Mä liityn mukaan joukkoon! Eilen lopetettu minipillerit 8 vuoden jälkeen! Kierrosta ei mitään hajua kun ei ole menkkoja ollut. Esikoinen olisi toiveena ja yrityksen alla. Minä 25.v ja mies 27 Vessan laatikot ostettu täyteen ovistestejä!
PahoittelutTäällä tänään kp 1.
Sama tunne mulla tällä hetkellä, ajattelee pelkkää raskautta ja pelkää menkkojen alkua rfsu:n testistä on omakohtainen kokemus väärästä haamusta, oisko sulla muita testejä?ON: Hätähousu himotestaaja tuli sit mustaki.... ja sain jotain hyvin hailakkaa rfsu:n liuskaan. En osaa sanoa onko se haamu vai viivanpaikka kun koskaan aiemmin ei oo näkyny mitään. Toisessa ketjussa monet kyllä sanoi että rfsu antaa helposti vääriä "positiivisia" joten en nyt vielä ala toivoa liikoja, vaan teen huomenna tai ylihuomenna pregcheckin liuskan. Turhauttavaa, millähän sitä pitäis ajatukset pois tästä kaikesta
Selkeä viiva! Varovaiset onnetPregcheck näytti vahvaa haamua (?) vain 2h pidätetystä pissasta jokohan sitä uskaltais alkaa panikoida. Ainaki säntään ostamaan lisää testejä. Luonnossa tuo viiva näkyi siis selvästi vaaleenpunasena
No täytynee seurata oloja@Toiveikas92 Täällä ainakin on närästänyt viime päivinä, plussasin viikonloppuna. Ennen plussaa ei vielä närästänyt..
Selkeä viivaPregcheck näytti vahvaa haamua (?) vain 2h pidätetystä pissasta jokohan sitä uskaltais alkaa panikoida. Ainaki säntään ostamaan lisää testejä. Luonnossa tuo viiva näkyi siis selvästi vaaleenpunasena
Mä käytin 3g/kerta vaikka oli aika paljon laitoin n.15min ennen pupuiluaTe jotka käytätte preseediä.
Miten ootte käyttäny?
Ootteko käyttäny koko kierron ajan vai vaan ovis plussan jälkeen?Mä käytin 3g/kerta vaikka oli aika paljon laitoin n.15min ennen pupuilua
Ootteko käyttäny koko kierron ajan vai vaan ovis plussan jälkeen?
Mietin vaan ku ovis heittää ihan härän pyllyä enkä oo saanu bongattua sitä niin onko turhaa käyttää jos ei tiedä koska ovuloi
Flo mulla jotain ennustelee mutta en saanu napattua sitä siitä