250? rahaa "omaan" joululahjaan, mitä ostaisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettiä selaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nettiä selaan

Vieras
Meillä on miehen kansa yhteiset rahat. Nyt sovimme, että molemmat saa käyttää 250? rahaa omaan joululahjaan ja emme osta toisillemme mitään.

Mietin nyt, että mitä ostaisin? En halua mitään kauneushoitoja tai kampaajaa. Vaatteitakin ostin ihan vasta. Mitähän ihmettä:)

Ja kyllä, rahan voisi toki säätääkkin ja niin säästämmekin koko ajan:) Mutta tämä raha ei ole mistään pois.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä olen himoinnut metallinpaljastinta ikuisuuden :D

Se vaan saattais koukuttaa mut niin etten muuta tekiskään kun koluis mettiä sen kanssa :xmas:

Mie ajattelin että semmonen mikä lentokentillä on :D Mietin itekseni että mitä hemmettiä semmosella tekee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hihi:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä olen himoinnut metallinpaljastinta ikuisuuden :D

Se vaan saattais koukuttaa mut niin etten muuta tekiskään kun koluis mettiä sen kanssa :xmas:

Mie ajattelin että semmonen mikä lentokentillä on :D Mietin itekseni että mitä hemmettiä semmosella tekee :D

Riippuu kaveripiiristä. :laugh:

Matkaa ei taida saada. Dvd tai cd olisi kiva, mutta niitäkin on jo niin paljon. Wiitä en halua. Laukku tai kengät olisivat kivoja, mutta ehkä haluan jotain kotiin... Tatuoinnin saan ilmaiseksi. Harrastukseen (Tilda ) käytän muutenkin paljon rahaa, mutta ehkä joku uusi kirja tms. voisi ollakkin kiva!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En osaa auttaa. Itsellä sama ideapula. Anoppi antoi 100?, jolla pitäisi jotain ostaa. Pihviveitset voisi olla oma ideani.

Katselin HobbyHallissa Taika astiastoa, ihana valkoisena ja maksaa 99? Sen saatan tilata, mutta sittenkin vielä jää rahaa.. Toisaalta kuppejakin on kauhean paljon, joten ehkä ostan sen sijaan vaaleanpunaisen Mariskoolin joka on kiva. Mietin jotain valaisinta, mutta se tuntuu arkiselle. Äh, vaikeaa. Mies tuhlasi jo oman rahansa!!

Alkuperäinen kirjoittaja minä ostaisin:
Itse ostaisin joko hajuvettä, korun, laukun, meikkejä, meikkisiveltimiä. :) Olen myös himoinnut niitä roosanauha vaaleapunaisia aaltomaljoja

Hajuvesi olisi muuten ihana, muistaisin aina sitä laittaessa joulun 09.

Ehkä menen kauppoihin ja ostan kaikkea ihanaa mitä näen? Sitten harmittaa jos teen heräteostoksia... Siksi koitankin miettiä.

Jos jostain löytäisin puoliympyrän mutoisen vanhan ikkunan peileineen, ostaisin sen:D

siis onks ap sulla siis kaikkea jo tai et haluu mitään? jos näin niin miks se summa pitää tuhlata? ihan uteliaisuuttani kysyn.

ite varmaan ostaisin vaatteita, kenkiä, uuden kännykän, keittiöön kaikkea kivaa ja mmutenkin koko kämppään.

Alkuperäinen kirjoittaja mn:
siis onks ap sulla siis kaikkea jo tai et haluu mitään? jos näin niin miks se summa pitää tuhlata? ihan uteliaisuuttani kysyn.

ite varmaan ostaisin vaatteita, kenkiä, uuden kännykän, keittiöön kaikkea kivaa ja mmutenkin koko kämppään.

Olen sellainen, että haluan aina kaikkea, mutta sitten kun saan rahaa, iskee piheys ja alan miettimään mitä oikeasti haluan!! Rakastan sisustamista ja haluaisin kotiin jotain piristävää, mutta en tiedä mikä nyt olisi se juttu!!

En todellakaan kylve yltäkylläisyydessä ja tiedän, että jos en osta itselleni mitään, tuhlaan rahan lastenvaatteisiin:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mn:

Olen sellainen, että haluan aina kaikkea, mutta sitten kun saan rahaa, iskee piheys ja alan miettimään mitä oikeasti haluan!! Rakastan sisustamista ja haluaisin kotiin jotain piristävää, mutta en tiedä mikä nyt olisi se juttu!!

En todellakaan kylve yltäkylläisyydessä ja tiedän, että jos en osta itselleni mitään, tuhlaan rahan lastenvaatteisiin:D

joo tiedän, ain sitä ajattelee lapsia :)
mut muista nyt olla astamatta niille mitään tol rahalla, lähet vaan sisustusosastoille kierteleen et mitä kaikkee löytyy, toivottavasti keksit jotain

Yhteistyössä