APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Mitä ihmettä ostaisin mieheni pikkusiskolle valmistumislahjaksi. Hänellä on kaikkea mahdollista....mm.koruja, vaatteita yms yms... Ostelee itse aina kaiken mitä se haluaa. Ja rahaa emme halua antaa.
Tämä henkilö on lähdössä syksyllä aupairiksi joten ei sille omaan kotiin voi ostaa mitään, kun ei se ole muuttamassa omaan kotiin:(
'Mitä ihmettä voisimme ostaa koska budjetti ei ole suuri... Meille kumminkin vauva tulossa pian ja raha tiukilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
tykkääkö esim. jostain kasvohoidosta tai manikyyristä.. lahjakortti olisi hyvä vaihtoehto.

tykkää todellakin. mutta se käy aina itse hoidoissa...noin kerran viikossa. hänellä on aina rakennekynnet ja ripset yms yms yms. Joten sekään ei oikein lämmitä:(
Oon niin pulassa. Aina olen kaikille mielestäni hyvät lahjat keksiny, mutta tämä henkilö on ehdottomasti vaikein koska kaikkea on.
Viime vuonna ostimme hänelle 100e lahjakortin tatuointi liikkeeseen kun hänestä tuli täysi-ikäinen ja kovasti halusi tatuointia. Ei ole vieläkään tatskaa ja lahjakortti on käyttämättä.. :(

Kaippa sitä vaan on pakko yrittää keksiä jotain..... Harmittaa kun ihmisellä on kaikkea ja jos sillä ei ole jotain mitä hän haluaa, niin menee varmasti ostaan heti itte :(
Kiitos kaikille kun annoitte joitani vinkkejä <3:)

Yhteistyössä