<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Khimaira
Mut voi poistella listalta- en kerkeä mitenkään vkolle 4 kun kierto jo nyt 42/32 ja testi nega :ashamed: Eikä kyllä kiinnostakaan- taidan laittaa jäihin koko homman :snotty:

Oikein plussarikasta ja muutenkin mukavaa vuotta kaikille :wave:
 
|O hoooh...
Täällä samoja ovis -viivytyksiä kuin Juliettalla ja Arcathalla...
kp 16, eikä mitään pikkuoireitakaan "sinne suuntaan". Valkovuoto ainavaan mukavan tahmeaa ja lämmöt alhaalla. Yleensä nuo asiat kun ovat hieman toisin näihin kp:hin verraten..
Mutta toisaalta..mies joutu työmatkalle, joten hyvinhän sitä muutaman päivän voi odotella.. Nyt vähän turhamaisesti masentaa, että meneekö ovis sivusuun :/
On tämä kanssa yhdenlaista..... :kieh:

 
Aih ja voih! Vieläkin alavatsa tosi kipeenä ja ilkeitä vihlaisuja tulee. Mut se on tätä. Vieläkin osaan oikeastaan vaan iloita tästä tätösestä, kun niin kauan sitä odottelin tuossa imetyksen aikaan. Nyt kun vihdoin alkoivat kierrot, niin on vaan onnessaan, kun kroppa taas toimii ja pääsee jännäilemään!

Kaikille ovista odottaville voisin kertoa omista kokemuksistani. Eli, mulla on ilmeisesti aina tullu ovikset kiertoon nähden tooosi myöhään (tai vaihtoehtoisesti menkat ovikseen nähden aikaisin...). Esim. edellisessä kierrossa kp 16, kun koko kierto oli sen 26. Ja kun edellisen lapsen kohdalla plussasin, niin ovis oli kp 17 tai 18 kun koko kierto oli ollu säännölliset 27-28. Jossain vaiheessa mietin että jääkö keltarauhasvaihe näin ollen liian lyhyeksi, mutta kun näitä naperoita on jo 2 siunaantunut, niin ilmeisesti on riittänyt..? Että lohdutukseksi teille jotka odottelette, ainakin täällä tulee ovikset myöhään
:)
 
:heart::heart: KESKIVIIKKO 2.1 :heart::heart:



Miilukka..........kp 14/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 8/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 8/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 10/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Red Dragon......kp 10/33...............yk 7......haaveissa 3.
JoonanÄiti........kp 11/32..............yk 4.......haaveissa 2.
Pickane............kp 12/28...............yk 5......haaveissa ??
felicia..............kp 12/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 15/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 16/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 17/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 19/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 19/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 8/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 9/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 4/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 3/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 8/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.

 
oonkohan ees oikeessa pinossa....
Eli mun laskujen mukaan pääsisin testailee viikolla 4 ja eilen tehtiin päätös, että ruvetaan yrittään kolmatta lasta, eli eilen eka "yritys kerta" :D
Jos mukaan mahtuu niin tulen miellelläni jännäämään teijän kaa :D

eli mulla ois kp 8/28-32 yk 1 ja 3 toiveissa

ps.vihjatkaa jos oon väärässä pinossa, mä meinaa ekaa kertaa tänne tuppasin :D

lisäys*
meillä siis ennestään jo poika 08/04 ja tyttö 07/06
 
tervetuloa vaan :flower: etköhän sä sit ole ihan oikeessa pinossa ;) ja ei se niin päivälleen oo. enpä itsekkään tiijä ett venyykö kenties tää kierto ylipitkäksi ja testailemaan pääsee vasta joskus kivi ja miekka :LOL:
 
Täälläkin on vähän erilaiset ovistuntemukset... Tai sitten niitä vaan tarkkailee "vähän" tarkemmin kuin aiemmin... :whistle:
Mutta masua on kyllä nippaillut aika lailla mutta kunnon ovislimat on vielä tulematta...Vähän vain tullut muutama päivä sitten.. Ihanaa limatekstiä taas.... :LOL: ;)
No peittoja on kyllä heiluteltu siihen malliin että siitä ei pitäisi ainakaan johtua jos ei tärppää... :whistle: Mukavaa kun ei tarvitse huolehtia ehkäisystä tms...
Sen enempää en laskeskele mitään päiviä vaan omien tuntemuksien mukaan. Pakkopullaa en tästä halua kun näin alussa yritystä ollaan..

Tsemppiä Luru Lude!! :hug:


 
Täällä ovistestin viiva tummenemaan päin, ehkäpä se siis sieltä on pikkuhiljaa tuloillaan :) Saa vaan nähdä, että hyppääkö kierto kuinka pitkäksi, mutta eikös Terot juuri sen takia aloitettu, että saataisin jotain rajaa kierron pituuksiin.

Ensimmäinen koulupäiväkin tauon jälkeen ohi. Mukavan oloinen on tuo uusi ryhmä ja tällä kertaa taidan olla sieltä nuorimmasta päästä :D Huomenna pitäisikin mennä sitten kahdeksaksi koululle, saa nähdä kuinka pääsen sängystä ylös kuuden maita :whistle: Pakko se vaan on itsensä ylös repiä muukaan ei nyt auta kun on tuo kuukauden koeaika tuossa ryhmässä menossa. Jos ei tule poissaoloja kuukauden aikana ja pystyn näyttämään, että jaksan tunneilla olla, saan jatkaa tuon ryhmän mukana seuraavat kaksi vuotta. Ja sittenpä sitä taidetaankin minunkin nimeni rekisteröidä Terveydenhuoltoalan oikeusturvakeskukseen ;)

Tosin jos käypi niin, että tässä lähitulevaisuudessa tulee r-testiin se toinenkin viiva ja kaikki sujuu hyvin, tulee koulunkäyntiin pieni viivästys, mutta se nyt sitten ei taas todellakaan mitään haittaa..

Nyt kauppaan ja muille asioille.

Iltaan! ;)
 
Arcathalle onnea oviksen metsästykseen :)

Kertokaahan kokeneemmat tikkuttelijan asiantuntijat:
tilasin babyplussalta ovistestejä ja nyt kun ne saan ja alotan tikuttelun kun ja JOS bongaan oviksen, niin onko se, se päivä paras pupuiluun vai vasta se seuraava????
kolmatta yritetään ja koskaan en oo noita tikkuja käyttänyt, nyt oon jotenkin niin malttamaton et oli pakko tilata noita :D

ja sit toinen juttu mikä mua vaivaa on tuo niin kuuluisa kohdunnapukka :whistle:
mä oon nyt parina kk:na sitä "tutkaillu" ja must tuntuu et se on AINA ihan samanlainen, pehmee, reinoilta ehkä hiukan "röpelöinen" ja aina sormelle auki ja kokeilen sit mihkä aikaan päivästä/kuukaudesta sitä niin on aina tommonen, onko tuo normaalia, entä voinko tuosta edes mitään päätellä???
Kiitosta teille ja anteeks vähän "ällöt puheeet" ja paljon plussa tuulia puhallan kaikille jo nyt :whistle: :whistle: :whistle:
 
Terppa vaan kaikille ja oikein hauskaa uutta vuotta! :wave:

Menossa kp 12 eikä mitään ovistuntemuksia. Lämpöjen perusteella mulla oli viime kierrossa ovis vasta kp18. Onko se teidän mielestä myöhäinen? Jostain joskus luin että ovis tulee 10-14 pvää ennen kk alkamista. Kaippa se normi aikataulu on...

Onko muuten kenelläkään tietoa siitä voiko noita keltarauhashormooneja napsia jos sattuukin olemaan raskaana? Eli mun pitäisi siirtää kk just silloin kun niiden pitäisi alkaa. ..ja vähän pelottaa että jos sitten oliskin raskaana...onkohan se vaarallista? B)
 
Jepujee!!!! Nyt on saatu "aito" Taotaokin sitten ryhmään ;) Liki kaima!

Hei osaatteko sanoa, millon kannattas alkaa ovista testaileen, kun kierron pituus on tuon min. 30 päivää. Jossain luki, et kp 13 vois alottaa ja todennäkönen ovispäivä olis vast kp 17 tai jotain...
Mun testiarsenaali ei oo vielä saapunut postista. Pitää varmaan pelata varman päälle.
 
:heart::heart: TORSTAI 3.1 :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 15/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 9/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 9/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 11/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Red Dragon......kp 11/33...............yk 7......haaveissa 3.
JoonanÄiti........kp 12/32..............yk 4.......haaveissa 2.
Pickane............kp 13/28...............yk 5......haaveissa ??
felicia..............kp 13/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 16/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 17/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 18/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 20/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 20/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 9/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 10/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 5/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 4/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 9/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.

 
:D :D :p :p :wave: :wave: JIPIIIIIIIIII...............
OVIS BONGATTU JUURI , hentin näköjään etuajassa mut pääasia ett löyty ku viimeks ei löytyny. ja ei ole epäselvyyttä kun digitaalinen mittari :heart: eilen illalla touhuttiin mut tais olla viel liian aikasta joten täytyy ukko saada tänäänkin vällyjen väliin ja mielellään viel huomennaki ;) :whistle:
 
Miilukalle paljon tärppi onnea!!!! =)
Mun testit tuli tänään postista ja nyt oottelen et pääsis testailee, ihan vielä en rupee.....musta tuntuu et mulla on aina ollut vähän myöhänen toi ovis, vaik jostain oon kuullu/lukenu et ovis ois 14 päivää ennen menkkojen alkua, mut en usko et mulla pitää paikkansa, no katsotaa muutaman päivän päästä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
OVIS BONGATTU TÄÄLLÄKIN!!!

Joten eiköhän aleta hommiin!
:D JOO...VÄLLY-KÄÄRMEET ESILLE NYT JA HETI :LOL: :D PAREE OLLA ILLALLA PIRTEENÄ EIKÄ SAMMAHTAA KU SAUNALYHTY TOHON SOHVALLE (UKOLLA MEINAAN) :headwall:
Sam homma täällä!!!! Mä soitin sille jo päivällä, että paras tulla ajoissa kotiin töistä!! Se sano et jos työt venyy ylitöiks, ni mun pitää mennä tehtaan parkkipaikalle!!!!!!!!!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
OVIS BONGATTU TÄÄLLÄKIN!!!

Joten eiköhän aleta hommiin!
:D JOO...VÄLLY-KÄÄRMEET ESILLE NYT JA HETI :LOL: :D PAREE OLLA ILLALLA PIRTEENÄ EIKÄ SAMMAHTAA KU SAUNALYHTY TOHON SOHVALLE (UKOLLA MEINAAN) :headwall:
Sam homma täällä!!!! Mä soitin sille jo päivällä, että paras tulla ajoissa kotiin töistä!! Se sano et jos työt venyy ylitöiks, ni mun pitää mennä tehtaan parkkipaikalle!!!!!!!!!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL:


:LOL: :LOL: :D

Täällä olisi ovispäivä laskurin mukaan käsillä, muuta taisi kyllä olla jo pari päivää sitten. Mutta toimittu on jo että nyt vain lisää toimintaa ja sitten jännäillään!! :D


 

Yhteistyössä