<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
paljos veikkaatte että montas plussaa saadaan tähän pinoon :whistle: mä veikkaan että 10 ;) ...................

ja voisimpa ne jo lisätä listaankin :whistle: eli nyt vaan täyttämään ainakin ne kymmenen paikkaa.... ja lisää tulee tarvittaessa :kieh:
Paljonkos meitä onkaan? Itteäni en laskis mukaan, mut jos te muut!!

Mä en vaan jaksa uskoa että saisin plussan... Enkä sitten tipu ihan niin korkeelta, jos "tiedätte kyllä kuka" saapuu tänne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Mulla oli eilen illalla, ku nukkumaan kävin niin ihan ihmeellisiä nippailuja tuolla oikealla puolen masua... Paikallaan makasin ja kuullostelin ja aina välillä tuli nippaus.... SE POTKII JO!!! :LOL:
Sitten yöllä, kävin vessassa ja kun tulin takasin ja vänkäsin hyvään nukkuasentoon, ni vihlas tosi kipeesti kans oikeelta ja tänään töissä mä aivastin, ni taas nippas kovahkosti..... Jaa-a.... LÄmmöt edelleen 37 ja risat, ja toiv. pysyvätkin.

Miilukka: Torstaina olis sitten 14 päivää oviksesta! Tilasin netistä 15 kpl r-testejä.... Riittäisköhän? :D

Häh? MIks mun teksti ei tullu tähän äsken????

Niin että puoliks laitetaan ja testataan aamulla ja illalla!!!

JOo, puoliks kaikki!!! Vai mahtaisko ne saada kolmeen osaan.... Voi sitten suunnilleen testata aamulla ja illalla.... Hmm.... :whistle:

no en tiijä riittääkö :whistle: ;) nehän voi viel puolittaa niin sit niitä on 30kpl :) :LOL: ja kaikki käytetään ;)
 
:heart::heart: TIISTAI 15.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]
Miilukka..........kp 27/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
Emppu78.........kp 21/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 23/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 24/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 25/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Mivi................kp 29/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 30/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 32/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 32/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 21/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 22/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 17/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 16/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 22/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 22/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 25/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 23/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 19/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 25/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 21/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 21/26-(31).... yk 10........................
mussu.........kp 17/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

AAMULLA KU HERÄSIN OLIN AIVAN SALETTI ETTÄ TÄTSKY ON TULLU. MAHAA JOMOTTAA EDELLEEN JA TÄÄ ON AIVAN SELLANEN TUNNE KU OIS VIRTSATIETULEHDUS :eek: NE TIETÄÄ TUNTEEN KELLÄ ON SELLANEN RIESA OLLU :| onkohan mulle oikeesti sellanen nyt tullu ku tää on jomotellu näin jo pari kolme päivää :ashamed:
 
Tosin itelleni varaisin noista yhden, kiitos.

Eilen homma hoidettu niin kuin Julietta neuvoi =) Käyhäse niinkin

:whistle:

Toivottavasti ei oo virtsatientulehdus, Miilukka, juoas paljon greippimehua, se auttaa myös siihen! Mulla on ollu muutamaan otteseen, on se inhottavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maotao:
Tosin itelleni varaisin noista yhden, kiitos.

Eilen homma hoidettu niin kuin Julietta neuvoi =) Käyhäse niinkin
:whistle:

Toivottavasti ei oo virtsatientulehdus, Miilukka, juoas paljon greippimehua, se auttaa myös siihen! Mulla on ollu muutamaan otteseen, on se inhottavaa.
IHan tosi!!!!! Mä en oo ite kokeillu, ku ei sitä miestä kuitenkaa nukuttanu, vaikka väitti. Mutta hyvä jos toimii!!! Osaan sitten itsekin käyttää keinoa, jos ei siemeniä muuten tipu! :LOL:
 
Hei vaan kaikille :wave:
Jospa taas puhuttais noista voudoista :D Mulla on eilen ja tänään ollut ihan hirveesti sellasta tahmeeta valkosta vuotoa ja en oo koskaan aiemmilla sellaseen törmännyt...yltyy vaan koko ajan :eek: mä tietenkin toivon et tää on merkki++++!!!! nyt sellanen 4-5pvää oviksesta...pieniä vihlontoja mutta ei mtään ylitsepääsemättömiä
 
Cristiina mulla on kans ollu nyt ihmeellistä valkovuotoa ja masua kipristää välillä oikein kivasti :D mulla on nyt 5 päivää kanssa oviksesta, toivotaan et tää ois nyt niitä ++++ oireita :D

Tänään onkyl ajatukset olla kaikesta ihan muualla kun oon istunu esikon kaa lääkärinkoko päivän, niin kova kuume on pojalla et on houraillu ihan omiaan, ei edes mua tuntenut huutanut vaan äitiä ja käskenyt mua pois kun pelotan lasta :'(
On vaan tosi paha flunssa ja kuume on niin korkee ollu koko ajan et hourii eikä saa nukuttuu kun n.10min. pätkiä :(
 
Outoja tuntemuksia tänään tosi alavatsalla, ei ainakaan mitään suolistojuttuja ;). Voisikohan olla jotain kiinnittymistä, oviksesta reilu viikko luultavasti ja tädin pitäisi rantautua kylään ensi maanantaina jos on tullakseen? Olen aloittelija tässä kuumeilupuolessa kun aiemmilla kerroilla olen huomattavasti paremmin malttanut odotella ihan vaan sitä tätiä, nyt ei onnistu vaikka kuinka yritän jarrutella oireiden kuvittelua.
 
felicia
Niin se aika rientaa, mulla nyt jo 25/28. Oireita piisaa vaikka muille
jaettavaksi. Nyt on kuumeinen olo, rinnat arat, vasymys, pahoin-
vointia ja huimausta. Eli melkein samat kuin menkka oireet, etta
ota niista sitten selvaa. Mulle varmin oire on kuiteskin liika herkkyys,
joka on aikaisemmin saanut minut kaartamaan apteekin kautta.
Ei ainaskaan viela ole turhia itketty.

Viime pe 21/28 testasin aconilla negan ja huomenna kokeilen
uudelleen. Nyt on kuiteskin aika varma olo, etta olen raskaana,
tosin onko asukkia niin se onkin eri juttu.
Viime raskaus paljastui alku-ultrassa kaksos tuulimunaraskau-
deksi. Raskaus oli tosi rankka, kaikki raskausoireet tuli tuplana.
No, tulipahan sekin koettua.
Valkovuodosta kun on taalla puhuttu, niin mullakin on se jatkunut
oviksesta asti. Kroppa on niin sekaisin nykyaan, etten osaa sanoa
onko se minulle merkki menkoista vai jostain muusta.
Huomenna siis testaan. Plussa onnea kaikille!
 
:whistle: :whistle: :whistle: tänään piti taas koklata päivällä niin --------- sieltä pärähti yllätys!!! :headwall: :headwall: :headwall: joo,nyt en kyllä koske testeihin ennen ku päivät täynnä jos sitä ennen ei tule täti...se on varma :snotty: :ashamed:
 
Huomenta kaikille :wave:

Taas koittaa aika lähteä kouluun. Tänään onneksi tiedossa helppo päivä.

Ei näy tätiä vieläkään.. Sorruin tekemään ensimmäisen testin tänään, mutta negaa näytti. Ehkei se vielä tässä vaiheessa näy vielä?

Outoa kyllä.. Tätiä ei kuulu eikä näy, mutta testikin näyttää negaa.
Ja terolutin syömisen lopetin kp. 25.
Tänään vissiin oviksesta noin 10 päivää.

Nooh, jännätään ja katsellaan kuinka käy.

Hauskaa päivää teille hyvät naiset :) :wave:
 
:heart::heart: KESKIVIIKKO 16.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]
Miilukka..........kp 28/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
Maotao............kp 24/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 25/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 26/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Mivi................kp 30/33..........................haaveissa 3.
Julietta...........kp 33/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 33/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 22/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 23/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 18/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 17/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 23/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 23/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 26/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 24/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 20/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 26/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 22/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 22/26-(31).... yk 10........................
mussu.........kp 18/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-
Tuulia79

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

TÄNNE EI MITÄÄN UUTTA :snotty: EI OO TÄTSKY TULLU MUTTA EN PIDÄ TOIVEITA KORKEELLA KUN EILEN TULI TAAS VAIHTEEKSI NEGA KUN TÄÄ MAMMA EI VOINU TAAS PITÄÄ NÄPPEJÄÄN EROSSA TESTEISTÄ :headwall: EN KYL TESTAA ENNEN MAANANTAITA ENÄÄ JA SITÄ ENNEN ON VARMASTI MYÖS FERRARI KAARTANUT PAIKALLE :headwall: :headwall:

*muoks*
JA AINIIN...HUOMENNA TULEE SIIS 14PÄIVÄÄ OVIKSESTA.....KUN SE TULI ETUAJASSA. LUULIS ETTÄ OIS EILEN JO NÄKYNY TESTISSÄ :ashamed:
 
Voi hitsit Tulentyttö, pikaista paranemista pojalle :hug: Se tuntuu aina niin lohduttomalta, kun noi pienet sairastaa. Toivottavasti alkaa jo kuume helpottaa.

Ja plussaveikkailuja piti laittaa kehiin... Kyllähän se nyt VÄHINTÄÄN 10 pitäis olla... :D Eikä siitäkään taida edes puolille riittää. Mut arvataan nyt yks ekstra, eli 11! Realistisempaa veikkausta en viitti nyt laittaa, kun tässä pinossa on ollu niin hyvä tunnelma. Ja kaikki, jotka nyt jo manailette sitä-jonka-nimeä-ei-saa-sanoa, nii älkääs ny! Kaikki on vielä mahdollista Miilukka ja muut :) .

Me pandakarhut (Maotao ja mää) ;) ja tais olla sit Cristiinakin jännäillään sit vissiin siellä häntäpäässä. Että jättäkääs niitä plussia meillekin!

(.) Tosiaan, mää oon ny tällänen perässähiihtäjä, tänään tuli testiin ovisplussa. Odottelin sitä jo kovasti tossa viikonlopun tienoilla, mut hyvä että tuli edes nyt. Eli taitaa kierto venyä niin että ehdinkö edes siellä viikolla 4 testailemaan. Mut tässä pinossa ajattelin silti pysyä. Tänään on siis jo kp 18. Jo tossa kp 12 tuli tosi runsaat limat ja siitä sitten vähän hiipui. Olin ihan varma että on menny ovis jo ohi, kun limottelukin tuntui rauhottuvan, mutta näin vaan tulikin. Tai on siis tässä nyt tänään-huomenna akselilla varmaan tulossa.
Näissä kierroissa oon tunnistanut oviskivut tosi selkeesti, eikä vielä oo alavatsassa tuntunu sellasta, eli tulossa on!

Jep, eiku nyt vaan vielä jaksetaan niitä plussapuhureita puhkua, niin kyllä se siitä +++++++++++++ :whistle: <- KAIKILLE!!!
 
Mäkin jännään teijän maotao, taotao-03 ja cristiina kanssa siellä loppu päässä viikkoa :D Mun piti lauantaina testata jos tätiä ei näy, mutta sillon meillä on just ne hautajaiset, ni jätän testauksen sunnuntaille.

Viime yö nukuttii jotenkuten ja pojalla ei oo kuumetta enään ku 39.5, että ehkä se alkaa olla jo laskusuunnassa...
 
Mä olen kanssa ihan loppupään jännääjiä, virallinen jännitysviikko lienee 5, sillä nimeltä mainitsematonta odottelen 25-28.1, mutta arvaan, etten malta olla testaamatta jo viikolla 4, niin täällä ollaan. Yritän pitää näppini testeistä erossa vk 4 viikonloppuun asti, eikä mulla ole erittäinherkkiä jemmassa, joten järkevää olis testata vaikka vasta 27.1 -Olishan??? ;)

Mahassa mulla on nippailuja ja painontunnetta ollut nyt viikonlopusta asti, on kyllä vähenemään päin, alaselkä oli vielä eilen vähän väsynyt, mutta nyt jo ihan normaali. Nyt en osaa ajatella, että plussa tulisi (pessimisti! ) . Mies vie ensi viikolla simppanäytteen, sen, jonka lääkäri oletti hoitojen alussa sitten olevan normaali ja sitämyötä raskautumisen mahdollista alkuvuodesta, arvatkaapas, jännittääkö mua tulos - ja mitä sitten, jos lääkitys ei olekaan tehonnut odotetulla tavalla :/ (silloin oli juttua, että rinnalle voidaan ottaa toinenkin lääke, mutta lääkäri tosiaan oli varsin positiivinen meidän asian suhteen, oma usko tässä vaan välillä horjuu)

Kymmene olisi hyvä plussa määrä, kiva pyöreä luku ;)

Tuulentyttö
kiva, että teillä voidaan jo paremmin. Kurjaa seurata vierestä, kun pieni sairastaa.
 

Yhteistyössä