<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

kiitosta maotaolle, että sait vastauksen meille tuohon tikuttamis hommaan =)
Mä aattelin et alotan huomenna tikuttaa ja just ku kävin vessassa ni pyyhkiessä jäi isot limat paperiin (sori ällö puheet), näinköhän se oiskin jo nyt????
Nyt vaan oottelen et tulis uus vessa hätä ja pääsis kokeileen noil tikuilla onko se ovis nyt vai vasta tulossa.....
Ku mulla tuli tikkujen mukana ohje lappu ja siin oli millon "pitäs" alkaa tikuttaa ja jos kierto on esim 30 päivää ni sen mukaan tikutus alkas kp15, mut kun mulla toi kierto tosiaan heittää 28 ja 32 välillä, et ota noistakin nyt taas selvää.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
ja saatiinks me samaan aikaan ovis plussatki??? :LOL: :LOL: :kieh: :kieh: minä yritän kans tänään viel mut huomenna en taija jaksaa ku ovisplussasta sit kuiteski jo 4päivää
Joo! Saatiin me! :LOL:

Tulentyttö: Muista että on hyvä olla 4h pissimättä ennen ku testailee. Ohjeissakin taitaa lukea niin. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
ja saatiinks me samaan aikaan ovis plussatki??? :LOL: :LOL: :kieh: :kieh: minä yritän kans tänään viel mut huomenna en taija jaksaa ku ovisplussasta sit kuiteski jo 4päivää
Joo! Saatiin me! :LOL:

Tulentyttö: Muista että on hyvä olla 4h pissimättä ennen ku testailee. Ohjeissakin taitaa lukea niin. ;)
joo, täytyy muistaa, noissa ohjeissa oli et ei saa juoda kahteen tuntiin ennen testaamista.
Nyt vaan ootellaan et menis tää aika.....
Täällä pidän peukkuja et teillä joilla on/oli jo ovis niin tärppäis ja niin hän se tulee käymäänkin, eihän me anneta muuta vaihtoehtoa, eihän??? :kieh:
 
RD: uusi :hug:

Pickane: Ota testi mukaan!!! Mua ärsytti niin viime kesänä ku en älynny ottaa niitä reissuun ja olin ihan epätietosena koko viikon... Plussan testasin heti matkan jälkeen, päättyi sittemmin km:eek:on, mutta kuitenkin.

 
Aloittelijana täällä pyörin, luulisin kuuluvani tähän pinoon :) Kp on 12/28, kolmatta yritetään ja eka yrityskierto menossa. Aiemmat on tärpänneet ekasta ja tokasta, joten toiveet on turhankin korkealla. Testihetki osuu viikolle neljä, tosin viimeistään jo 3.viikon viikonloppuna luulen tietäväni ihan oireista onnistiko vai ei.
 
:heart::heart: SUNNUNTAI 6.1 :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 18/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 12/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 12/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 14/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 15/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 16/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 19/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 20/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 21/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 23/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 23/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 12/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 13/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 8/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 7/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 12/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 13/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 16/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 14/33..........yk. 7.....haaveissa 3.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Oudolta tuntui katsoa, ku ei omaa nimeä lukenut listalla :D
Mut hyvä, että on noin, koska tuskinpa meille sitä lasta siunaantuu.
:saint: jos haluut niin voin toki milloin vain sinut lisätä takaisin :hug:
Saanko tulla please takaisin mukaan? Minulla nämä mielialanvaihtelut on ihan normaalia :saint: :D :whistle:
 
Mä sitten tein ovistestin ja negaa näytti, ehkä noi on jotain ennakoivia limoja tulevasta oviksesta, onko muill aollut semmosta??? :eek:
Vaikka tässä yrittää, et se vauva tulee kun tulee niin silti ajatus on kuitenkin ihan toinen ja vielä kun kaksi edellistä on tullut melkein pelkästä ajatuksesta......

Red Dragonille, tervetuloa takas (jos olet pinoon palaamassa) ja toivottavasti teidän asiat selviää :hug:

kaikille vielä tärppi onnea!!!!
 
mites kun eilen tein ton ovistestin tossa seiskan jälkeen illalla, ni voinko tehdä sen tänään jo iltapäivällä, kun ohjeissa oli et pitäs tehä joka päivä samaan aikaan????
Testaus meni eilen niin myöhään kun oltiin kyläilemässä, mut ei kai se niin tarkkaa oo jos teenkin sen tänää aiemmin....
Huh, olipa sekava sepustus :/

onkos kaikilla eilen peitot heilunut?? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Oudolta tuntui katsoa, ku ei omaa nimeä lukenut listalla :D
Mut hyvä, että on noin, koska tuskinpa meille sitä lasta siunaantuu.
:saint: jos haluut niin voin toki milloin vain sinut lisätä takaisin :hug:
Saanko tulla please takaisin mukaan? Minulla nämä mielialanvaihtelut on ihan normaalia :saint: :D :whistle:
:D TOKI red dragoseni viititkö viel laittaa ne kp:t ym. ku en muista ;) tässä vaiheessa taas vois sanoa että TERVETULOA UUSILLE
:flower: :flower: JA TERPPA TAAS VANHOILLE
 
EI HEILUNU SIT ILLALLA PEITOT EI :headwall: :headwall: :headwall: YLLÄRI ETT UKKO SIMAHTI KU SAUNALYHTY KU SE OLI EILEN KOKO PÄIVÄN LIIKENTEESSA AAMU 10:STÄ ASTI.HAKI MEILLE UUDEN JENKKISÄNGYN HESASTA JOKA OLI YLLÄTYS 7 KERROKSESSA :LOL: KIVA KANTAMINEN. SIT SAMOILLA LÄMPIMILLÄ KÄYTIIN OSTAMASSA PESUTORNI JA SIT JUOSTIIN VIELÄ KATSELEMASSA KANNETTAVAN TIETSIKAN HINTOJA ;)
ILTA MENIKIN KOOTESSA TORNIA JOSSA OLI MYÖSKIN IHAN KIVA RAAHAAMINEN EKAKSI SISÄLLE...NIIN YLLÄTYS ETT UKKO OLI IHAN NAATTI VAIKKA VÄHÄ VIHJAILIN ETT KAIT SE UUS SAÄNKY PITÄIS TESTATA :kieh: :whistle:
NO ONNEKSI KUITENKIN EILEN AAMULLA TOUHUILTIIN JOTEN EIKÖHÄN SE RIITÄ. TÄNÄÄN OLI OVIS-MITTARINKI PALKIT PUDONNU IHAN SIIHEN YHTEEN ELI PERUS-TASOON ELI OVIS OHI...NYT SIT VAAN JÄNSKÄÄMÄÄN :heart:
 

Yhteistyössä