<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Arcathalle Plajon onnea!! :flower: Meillä myös tämä nykyinen koti löytyi, kun emme edes taloa etsineet. Me olimme hiljattain ostaneet asunnon, mutta kun tämä talo oli myynnissä ja kävimme lähinnä ajan kuluksi katsomassa, oli se rakkautta ensi silmäyksellä :heart: Heti tiedettiin, että tässä se on, koti. Kahdessa viikossa saatiin isompi lainalupaus, oma asunto myyntiin ja tästä tarjous sisään ja hyväksyttyä. Ja tässä ollaan, toivottavasti vielä kymmeniä vuosia!

Omaan tädin metsästykseen ei nyt kuulu mitään, ovis meni ja tätiin on vielä aikaa, eli tällä hetkellä en keksi oireita, en usko plussaan, enkä pelkää ferrari-vierasta.

puhaltelen plussa-puhureita testaajille |O :whistle: +++++ ja irvistelen tädille rumasti, että tajuaa pysyä poissa loppukiertolaisilta :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:

Tänään on sitten tasan 14 päivää ovulaatiosta , saa nähdä tuleeko vieraileva tähti tänään käymään vai huomenna :| koko ajan on kyl sellanen tunne tuolla alakerrassa että kohta lorahtaa :$ :x
Ihan prikulleen samat fiilikset on täällä!!! Toivottavasti kohta tulee ne testit tai multa tulee pissit housuun!!! Oottelen siis postia.... :saint:
 
Kyllä minäkin oisin malttamaton :whistle:
Pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä!!!!

Meillä on nyt kans sitten nuorempikin kipee, on kauhee röhä ja kuume, mua vaan pelottaa et se menee yhtä pahaksi toi kuume ku pojalla oli :'(
Ja edelleen on vielä pojalla kuumetta :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Nega... :'( ei tätiä...
Julietta :hug:


ei mullakaan viel tätii täällä mutta en oo tänään uskaltanu ees testata kun en halua katsoa taas sitä nega testii... niillä herkillä testeillä sain toissapäivänä ja sitä edellisenä negat joten... :snotty: valkkaria tuli pikku tuhru tänään ja on muuttumassa "ruskeemmaksi" joten eiköhän se tätsky pyyhkäse paikalle viimestään viikonloppuna :'( jos maanantaille jaksaisi ventata jos ei japanin lippua tule sitä ennen :whistle:
 
Mä en JAKSA VENATA!!! Mulla on niin kauhee kuume, että plussa on nyt saatava!!! Kerpele!!!

Mä testaan taas huomena! Lämmöistä päätellen tätsky ei ois tulossa ainakaan tänään.

Onnea testailuun Miilukka!!! b :) d
 
mä en oo ees lämpöjä mittaillu mut ei mitään paleluja ym. ees oo ollu. mulla ainakaan mitään lämmöt oo koholla :( ärsyttää tehä nega testi kun sitte menee täysin fiilis ku ei oo enää mitään jännitettävää ja vaan joutuu odottamaan että tulis se hiivatin täti sit mahollisimman äkkii ett pääsee uuteen kiertoon :|
 
Mä meen kyllä niin tasan gynelle, jos täti tulee... On ollu vähän kierto-ongelmia sen km:n jälkeen... Ja nyt meen sellaselle gynelle, joka ottaa mut tosissaan, eikä käske venailemaan menkkoja 2kk.... Haloo! |O
Tää kyseinen naislääkäri päivitteli mm. sitä että nuorten naisten pitäisi aina saada kaikki heti! |O |O
 
mä mitään jaksanu pidättää vaan kävin jo lorottaa, ja odotetusti nega :ashamed: :headwall: :headwall: ei sitten viivan häivähdystäkään...
todellaki meni fiilis ja toiveet :snotty: vois se tätiki sit jo tulla vaikka heti eikä viidestoista päivä |O |O
 
moi kaikki :wave: oon kyllä aktiivisesti lueskellut teitin juttuja ja yritän muistaa jotain, mihin piti vastatakin..

Mulla testaus lähenee, tällä kertaa en sano oireista mitään (niitähän nimittäin taas riittää!), kokeillaan jos taikausko auttais :D
Lauantai-aamuna meinaan testata koska la-iltana ollaan ukkorakkaan kanssa menossa kahdestaan (!!) yksiin tupareihin joten haluan tietää voinko punaviiniä maistella vai en.. :ashamed:

Ai niin ja ferrarin piinaamille isoja haleja :hug:

Yritän keretä aktiivisemmin kirjottelemaan, pitää vaan tuo 2v poika (täytti just pari viikkoa sitten!) ja työ niin kiireisenä.. :wave:
 
LEP
Täällä yksi uusi olisi joukkoon mukaan jännää porukalla! :) 27-vuotias naikkonen, joka aviomiehensä kanssa odottavat ensimmäistä yhteistä tenavaa. Miehellä on edellisestä suhteesta yksi lapsi.

Tänään olisi menossa kp 24/27-30. Oviksesta olisi 10 päivää nyt. Tällä hetkellä on ollut rintojen kihelmöintiä ja vihlontaa, sekä eilen poltti aika kovasti alamahaa ja rintoja. Tänään on ollut todella kovia repäisyn tuntemuksia alamahassa ja hieman lanteilla. Vedet tuli oikein silmiin, kun töissäkin penkiltä nousin! :eek: Vihlonta jatkunut oikeastaan koko päivän. Saa nähdä mitä nämä meinaa, vai meinaako mitään. :kieh:

Kaikille plussaonnea kovasti täältäkin! :heart:
 
Lappitar , niin se on meilläkin oikea Vaahteramäen Eemeli, uhmis on oikein mukavassa vaiheessa :wave:

nyt Miilukalle oikein jätti isot tädin karkotus säde parvet
********************************
********************************
********************************
********************************!!!!!
Toivottavasti auttaa ja potkitaas vielä takamukselle sitä hemmetin ferrarilla kaahaajaa, että älyää mennä kauas pois!!!
 
No ni, menin sit räplää tota kn:aa :headwall:
no ei se ollut ylhäällä eikä alhaalla, suunnilleen keskivaiheilla, suht kova (ei täysin kova) ja aika kiinni (mulla se onyleensä aina levällään), tietysti nyt alko mielikuvitus lentää entistä enemmän, että pitikin mennä kokeilee, vaikka olin päättänyt että en sitä kokeile |O |O
 
no niii.... :headwall: :headwall: :headwall: tätsy pyyhkäs sit paikalle,voi perhanan perhana.... eipä tärpänny taaskaan vaikka ovis bongattiin ja peitot heilui...
hyvä puoli jos sellasta taas etsitään niin kierto lyhentyi taas normaalimmaksi :)
no laitampa uuden pinon taas pystyyn,näillä näkymin siis vko 7 olisi uusi piinaviikko ;) ;)
 
jo? Rintoja kivistää ja nukuin päiväunetkin, mikä oli edellisen raskauden takuumerkki, äärimmäisen harvon normaalisti saan päiväaikaan unesta kiinni. Minulla on tuollaisia one step-puikkotestejä, näyttäisi olevan 10mlU/ml, mutta niitä on vain kaksi kappaletta. Toisaalta olen järjettömän malttamaton juuri nyt, mutta onko se vain testin tuhlaamista kokeilla tänä tai huomeniltana? Edellinen plussani näkyi jollain apteekin tavistestillä päivää ennen tädin odotettua saapumista, nyt tädin pitäisi rantautua suunnilleen maanantaina. Sanokaa pliis kokeneemmat jotain? :)

edit: Tietysti pahoitteluni tädin saavuttamille :hug:

Ja mun kp on 24/28
 

Yhteistyössä