@Toiveikas89 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta
Mulla on ollut muutamassa kierrossa myös täysin varmat raskausmerkit, mutta menkat alkanut kuitenkin, mutta sitten taas se plussakierto oli täysin oireeton menkkojen poisjääntiin asti, ja olis plussaan asti täysin varma siitä että ei tärpännyt. Eli siis oireettomuus viittasi mulla plussaan, eikä toisinpäin.
@Wintersun Toivotaan että siellä gynellä selviäisi heti jotain ja että olis joku helppo homma hoitaa
@tofu_ Mulla on viimeisestä imetysajasta 9-vuotta ehtinyt jo vierähtää, mutta kun koitan muistella niin ei mulla mun mielestä tullut vuotoa sinä aikana. Toki ei kyllä edes yritetty lasta silloin ja taisi olla ehkäisykin käytössä. Mulla alkoikin menkat vasta muistaakseni joku 8kk synnytyksen jälkeen.
On: Uskoisin että ovis olis tänään, mutta odotan vielä huomisen aamun lämpöjä, ennen kuin päivitetään mut piinaamaan. Munis nippailut on ainakin olleet kovia tänään, ja tuntuu että vuoronperään polttelee molemmilta puolilta. Talletuksia on ollut kyllä riittämiin tässä kierrossa, eli siitä se ei voi ainakaan jäädä kiinni.
Kierto on kyllä aika pitkä, koska jos ovis on tänään kp 21, niin kierrosta tulee 35päiväinen. Mahtaakohan olla enään normaalin rajoissa tuo?
Piinailusta tulee tässä kierrossa "helpompaa", koska olen matkoilla dpo9-dpo12, ja en aio ottaa testejä yhtään mukaan.
Tai näin mä nyt sanon