Kiitos kaikille tsemppauksesta..pakkohan se vaan on ajatella että kaikki menee hyvin..mä tsemppasin itseäni et kyl se kätkykuoleman riski on tosi pieni ja viellä kun ajatellaan et meillä ei kumpikaan polta eli vauva ei altistu moisellekkaan ja parhaani kun teen parempaan en pysty ( apua mun herkkis kanavat on ihan auki mulla valuu vedet silmistä) Mut äidin rakkaus on niin suuri et sitä ei kyl sanoin voi kuvata..tunnustan et mä käyn tarkistaa välillä et hengittääkö meidän esikko kun käyn yöllä vessassa..
Tsemppiä kaikille jotka odottaa pienokaisen syntyvän millä hetkellä tahansa.
Erityis ajatukset lähetän Weissille sairaalaan kun hänellä on ollut niin hankala raskaus ja kohta hän saa siitä palkinnon kainaloonsa :heart: ( ja taa valuu kyynel meri)
Meiju mä kans oon varannut tosi vähän alle 60 senttisiä vaatteita kun ne menee nii vähän aikaa...
Tsemppiä kaikille jotka odottaa pienokaisen syntyvän millä hetkellä tahansa.
Erityis ajatukset lähetän Weissille sairaalaan kun hänellä on ollut niin hankala raskaus ja kohta hän saa siitä palkinnon kainaloonsa :heart: ( ja taa valuu kyynel meri)
Meiju mä kans oon varannut tosi vähän alle 60 senttisiä vaatteita kun ne menee nii vähän aikaa...