.

iK
Plaah mikä yö. Pyörin ja pyörin. Muistaakseni jomotti vähän alamahaa mutta en voi olla satavarma mikä oli totta ja mikä ei.... Ja miksi, oi miiiiiiiiiksi nyt ei ala kunnon vuoto? Joka aamu tähän asti noin neljä päivää on vuotanut enemmän vessakäynneillä, mutta nyt vaan ihan hippusen!!! Hätinä silmillä näin, enkä olisi edes huomannut jos ei olisi oikein tiirannut.

En mitenkään usko että mikään pieni tuhru eilen on voinu poistattaa mitään ”kalvoa” sieltä kohdusta. Nyt kun oikeesti pitäis vuotaa niin sitten se ryökäle hiljenee.
 
Heippa BlenQ haluaa liittyä mukaan, olin mukana -13/-14 osittain -15 mut sit jäi ku esikoinen syntyi. Nyt pikkusisarus toiveissa. Jäljellä olisi kuusi pitkää päivää että saa tietää oliko onni mukana. Kp17/23 yk3
 
ON: Hätähousu himotestaaja tuli sit mustaki.... ja sain jotain hyvin hailakkaa rfsu:n liuskaan. En osaa sanoa onko se haamu vai viivanpaikka kun koskaan aiemmin ei oo näkyny mitään. Toisessa ketjussa monet kyllä sanoi että rfsu antaa helposti vääriä "positiivisia" joten en nyt vielä ala toivoa liikoja, vaan teen huomenna tai ylihuomenna pregcheckin liuskan. Turhauttavaa, millähän sitä pitäis ajatukset pois tästä kaikesta :unsure:
 
ON: Hätähousu himotestaaja tuli sit mustaki.... ja sain jotain hyvin hailakkaa rfsu:n liuskaan. En osaa sanoa onko se haamu vai viivanpaikka kun koskaan aiemmin ei oo näkyny mitään. Toisessa ketjussa monet kyllä sanoi että rfsu antaa helposti vääriä "positiivisia" joten en nyt vielä ala toivoa liikoja, vaan teen huomenna tai ylihuomenna pregcheckin liuskan. Turhauttavaa, millähän sitä pitäis ajatukset pois tästä kaikesta :unsure:
Sama tunne mulla tällä hetkellä, ajattelee pelkkää raskautta ja pelkää menkkojen alkua :unsure: rfsu:n testistä on omakohtainen kokemus väärästä haamusta, oisko sulla muita testejä? :)
 
@Wintersun Tein joo, kiitos kysymästä, mutta tuntuu ettei vahvistu :(
Kuva aamuisesta liitteenä.

Todella ahdistava päivä.. jos ei vuotoa kuulu niin pisin kierto renkaan jälkeen. Eilen hyppäs lämmöt 37 asteeseen ja samaa oli tänä aamuna, jokaisessa aiemmassa kierrossa tippunut samana aamuna kun vuoto alkanut. Menkkamaisia kipuja on kyllä.
Kai sen pitäisi jo olla vahvempi viiva :oops:
 

Attachments

Täällä on lomailtu, joten huonosti tänne tullut kirjoteltua mitään vaikka joka päivä käynytkin lukemassa. Hurjasti tullut plussia tänne, onnea kaikille plussanneille!:love:

@maloon selkeä viiva, toivotaan että vahvistuu(y)
@Miina- pitäisikö tuohon sun testiin tulla risti? Ihan kuin näkisin hailakan pystyviivan, toivotaan että vahvistuu myöskin :love: ja ilmeisesti joillainhan voi hitaasti nousta se hcg arvo, toivotaan että vahva plussa tulisi. Oliko sulla tässä kierrossa käytössä mitään greippimehui, vadelmanlehtiteetä tms?

Täällä odotellaan ovista vielä, jos on taas perinteinen pitkäkierto tulossa niin saa odotella ovista vielä yli viikono_O tässä kierrossa ei ole nyt käytössä mitään greippimehui tai muita keinoja (preseed ainoastaan) kun testaan että onko greippimehulla vaikutusta tohon pitkään kiertoon. Lueskelin että täällä joillain vissiin pidentänyt kiertoa. Onko joku huomannut selkeesti, että kun jättänyt greippimehun pois niin olisi kierto lyhentynyt? Ja jos niin monta päivää aiemmin ovis tullut verrattaen pidempään kiertoon? :)
 
@MinimiiS Joo, pitäs tulla + jos positiivinen, - on negatiivinen. Toivon, että tällä kierroksella hcg nousiskin hitaasti. Vertaan vaan aiempiin raskauksiin ja varhaisiin plussiin vaikkei pitäs :D
Mä jätin tässä kierrossa greippimehun pois kun myöhästytti ovista monella päivällä, tais olla jopa 5 päivää. Mukana oli vattutee ja raskaus- sekä D-vitamiinit. Preseed-liukkari oli nyt myös toista kierrosta :)
 
@MinimiiS Pitäs auttaa kohdun limakalvojen paksuuteen jotta alkio vois kiinnittyä ja ilmeisesti kiertoakin tasaamaan :) mulla ainakin menkat olleet ihan eri luokkaa nyt mitä heti renkaan jälkeen.
Clipperin teetä olen käyttänyt, se sisältää 50% vadelmanlehteä ja maistuu ihan hyvältä. Koko kierron juodaan mutta plussan jälkeen heti pois koska voi aiheuttaa supistuksia/keskenmenoa. Juon itse 2 kuppia päivässä.
 
Ootteko käyttäny koko kierron ajan vai vaan ovis plussan jälkeen?:)

Mietin vaan ku ovis heittää ihan härän pyllyä enkä oo saanu bongattua sitä niin onko turhaa käyttää jos ei tiedä koska ovuloi:unsure:

Flo mulla jotain ennustelee mutta en saanu napattua sitä siitä:confused:

En mäkään tässä kierrossa bongannu tikkuun ovista ajallaan, vahvat plussat tuli vasta jälkeenpäin ja kesti 6 päivää kunnes tikut loppu. Lämpöjen muutoksista ja kivuista tiedän päivän. Vähän tämmöstä hakuammuntaa ni alotettiin preseedin käyttö kp 10 ja sinne kp 18-20 asti käytetty :) Ovis oli kp 15 mulla tässä kierrossa
 
Onnea plussanneille! :love:
Itsellä nyt tilanne että kävin maanantaina lääkärissä. Ei ollut ultraa vapaana niin ei saanut ultrattua, virtsatesti kotona viimisin nega, sitä edellisin positiivinen haalea kylläkin mutta määräsi maanantaille verikokeen, koska oireet vahvat eikä muuta syytä löytynyt. Ei tulehduksia, papa ookoo. Turvonnut olen kuin ilmapallo, oksettaa todella paljon ja rinnat arat. Ja kaikki muutkin huomaa että turvonnut olen :D
 
Ompas tänne ehtinyt tulla juttua taas lyhyessä ajassa. (y)
Mä haluisin kans kokeilla tota greippimehua, tähän kiertoon en viitsi enään aloittaa, ku kohta oviksenkii pitäis jo olla.

@iK , sulla kyllä jännät paikat ollut. Onneksi ei ainakaan mitän vakavaa löytynyt, ja toivottavasti loppukin selviää mistä moiset oireet!

Pahoittelut uuteenkiertoon joutuneille:unsure:

Tervetuloa uusille! :)

@maloon , varovaiset onnittelut, selkeältä näyttää! :love:

@Toiveikas92 mä olin ihan varma viime kierrossa, että mua närästi ja harvoin närästää, mutta negakierto oli, tosin viime kierrossa koin muitakin raskausoireita mukamas.. (n)

@Miina- toivottavasti vahvistuisi plussa ! :)
 

Yhteistyössä