3/2006 2.tapaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PK-seutulaiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
viimeksi tunnistuskeinona oli tutti... Me jotka viimeksi olimme, tiedämme tietysti toisemme, mutta uusia varten voisi tuo tutti olla taas mukana. Vai mitä olette mieltä?

-Santtu

Moikka maalismammulit ja tietty helmisetkin,

Juu olen Santun kanssa samoilla linjoilla, että kyllä se tutti oli aika hyvä juttu. Me ainakin muutaman tytsyn kanssa bongattiin toisemme siitä johtuen. Tutit esiin ja Waynesiin istuskelemaan!
Ensimmäiset paikalle tulijat voisi bongata meille pöydän. Siellä on tosiaan niitä vaunusankareita ja massamahoja aika paljon, joten suosittelen nopeaa toimintaa. Meitä on näillä näkymin tulossa 12 neitoa, joten tarvitsemmekin paljon tilaa. TOIVOTTAVASTI KAIKKI PÄÄSEE TULEMAAN. Milla jo ehti ilmoittaakin, ettei pääse työaikojen takia.
Tehdäänkö niin, että pidetään tutit esillä ja jos ei muita tutteja näy niin otetaan pöytä ja laitetaan tutti pöydälle?
Hauskaa saada vielä useammalle nimelle naama ja jutella pidempään! Janis 24+0
PS: Aikamoista hälinää muuten luvassa kun 12 mammaa pääsee vauhtiin=)!

Yritän muistaa ottaa tutin mukaan. Mulla on ainakin aluksi tyttö mukana, joten hänen tutti löytyy ainakin:) Älkää siis karttako mua vaikka vaunuissa istuukin 1v tyttö... Viimeksi kukaan ei uskaltanut tulla mun luo, istuin pöydässä:)

-Santtu TASAN 26

Mulla onkin nyt sitten tyttö kokoajan mukana, miehelle tuli meno eikä voi hake pois. Me siis voidaan olla vaan vähän yli kuuteen, kun seiskan jälkeen alkaa iltatouhut ja silloin on oltava kotona.

Kaikki nyt vaan tuulesta huolimatta paikalle ja tutit mukaan:)

Olikos sulla Janis listaa tulijoista...? Otatko senkin mukaan, mä en ole listaa nyt tehnyt. No se jäisi kuitenkin taas kotiin:)

-S 27+0

On muuten jouluun enään 3 viikkoa

Moikka,

Mulla on tosiaan lista ilmoittautuneista (Santtu kyseli). Otan sen mukaan. Meitä on aika hurja määrä tulossa näillä näkymin, mutta ei se mitään. Aikamoinen kalkatus meistä kyllä varmasti lähtee=).
Nähdään pian! Janis ja Pikkarainen

Moi, valittaen totean, että ""onnistuin"" hankkimaan itselleni esteen illaksi. Nauttikaa te muut illan tapaamisesta, ja laittakaa jotakin juttua tännekin maaliskuisten ketjuun, niin ei olla me muutkaan pihalla kuin lumiukot.

Moikka,

Kuten jo maaliskuisten keskustelussa kerrottiin meillä oli todella mukavaa. Asioita puitiin ja aika tuntui loppuvan kesken. Sovimme uuden tapaamisenkin:
19.1. klo 17 Cafe Esplanadeen Pohjois-Espalle.
Jos tungosta tulee niin voimme vaihtaa myös Teatteri-ravintolaan syömään erinomaisia salaatteja. Meistä muutamat ovat jo äikkärillä ja loput kovaa vauhtia ""ylipursuamassa"" viimeisillään=)! Kaikki mukaan! Meillä oli tällä kertaa muutamia lisä-helmikuisiakin mukana, joten jos olet helmikuinen halukas tulemaan niin olet myös tietysti kovasti tervetullut mukaan! Eiköstä näin ole tytsyt?
T: Janis ja Pikkarainen

Yhteistyössä