.

Hieman on vahvistunut :love::love: Voi KUMPA alkuviikosta saisi jo vahvan viivan :love: Jotain kuitenkin ainakin tapahtuu ja se jo tuntuu. Kohtua kivistelee ja repimiskipua tulee herkästi, myös eilen olin aivan kuoleman väsynyt illalla, mutta siihen nyt voi olla monta syytä:whistle: Pissa haisee myös voimakkaalle ja kirkas vv edelleen...
Hyvin vahvistunut :love:
Tuo on niin jännittävää aikaa :love: oon ite aina kauhunsekasin tuntein ku pissin tikkuu että no onko se viiva vahvistunut vai ei (n) oon siis edellisissä raskauksissa tehny vaan digit ja siihen lopettanut mutta nyt on kyl pissitty tikkuja urakalla :LOL:
 
Onnea plussaneille :love::love:

@Neltsuliini Hyvä vinkki tuo, että voisi mahdollisesti hakeutua aiemmin hoitoihin näiden rasitteiden takia! En ollut ajatellutkaan sitä.

@StellaMom Tosi sissiä kyllä olla testaamatta! Itsehän testasin jo eilen tyylipuhtaan negan. Elättelen kyllä toivoa vielä, koska luulen oviksen olleen vasta viikko sitten eikä niin kuin Flow ennusti aiemmaksi..

Oletteko muuten huomanneet, että YleAreenassa on Vauva-teemalla hirveästi ohjelmia nyt? Vinkkinä niin tuon teeman alla oleva Melk-sarja oli ihan hauska :).
 
@_minävain_ äläpä muuta sano, "kauhulla" saa tikutella. Mietin, että pitäiskö lähtee hakemaan herkkää testiä tänään mut on niin paljon pakkasta :LOL: Meillä tärppi kävis nyt ekasta letro+pregnyl kierrosta, jos tässä onnellinen loppu on. :love:
No niinpä :love: toivotaan todella vahvistumista:love: mää tein torstaina testin ja taas eilen testin ja huoh :p nyt en tee vasta ku ens viikolla digin:D
 
@Wintersun Tsemppiä niskakivun kanssa, toivottavasti helpottaa pian! Se on ikävää kun tulee tuollaisia, eikä viitsi tulehduskipulääkettä ottaa. Lämpökäyrä näyttää hyvältä (y)

@minttu-82 Pahoittelut negasta :(

@Maicy Ihana plussa :love:

@Camy Tsemppiä uuteen kiertoon <3

@Chili On tosiaan vahvistunut :love:

Täällä on dpo 13-14 tänään. Ajattelin odottaa vielä pari päivää menkkoja ennen kuin testaan. En oo myöskään kotona tällä hetkellä, ja kaikki testit on siellä. Tää oli ihan taktikoitu veto :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: muropaketti ja Camy
Onnea plussanneille ja paljon viivojen vahvistumista :love:

Täällä oli aamun testi nega ja nyt näyttää vahvasti siltä, että vielä tänään tulee kp1. Jolloin kierron pituudeksi tulisi 24. Seurataan nyt. Vaihdellut kierrot nyt viimeiset 6kk tosi paljon. Viimeksi ollut näin lyhyt kierto joskus 17vuotiaana.

Onko tietoa tuosta luteaalivaiheesta, kuinka pitkä sen olisi hyvä olla?
 
Ihanaa!! Onnea haamuista ja plussista :love:

Pahoittelut teille jotka uuden kierron saitte tai valkoisia testejä :unsure::cry:

Vadelmanlehtiiteen käyttäjät: mitä merkkiä käytätte ? Minulla on tuota clipperin, muttei ainakaan ole apua plussansaamiseen ollut :unsure: onneksi on hyvän makuista :)
 
@vuuti lohdullista kuulla että voi käydä noinkin. Pitää siis pitää toiveet ylhäällä ja yrittää vielä käyttää näitä päiviä hyödyks jos se ovis onkin vaan myöhässä.

Täällä on nyt siis kp 18 ja ei tietookaan ovulaatiosta. Testitkin loppu, enkä pääse hakemaan lisää että saisin tämän kierron lopun testailtua. Ehkä siis ens kiertoon sit haen toisen merkkisiä. Jos ovis nyt onkin negatesteistä huolimatta sattunut tuleen, niin seksiä on ollu alkukierron jälkeen kp 8, 11, 12, 14, 15, 17. Eikös noilla nyt jotain mahkuja pitäis olla ja jos nyt vielä pitää huolen että tässä muutaman päivän touhuais vaikkei sitä ovista nyt tuliskaan. Ens kiertoon joudun kyllä vähentään tätä yrittämisen määrää, koska nyt on keho niin stressaantunut ja jännittynyt että ei olis ihme jos ei toimis yhtään. Ens kiertoon siis mukaan myös jooga. (y)

Miten muuten hei noi lämpöjennousut menee? Mä oon ihan ehkäisymielessä joskus mittaillut lämpöjä, ja mietin pitäiskö nyt jatkaa. Nouseeko aamulämpö oviksen jälkeen vai kuinka?
 
Pahoittelut @minttu-82 uudesta kierrosta :unsure: Mulla on joka kerta menkkojen alettua ollut sellainen "lohtusetti" että kävin hakemassa heti tai seuraavana vloppuna kotiin kaikkia lemppareitani sushia, lakuja ja punkkua. Se aina vähän auttoi :) Muuta positiivista uuden kierron alkamisesta onkin vauvakuumeilijalle vaikea keksiä. Mulla olot sen kun vahvistuu, tänään jopa tulee jo etomisen aaltoja, apua! :love: Nyt on kyllä vahvs tunne! Ja anteeksi omanapailu, kai tässä vaan yrittää olla edes alun onnellinen kun ei taas tiedä kuinka käy. Tuossa pc vielä kuivuneena :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Camy
@chili_ Toivottavasti pääset nopeesti ekaan neuvolaan ja ne seuraa sun ferritiinitasoa tiuhaan:eek: Tietenki toivotaan että se olisi jo noussut(y)
Niin ihanaa sun plussa:love:,mäkin haluun:whistle:
Joo jonkinlaisen seurannan aion itselleni kyllä vaatia, ettei tuijoteta pelkkää hb:a o_O Toivottavasti sinunkin plussa sieltä ihan pian tulee!!!:love: Eihän tätä nyt oikein vielä.usko kun vasta räikeiden plussien myötä ja sitten ultrassa viimeistään jos sinne asti päästään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Pari päivää poissa täältä ja lisää ihania uutisia tullut! Onnea niin paljon @chili_ ja hirveästi tarrasukkia matkaan pienelle :love:

Täällä sen sijaan kp56 :confused: Pitkästä aikaa piti ostaa rtestikin ihan vaan varmistamaan minkä tiesinkin. Ei tässä raskaana olla vaan kroppa jumalattoman sekasin. Oon niin masentunut ja ahdistunut. Jotenkin tullu vahvasti se fiilis, että ei tästä ilman hoitoja tuu mitään. No, "kohta" sinneki jo päästään. Yksityisellä käyn silti tarkastamassa oman tilanteen helmikuun aikana.
 
@chili_ onko sun hb ollut hyvä?
Mulla taas on (vuosi sitten oli laskenut paljon) , ja sen takia työterveydessä sanottiin ettei ferritiiniä oteta. Ehkä tosiaan menen sinne yksityiselle.

Olisipa jo perjantai niin olis piinapäivät jo paljon Pidemmällä..
Hb oli 129 eli normaali mutta mulle huomattavan alhainen (ennen ekaa muksua 145) ja siitä se lähti laskuun niinkuin lehmän häntä. Kaippa näissä aika paljon myös vaikuttaa suhtautuminen et kuinka on oireistoa, että just mimmonen jaksaminen on....hyvä mun mielestä tää ois tsekata sultakin, kun hoidotkin alkamassa :) Ferritiinistä kirjoitetaan nyt paljon ja kaikkea siihen liittyvää ei vielä tiedetä, muutakun että todella yksilöllistä se on, miten vaikuttaa kropan toimintaan ja normaaliin toimintakykyyn. @rosemarie toivottavasti kroppa tajuaisi pian aloittaa jo uuden kierron o_O
 

Yhteistyössä