3/2006 2.tapaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PK-seutulaiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PK-seutulaiset

Vieras
Maaliskuisten (ja vähän helmikuistenkin =) ) 2.tapaamisen aika on 30.11.05 klo 17 SanomaTalon Wayne's Coffee! Laittakaa nimiä tulemaan tänne ketkä osallistuvat!
Kaikki ovat erittäin tervetulleita!

T: Janis (tulossa mukaan)

Ehdottomasti voit tulla Wirkku!
Meillä onkin muutama helmikuulainen siellä jo tulossa!! Pitäisi varmaan tehdä nimestä lähinnä helmi-maalistapaaminen=)! Tervetuloa mukaan!
Lisään sinut tulevien listalle 30.11.klo17 SanomaTaloon! T: Janis

Helmikuun alussa on la, tarkemmin sanottuna 02.02.06.
Esikoista odottelen, ikää 27v, miehellä 31v. Helsingissä asutaan, ja Kätilöopistolle olen menossa synnyttämään.

Minä jo ehdinkin vähän kurkistella sinne maaliskuisten ketjuun teidän tietoja :)

Ja minun! Ei me ns. maalisissa olla niin tarkkoja (nimi on maaliset, koska vielä tällä hetkellä suurin osa on kuitenkin maaliskuussa synnyttäviä itseni mukaan lukien la 15.3.) T: Janis 20+0 (matkan puolivälissä siis)

Juu, kiitos kutsusta, ainakin taustapiruna voisin jatkossa pyöriä sielläkin. Helmikuun äipissä tulee kirjoiteltua aikas aktiivisesti, (varsinkin viime päivinä olen ollut oikein vauhdissa, työmotivaatio kun tuntuu kadonneen jonnekin..) mutta kun olisi kiva nähdäkin hengenheimolaisia (ja ainahan mulle pulla maistuu :)) niin katsoin tarpeelliseksi ängetä mukaan :)

Tervetuloa minunkin puoleta mukaan Wirkku. Itse edustan myös helmikuisia. Olen kirjoitellut maaliskuisten puolelle, koska alkuperäinen laskettu aikanai oli maaliskuussa, mutta ultrassa tarkentui sitten helmikuun alkuun: 6.2, eli hyvin samoilla ajoilla mennäään. Olen kyllä muutaman kerran kirjoitellut helmikuistenkin puolelle, mutta pääsääntöisesti vain lueskellut teidän juttuja.

t. sportti 25+2

Kyllä vaan Paukku! Eiköhän meille kaikille sovi! Ollaan me helmi- ja maaliskuulaiset kuitenkin niin samoissa tuntemuksissa, että kyllä kai sitä pystyy samaistumaan tuntemuksiin ja juttuihin (tai tehän olette jo kokeneet sellaista mitä meillä voi vielä olla edessä =)=))! Tervetuloa mukaan! Pidän listaa tulijoista, lisään sinut mukaan! Janis 20+0

Hienoa, meitä on nyt jo 12! Porukka kasvaa päivä päivältä, mikä on vaan hyvä asia. Kohta voidaan pyytää jo ryhmäalennusta Wayne'sistä=)! Tervetuloa mukaan uudetkin tapaajat, Janis

Yhteistyössä