<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Päiviä jo 17, ovistuntemuksia ei vieläkään havaittavissa..
Huomenna, ja tuossa viikonlopun aikaan saisi jo ruveta tuo ovisasia menemään eteenpäin että ehtisi jotain touhuta kun on vielä mies kotosalla :whistle:

Riemukkaita hetkiä kaikille tämän hetken ovuloijille sinne vällykobran metsästykseen ;)
 
:heart::heart: PERJANTAI 4.1 :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 16/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 10/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 10/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 12/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Red Dragon......kp 12/33...............yk 7......haaveissa 3.
JoonanÄiti........kp 13/32..............yk 4.......haaveissa 2.
Pickane............kp 14/28...............yk 5......haaveissa ??
felicia..............kp 14/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 17/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 18/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 19/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 21/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 21/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 10/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 11/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 6/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 5/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 10/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.

 
perjantaita kaikille välly-kobra heilui eilen. tänä aamuna vieläkin näytti ovista toi digimittari :eek: eli nyt jo kaksi aamua :saint:
eli onkohan se ovis vasta niinku tulossa vai niinku mitäs mitäs. onkohan se niin että viimesestä plussasta se ovis vasta tuleekin 24-48tunnin päästä.
tänään pitäs sit taas saaha ukko peite-talkoisiin mutta yleensä perjantaina se simahtaa saunan jälkeen tohon sohvalle ku saunalyhty :headwall: :headwall:
 
Hellou!!!

Miilukka: Meillä on kans tänään talkoot ja huomenna ja vaikka sunnuntainakin.... Jos ottais varman päälle!? Ite en enää tänään viittiny testata, vaikka sainkin ton uuden testipaketin just.
Siinä testissä luki muistaakseni et se näyttää 2 hedelmällisintä päivää... eli eikös se oo 48h.

Jokos ootte käyny vilkuilemassa laskureita?? Mä kävin ja LA ois 1.10.2008, 40 kiertopäivän mukaan laskettuna...

Jännittää!!!!!!!
 
Moikkis!! =)

Aivan ihana pakkaspäivä!! Saatiin pojan (ja koiran..) kanssa ihanan punaiset nenät kun käytiin aamulla lenkillä. :D

Täällä ovis on mielestäni jo siis mennyt ja nyt jännäillään. Kauheasti en uskalla toivoa plussaa ettei sitten putoa korkealta ja kovaa. Vaikka eihän tuo tunnepuoli kuuntele järjen ääntä... :ashamed:

Meillä La olisi 24.9....

 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Hei taas! Mä tassä vaan mietin.... että kuinka paljon enne LA:aa alkaa äitiysloma? Pientä haaveilua harrastan! :D

eiks se oo oman valinnan mukaan 30-50 päivää ennen laskettua aikaa. normisti se on 30päivää mut voit ottaa valintasi mukaan varhennettuna 50päivään asti. (en muista oliko nää arkipäiviä vai ihan jokainen päivä)

tottakai jos otat verhennettuna niin se äitiysloma loppuu sit aikasemmin.

itse otin ton 50päivää varhennettuna kun oli vähä pakko ku laskin että just työpaäivät sit riitti kunta-lisään :whistle:
 
perjantaita kaikille!!!
täällä pidän peukkuja kaikille joilla ovis käsillä ja tietysti kaikille joilla se on vasta tulossa!!!!

Täällä pähkäilen et millonkohan sitä viittis ruveta tikuttaan et löytyykö ovista????

puhalletaas taas niitä plussa tuulia kaikille, jos vaikka plussia ropisis ku vettä sateella :whistle: :whistle:
 
Jos meillä tässä kierrossa tärppäisi saattaisi pienokaisella olla sama syntymäpäivä kuin minulla tuon laskurin mukaan :D Eli 23.9.2008.

Heh, sehän jo olis jos äidillä ja pikkuisella olisi sama syntymäpäivä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Jos meillä tässä kierrossa tärppäisi saattaisi pienokaisella olla sama syntymäpäivä kuin minulla tuon laskurin mukaan :D Eli 23.9.2008.

Heh, sehän jo olis jos äidillä ja pikkuisella olisi sama syntymäpäivä :D
Sehän ois jo todella mukava laskettuaika =).
Niin ois jossain vaiheessa ollut itselläkin, että jos joskus aikaisemmin ois tärpännyt, niin laskettuaika ois ollu sama kuin mun synttärit :D
 
Juu näyttäiskin menevän lokakuun puolelle tolla Dragonin antamalla laskurilla... jostain muilta sivuilta antoi 29.9. Saas kattoo...

Tulentyttö kyseli samaa kuin itsekin aikaisemmin -kaikki on oviksen aikasissa puhdetöissä eikä taida meijän kysymyksiä huomata =) - Eli millon kannattaa oviksen testaaminen alottaa...? Kun on eka tikkupakka vasta tilauksessa, ni vähänkös jännittää se testaaminenki jo. Ku raskaustesteistäkin onvaan nuita negatiivisia kokemuksia...

No joo, taitaa kuitenki olla parasta pelata varman päälle. :D
 
emunen
Mulla on joku vanha lehden mukana saatu pahvikiekko, joka sanois, että la ois 1.10. Ja jos menee taas 10-14 päivää yli, niin odottelisin aikasintaan sitten 10.10.... Ja vaaka horoskoopiltaan ihan takuulla.
 
Joo, eli mulla ku on kierto 30 - 35 päivää, tänää kp 12 ni kannattais tosiaan alottaa huomenna... ja testit tulee varmaan postissa maanantaina. Kyllä on mies varmaa tyytyväinen, ku kerron, että nyt on sitten ryhdyttävä aktiivisiin harjotuksiin, jottei van missata sitä ovista. :) Varsinkin kun tänään nippas mahan vasemmalta puolelta yllättäin...

Mutta kiitos vastauksesta ja kiitoskirje lähtee sitten postille, jos nyt missaan oviksen! Vois vähän koittaa miettiä millasilla aikatauluilla niitä ovistestejä toimitteloovat! :LOL:
 
MaoTao: Mulla kävi tuuri.... Tilasin omat testit silloin joskus ennen joulua ja kirosin ku ne ei tullukkaan ennen vaan vasta jälkeen joulun, mut onneks tuli vasta sitten koska muuten ne ei ois riittäny tän oviksen bongaukseen. Kaikella on tarkoitus.... :saint:
 
Näimpä, Julietta. Mullakin kaiken järjen mukan se ovis lähempänä kp 20, koska kierto on venyny 35 päivään. Mut jännää kyllä testailla ekaa kertaa. Kauan mun hermot pitikin tjot-meiningillä, peräti 3 kiertoo... :whistle:
 
:heart::heart: LAUANTAI 5.1 :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 17/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 11/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 11/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 13/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 14/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 15/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 18/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 19/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 20/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 22/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 22/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 11/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 12/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 7/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 6/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 11/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 12/28............yk 1........haaveissa 3.
 
joo,kyl me hyödynnettiin mutta saas nyt nähä :saint: kun sain ovisplussan aamulla niin oltiin just edellisenä iltana touhuttu,lisäksi touhuiltiin ovisplussan iltana uudestaan. seuraavana aamuna oli edelleen ovisplussa eli eilen aamulla mutta touhuiltiin vasta tänä aamuna...ja nyt sit oli myöskin laskenu palkki.....

kait toi on riittävästi ja ihan ok. ajoitettu :kieh: :p

tosin mietin että kun eilen viel oli plussaa niin voiko se ovis tullakkin vasta sen +:n jälkeen :eek: sittenhän tässä pitäisi vielä varmistaa tänäänkin ja huomenna :whistle: puulta alkaa täälläkin maistumaan :ashamed: :snotty:
 

Yhteistyössä