitenkin raskaana ja vauveli olisi tulossa, ja mä vaan märehdin sitä, että olenpa valaan kokoinen.
Jo on taas pulmat.=) Mutta on niin haikeeta "luopua" yhteisestä salaisuudesta.
Sitten vielä hieman omaa napaa:
Väsymys on luja, maha sairaan turvonnut ja oksettaa koko ajan.
Piti vielä kysyä sitä, että miten koette turvotuksen ja kehon muutokset? Minulla esiintyy välillä kiukkua, ärsytystä ja vaikeutta sulattaa tätä turpoamista. Sitten tulee itku ja paha mieli, kun on kuitenkin raskaana ja vauveli olisi tulossa, ja mä vaan märehdin sitä, että olenpa valaan kokoinen.