Jaksamista teille, joita paha olo vaivaa! Itse pääsin kyllä melkoisen helpolla, ainakin alun, kun silloin tällöin kyllä etoi pahastikin, mutta kertaakaan ei tarvinnut oksentaa, eikä oikeastaan muutenkaan elämistä rajoittaa. Automatkat oli pari kertaa tuskaa, mutta sekin jo helpottanut...
Niisku-Rouva, huomasimpa heti pari yhtäläisyyttä viestisi ja oman käytökseni välillä! Täällä ihan sama juttu, vessaan ei tule lähdettyä sitten millään, vaikka olisi kuinka kova hätä. Aluksi en tosiaan mennyt kun vasta ihan aamulla, vaikka uni oli jo hädän takia aivan surkeaa ja katkonaista. Ei sitten mitään järkeä pitkittää, kun ei pysty edes kunnolla nukkumaan!
Toinen juttu on tuo siivouspuoli... Meillä mies on vähän parempi näissä siivoustouhuissa, tai no sanotaan että aktiivisempi. Itse kun rupean hommiin, saan kyllä aikaiseksi paljon, mutta on NIIIN vaikea saada aloitettua...
Kasvukipuja tuntuu täälläkin aina silloin tällöin. Alussa tuntui että tulevat n. kerran/viikko ja kestivät päivän tai pari kerrallaan. Nyt en muista koska on viimeksi juilinut, taisi olla joulun alla... Jos ei pian ala taas masua pakottamaan, niin varmaan huolestun siitäkin
Minäkin kävin tänään
shoppailemassa vapaapäivän ja muutenkin hyvän fiiliksen kunniaksi. Löysin kolmet tosi kivat farkut, joista pakotin itseni valitsemaan kahdet, kun ei sitä ylimääräistä rahaa nyt ihan kauheasti olisi heitellä sinne tänne. Paidankin ostin, ihan parusmallia, ei mammaa. Uudet rintsikatkin tarttui aletangosta mukaan, niihin mahtuu vähän paremmin kuin vanhoihin
AINIIN! Olin myös salilla tänään, ja siitä olen tosi ylpeä. Aika kevyesti reenailin ja saunoin vielä päälle, mutta pääasia on varmasti hyvä fiilis, ja se että sain vihdoinkin itseni hinattua sinne...
Nyt siivoamaan, jos sitä vaikka saisi huomenna vieraita UV:n kunniaksi. Mitenkäs muut aiotte huomista juhlia?
Sillis + pikkuinen 13+2
Vielä unohdin tietysti jotain... Kuka nyt alkaakaan listaa päivitellä, niin minun
laskettuaika on tällä hetkellä 5.7.
Onko muuten ollut tapana
karsia listalta heitä, jotka eivät kirjoittele? Ajattelin vaan, kun nimiä on ihan kauhiasti, mutta kaikki eivät varmaan (enää) tänne rustaile. Ja toisaalta taas varmistelen, että pysyy itse mukana, vaikkei joka päivä kuulumisia näpyttele