2vkoa ja 2kg pois

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi pyhä jysäys :) Joo, me kaikki kadehdimme sinus ja bannukakkua :) voi itku, kun mulla on rinnat ja vyötärö, oi miksi, miksi en voi olla lauta???

Kato ku mullakin on vyötärö ja rinnat. Lisäksi mulla on semmonen ku lantio. Pistäs mittoja sitten, kun kerran aloit brassailla. :D alota vaikka vyötäröstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljon :) Noi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!

miten joku ees viittii olla noin typerä kuin nyt sinä ? :o

Niinpä. Savanna on hyvännäköinen ja hänellä on nätti kroppa. Hienot tissitkin.

nainen joka itsekkin muistuttaa pikku poikaa kropaltaan.

Ei ole kukaan mies vielä pojaksi luonnehtinut. Yleensä semmoset nätisti sanottuna vähän runsaammat naiset on sitä mieltä.

Sulla on aina yhtä ihana luulo kommentoijista, kuin bannukakullakin :) ihme juttu?? Toisten mielestä poikamainen laihuus ei vaan ole kaunista eikä naisellista. Muutamat miehet voivat kyllä olla erimieltä, tai vinksahtaneet naiset :)

Muutamista ei nyt puhuttu. Ei ole muutama, kun tykkää tälläisistä. Enkä sitäpaitsi ole poikamainen. Olen siro ja pieni. Eikä mulla roiku mikään paikka.

Eihän Sirkka ole kuullutkaan varmaan koskaan nimestä kuntosali että siä saa paikat näyttämään hyviltä eikä anorektikolta.

No mä en näytä anorektikolta. Aika lailla kuultaa vaan sulla läpi nyt jonkinmoinen kateus.

Kateus? Ei hyvää päivää. En oo ikinä kadehtinut muodottomia ihan huuhaan näkösiä naisia. Sporttiset, vähän muotoja omaavat naiset on naisellisia.

Se on muotoja, kun vyötärö on kapea ja lantio leveä. Ei se, että on joka puolelta leveä. ;) Se että on isot tissit, ei tee naisesta muodokasta.

Et nyt ihan tajunnut mitä tarkoitin. Montako sporttista naista oot nähnyt että niillä on kaikki paikat leveenä. Joo mitä mä sunkaa vänkään kun huomaa että sulla on itsetunto nolla, yrität sitä pönkittää.

mä en ainaska tiedä rukoilijasirkan itsetunnosta mitään, mutta jos hänellä se on huono, niin tuntus, että ei oo ainoa jolla tässä ketjussa niin vaikuttas olevan.
miksi ei voi vaan todeta, että kroppia on erilaisia ja kaikki eritavalla ovat kauniita - kunhan ovat vaan terveen rajoissa. Tai no, onhan se kivempi tapella joskus :)

Juu mun puolesta kukin saa olla ihan sen näkönen ku haluaa. Mielellään itsekin haluaisin sen vapauden, olla minä, ilman arvostelua ja haukkumista. Mut jos aletaan haukkumaan, annan kyllä takaisin.

tisti sanottuna vähän runsaammat naiset on sitä mieltä.[/quote]

Sulla on aina yhtä ihana luulo kommentoijista, kuin bannukakullakin :) ihme juttu?? Toisten mielestä poikamainen laihuus ei vaan ole kaunista eikä naisellista. Muutamat miehet voivat kyllä olla erimieltä, tai vinksahtaneet naiset :)[/quote]

Muutamista ei nyt puhuttu. Ei ole muutama, kun tykkää tälläisistä. Enkä sitäpaitsi ole poikamainen. Olen siro ja pieni. Eikä mulla roiku mikään paikka.[/quote]

Eihän Sirkka ole kuullutkaan varmaan koskaan nimestä kuntosali että siä saa paikat näyttämään hyviltä eikä anorektikolta.[/quote]

No mä en näytä anorektikolta. Aika lailla kuultaa vaan sulla läpi nyt jonkinmoinen kateus.[/quote]

Kateus? Ei hyvää päivää. En oo ikinä kadehtinut muodottomia ihan huuhaan näkösiä naisia. Sporttiset, vähän muotoja omaavat naiset on naisellisia.[/quote]

Se on muotoja, kun vyötärö on kapea ja lantio leveä. Ei se, että on joka puolelta leveä. ;) Se että on isot tissit, ei tee naisesta muodokasta.[/quote]

Öö, mistä sä repäisit uton leveän lantion ja isot tissit? Onko sulla vain kaksi naisen mallia: sinä itse ja lihavat?

Voi pyhä jysäys :) Joo, me kaikki kadehdimme sinus ja bannukakkua :) voi itku, kun mulla on rinnat ja vyötärö, oi miksi, miksi en voi olla lauta???

Kato ku mullakin on vyötärö ja rinnat. Lisäksi mulla on semmonen ku lantio. Pistäs mittoja sitten, kun kerran aloit brassailla. :D alota vaikka vyötäröstä.

Hih, täällä on ihan sama mitä mittoja laittaa :) ja tässähän arvosteltiin alunperinkin ihan toisen ihmisen mittoja, sun vaan piti tänne tulla kertomaan kuinka ihana mielestäsi olet :)

Hih, täällä on ihan sama mitä mittoja laittaa :) ja tässähän arvosteltiin alunperinkin ihan toisen ihmisen mittoja, sun vaan piti tänne tulla kertomaan kuinka ihana mielestäsi olet :)

Eihän mun tarvis sitä kertoa, ellei mua ruvettais haukkumaan. Heti kun sanoin, että Savanna näyttää hyvältä, alettiin haukkua mua ja mun ulkonäköä. Olette kyllä niin noloja.

Eh. Opettele lainaamaan tai jotain. :headwall:

Mä voisin lainata sulle ihanat rintsikat, mutta kuppikoko on kyllä liian iso :o

:laugh: Luuletko että kukaan haluaisi mitään sun päältä? Älä ihmeessä vaan riisu niitä. :$

heh heh hee, näihin sulla ei olisi edes varaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.

on mulla tissit vai pitääkö mun taas kuva laita :whistle: ,eikä ne häviä,mä olin 52 ja jopa 50 monta kerta

Eihän ne mihinkään hävii jos kerta silarit ovat.

mitä kateellisten panettelua!! Ap:n kroppahan on mahtava, tissitkin näyttää normaaleilta. Mun mitat 177cm ja 60kg. Takapuolta ei ole, se on surku kyllä, tissitkin aika pienet, mutta mielummin näin kuin ylikiloja.

Eihän mun tarvis sitä kertoa, ellei mua ruvettais haukkumaan. Heti kun sanoin, että Savanna näyttää hyvältä, alettiin haukkua mua ja mun ulkonäköä. Olette kyllä niin noloja.

Tota noin, sulta sirkka kysyttiin:

Onko sulla jotain itsetunto ongelmia kroppaskaa ku kommentoit joka viestiin vaikka sulle ei mitään sanota.

Ja

et osannut sitten vastata mitenkään kysymykseeni.
Mulla ei ole kroppani kanssa mitään ongelmaa ( toisin kuin sinulla ilmeisesti kun pitää täällä haukkua muiden olemusta ) .

ja nää ei ole haukkumista!

Alkuperäinen kirjoittaja voi taivas:
mitä kateellisten panettelua!! Ap:n kroppahan on mahtava, tissitkin näyttää normaaleilta. Mun mitat 177cm ja 60kg. Takapuolta ei ole, se on surku kyllä, tissitkin aika pienet, mutta mielummin näin kuin ylikiloja.

ÖÖ, kukaan ei haukkunut vaan kirjoitti saman minkä sinäkin: tissit on pienet ja takapuoli olematon. Eikös sellainen ole muodoton???

Tota noin, sulta sirkka kysyttiin:

Onko sulla jotain itsetunto ongelmia kroppaskaa ku kommentoit joka viestiin vaikka sulle ei mitään sanota.

Ja

et osannut sitten vastata mitenkään kysymykseeni.
Mulla ei ole kroppani kanssa mitään ongelmaa ( toisin kuin sinulla ilmeisesti kun pitää täällä haukkua muiden olemusta ) .

ja nää ei ole haukkumista!

Oletkö vähän puupää? Ei noita multa kysytty.

ÖÖ, kukaan ei haukkunut vaan kirjoitti saman minkä sinäkin: tissit on pienet ja takapuoli olematon. Eikös sellainen ole muodoton???

Kirjoitin omista mitoistani en savannan, näyttää tuolla olevan isommat rinnatkin näköjään. Ja en mä ainakaan ole muodoton, hoikka varreltani ja lantio ja ohkanen vyötärökin löytyy.Taisi osua aihe hieman arkaan kohtaan.

Jos on pyöreä pää,niin muotohan se on sekin.
Olkaamme siis kaikki muodokkaita....

Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljon :) Noi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!

miten joku ees viittii olla noin typerä kuin nyt sinä ? :o

Niinpä. Savanna on hyvännäköinen ja hänellä on nätti kroppa. Hienot tissitkin.

nainen joka itsekkin muistuttaa pikku poikaa kropaltaan.

Ei ole kukaan mies vielä pojaksi luonnehtinut. Yleensä semmoset nätisti sanottuna vähän runsaammat naiset on sitä mieltä.

Itse olen 177 cm, 68 kg, niin en todellakaan haluaisi muistuttaa kropaltani poikaa, jolla ei rintoja ym..

Sä ootkin niin suuri, että sua saattaskin luulla sit mieheksi helpommin kun mua. ;)

olippa törkeä!

Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
olippa törkeä!

Totta kai mä olin törkeä. Jos mua sanoo pikkupojan näköiseksi, niin sehän sanotaan vaan hyväksi, mutta kun sanon takaisin, se on törkeää.

Että minä haluaisin olla 160 cm sulkapäässä, painaa 45 kg, en todellakaan. Mielummin olen pitkä ja muodokas, normaalipainoinen.

Yhteistyössä