Ä
äiti 44v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Alkuperäinen kirjoittaja muksu:Alkuperäinen kirjoittaja ..:No mun kohdalla ainakin piti paikkansaNyt 32.v ja ihan täydellinen ikä mulle ekaa lasta odotella
Miehen kanssa kumpikin menomme menty, ehditty opiskelemaan, olemaan töissä..nyt kumpikin nautitaan vaan tästä yhdessäolosta ja yhteisestä kodista ja odotellaan pientä tyyppiä <3
Ihana, rohkaiseva kommentti. Täytin just 31 ja vasta ekaa tehdään. Välillä masentaa vietävästi kun yhteiskunta sanoo että ollaan liian vanhoja.Ennen ei ole ollut mahdollisuutta, eikä olla oltu valmiita.
Siis kuka sanoo? Yhteiskunta? Mä en tiennyt että se osaa edes puhua!
Minulle ei sanonut mitään vaikka olin ekaa saadessani jo liki nelikymppinen. Ei vissiin uskaltanut mitään puhua pukahtaa...
Älä nyt suotta ole noin aggressiivinen, sulle lähemmäs 40.v oli hyvä ja eikös se ole tärkeintä? Mä ehdin täyttää 33.v kun ensimmäiseni syntyy enkä voisi olla oikeammassa iässäMutta kyllähän se yhteiskuntakin "puhuu" ja myös tiettyjä biologisia faktoja on olemassa, mitäpä niitä kieltämään.
Kukapa niitä kieltääkään mutta ei yhteiskunta kyllä mitään "puhu". Mitä se muka sanoo tähän lisääntymisasiaan?