Pahoittelut @rubikinkuutio mulla myös yhtä lyhyt luteaalivaihe.
Tervetuloa @Keijukuningatar
Kiitos @Hemppanen , toivotaan
Tervetuloa @Keijukuningatar
Kiitos @Hemppanen , toivotaan
jostain luin että ovis olis 14 ennen seuraavia menkkoja niin oisko sulla aikasemmin ovisMoikka! Kaipa se minäkin liityn joukkoon vihdosta viimein. Joulukuulla meillä lopetettu pillerit ja siitä asti odoteltu josko jotain tapahtuisi, mutta ei tärppää.. Kierto on säännöllinen 24pv, mutta epäilen että luteaalivaihe saattaa olla turhan lyhyt. Yk5 menossa, kp 14/24, enkä ovista Rfsun testeillä ole löytänyt. Alkaa mennä tunteisiin tämä odottelu ja metsästely pikkuhiljaa, vaikka positiivisesti olen yrittänyt suhtautua ja ajatella ettei tässä mikään kiire ole.. Turhauttaa silti, ja vähän pelottaakin.
Oon testannut kp 6 lähtien. Joko testit ei toimineet tai sitten sitä ei ole ollut.. Ihmetyttää kun kierto on kuitenkin ollut tosi säännöllinen.jostain luin että ovis olis 14 ennen seuraavia menkkoja niin oisko sulla aikasemmin ovis
Aamuksi on pc ja clearblue taas. Kiitos ei taida olla dpo 13 vaikka lämmöt sanoo niin. Mulla oli oviksen jälkeen se outo rumba niitten o-testien kanssa, näytti 6 päivää vahvaa plussaa kunnes loppu liuskat.Kyllähän tossa näkyy! Kun nyt vahvistuisi! Onko aamuksi testiä? Tsempit!
@BlenQ Sellaista se on, toivoo parasta ja pelkää pahinta. Toivottavasti teille tulee pian plussa!