25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

KESKIVIIKKO 16.5.2007


Ciba: kp 2/36
Taika-79: kp 3/30
Haahuilija: kp 3/37
Äitsy80: kp 4/30-31
Funny: kp 6/34
Alakelmi: kp 10/30
Äitee2: kp 11/?
Piitsi82: kp 12/26-28
Hobitti2003: kp 16/?
Mammutti-Mamma: kp 16/?
Hiljaisuus: kp 17/28-33
Nanna81: kp 17/29-36
Dinah: kp 20/28-31
Piipi79: kp 20/24-29
Alisa: kp 20/34
Jahvetti: kp 21/26
Miuku79: kp 21/28-58
Diarmuid: kp 24/28-31
Robotti Ruttunen: kp 26/24-30
Unico: kp 26/28
Papunen: kp 27/24-28
Kälättäjä: kp 27/30
PikkuTiitiäinen: kp 28/22-28
Minski25: kp 29/24-29
Peppi1981: kp 29/28-30
Menni: kp 33/28-41
Repa: kp 33/28-30
Hilipati: kp 35/28
Helsku: kp 35/29
Viola: kp 37/?
Sunshine: kp 41/38-46
Kuumeilija-79: kp 44/28-33
Matilda81: kp 47/28-30
Mints: kp 58/29
Neppis: kp 61/32-42
Jennie80: kp 69/36-?
Miina: kp 71


Omeliini: kp
Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82


Tervetuloa Omeliini!<br><br>
 
Moikkis!

Mulla taitaa olla tuo kierto hukassa pillereiden jälkeen. Kiertopäivä olis siis laskujen mukaan 37 mutta mulla oli tuossa n. 5 päivän ajan hyvin vähän sellaista ruskeaa vuotoa ja nyt sekin on sitten loppunut ja vuoto normaalia väritöntä. Eli en siis oikein kutsuis noita menkoiksi mutta mistä sitä tietää. Ajattelin ostaa kotiin pari testiä siltä varalta että menkkoja ei pitkään aikaan kuulu. Voi ainakin varmistaa niillä ettei ole raskaana. Olen yrittänyt olla myös tarkkailematta elimistöäni niin paljon ettei tulisi kuviteltua niitä oireitakaan. Odottelen siis niitä oikeita luomukuukautisia nyt rauhassa ja palailen sitten kertomaan jos jotain kerrottavaa on. Aurinkoista helatorstaita ja viikonloppua kaikille B)
 
Tervetuloa [/b]Omeliini, kyllähän tänne mahtuu! :wave:

Henkka81 kiitos rohkaisusta. Täällä ainakin on ollut nyt pari päivää aika apeat tunnelmat. Yritystä ollut ihan kiitettävästi, mutta o-testiin ei sitä plussaa tullut. Kaiken lisäksi mun selkä oli pari päivää sitten kipee ja tänään tuli alavatsa...eli ei hurraamista. Sitä vaan miettiin tuleeko se ovulaatio ensi kierrossakaan, jos mussa oikeesti on jotain vikaa. :ashamed: Sori, ei kai tässä vaiheessa sais vielä valittaa, en haluaisi olla itsekäs, en vain voi tälle pettymyksen tunteelle mitään.
 
Onnea Iidukka =) :flower:

Täällä ovis varmaankin nyt takanapäin. Eilen lähes tasavahva viiva päivällä ja siinä sitten illalla vielä tosi kovaa vihlontaa alavatsassa ja rinnat arat ja paaljon limaa... Tänään enää vain tuota limaa ja rinnat tuntuu aroilta, mutta ovistestejä ei enää ollutkaan jäljellä. Mutta uskallan luottaa kuitenkin, että ovis nyt tapahtui. Eipä ole koskaan ollut näin selvät oireet, nousee tietysti toiveet lopputuloksestakin... Mutta tärkeintä on kyllä että kroppa näyttää toimivan keskenmenon jälkeen taas normaalisti =)
 
Heipparallaa kaikille!

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille & negan saaneille! Täällä vielä jännitys päällänsä, sillä nyt menossa kp33, viime kuussa menkat saapui kp32. Nyt ollut jo useamman päivän juilintaa mahassa, koko ajan tuntuu et menkat alkaa ihan just. Mitään ei kuitenkaan vielä kuulunut, onneksi ;)

Rinnat myös tosi turvoksissa (ei yleensä muuta kuin kipeet ennen menkkoja) & lämmöt yli 37. Huomenna ajattelin testailla, josko sieltä iloinen yllätys tulisikin! Toisaalta jos ei tule, ei mulla mitään sitä vastaan että kuppikoko normaalia suurempi muuten vaan :D Lämmöt saattaa toisaalta olla myös koholla päällä olevan flunssan vuoksi, joten ei vielä iloita...

Huomista odotellen....<br><br>
 
Miuku79
Täällä kiertopäivä 21/28-58

O-testiin ei vieläkään ole tullut yhtä vahvaa viivaa, vaikka tänään hieman vahvistunut eilisestä. Ei oo siis toiveet ovulaation suhteen hirveen korkeella. Ens maanantaiksi, jolloin kp 26, olen varannut ajan yksityiselle gynekologille. Nyt aloin vaan miettimään et olisiko aika pitänyt varata lapsettomuushoitoihin tai uä-tutkimuksiin erikoistuneelle gynelle vai onko erikoistumisalalla merkitystä tässä ekassa tutkimuksessa? Tämä gyne, kenelle ajan varasin on erikoistunut mm kierukoihin ja pattien poistoihin. Hän oli ainoa jolle kyseisessä paikassa oli aika ma. Siksi vaan asiaa kyselen teiltä muilta kun tutkimukselle ultran kanssa tulee hintaa n 150-160 e, et onkohan tuo gyne nyt selvillä näistä asioista?


 
Moikka kaikille!

Täällä taas jännäillään et mikäs se kierto tällä kertaa mahdollisesti ois, kun luultavasti ei tärpänny kun yhtenä päivänä oli vaan mahdollisuus yrittää, yhtenä niistä oletetuista ovispäivistä..Vähän vaikee nääs arvioida ihan ilman mitään apukeinoja et millon ois se h-hetki..

Täällä oli onneks muilla ainakin iloisia uutisia ja eihän toivo siis ole vielä mullakaan menny, kun ainakin viikko vielä on menkkoihin..Oishan se kiva saada plussaa.. :)

D
 
Onnea iidukka ! :flower:

Täällä selviä menkka oireita,siis lauantaina odotettavissa tulva ;) jos ei jo aikaisemmin ala :) No jos ens kierrossa sitten. Nyt ei vielä tunnu pahalta mut katotaan vaan kun alkaa niin plääh...

Plussa tuulia!
 
Aurnkoista huomenta!

Uskomatonta, mutta totta!!!!!!!!! Eli plussahan sieltä tulla tupsahti. Haaleampi kylläkin kuin kontrolli-ikkuna, mutta plussa kuitenkin! Mieli ihan sekaisin, ei voi uskoa todeksi millään. :)

Nyt lähden herättelemään miestä iloisilla uutisilla =)
 
mouku80
Onnea minunkin puolesta Iidukalle ja Mennille! :flower:

Täällä vielä odotellaan ekoja luomumenkkoja, joten kiertopäivistä ei tietoa. Olen tässä tarkkaillut näitä pillerien lopettamisen jälkeisiä tuntemuksia... Ei ole yhtä herkkä olo kuin pillereillä (saatoin alkaa itkeä välillä jopa jostain saippuasarjasta... ;)), mutta sen sijaan olen huomannut että tulen helposti kiukkuiseksi. Siinäpä sitä miehellä ja muilla kestämistä kun hormonit tasaantuvat.

Testasinkin varmuuden vuoksi, vaikken tiedä kiertoakaan, koska ollaan lähdössä reissuun ja halusin tietää ton alkopuolen takia ettei vaan ole plussaa. Ehkä oli vähän hätäistä edes testata, mutta pitäähän niitä testejäkin harjoitella käyttämään! ;)

Plussatuulia!
 
Iidukka ja Menni :heart: Onnea plussata!!!

Ja uudet kuumeilijat,tervetuloa sekaan!!!

Täällä menekat myöhässä ja negaa näyttää testi :(

Ekaa kertaa on tällä tavalla myöhässä ilman syytä ja kaiken lisäks kaikki oireetkin on loppunu,ihankuin ois kierron alussa :eek:

Vielä viikonloppuna oli tutut ja turvalliset menkkaoireet,lämmöt oli ylhäällä,mahaa kivisti ja pahaolo,ja kun ei kuulunu,ajattelin et voisko olla paksuna...mut sit laski lämmöt ja enää ei muutakuin hennosti vihlase alamahaan harvakseltaan,paha olo tosin jäi :x ... et ei varsinaisesti oo sellanen olo että vois alkaa hetkenä minä hyvänsä :\| Noh,ei auta kuin odotella.... (ketuttaa)
 
Hei :wave:

Minäkin tähän pinoon liittyisin, mikäli joukkoon vielä huolitaan.

Olen 27-vuotias yhden lapsen äiti ja toista yritellään. Esikoisella ikää nyt 1v2kk.

Muutama kierto tässä on jo menty ilman tulosta, nyt tosin lienee jo kp 31/28, alkuviikon "saalis" on ollut vain pientä tiputtelua. Mies on työmatkalla, joten testailemaan en ole vielä uskaltautunut ;)
 
TORSTAI 17.5.2007


Ciba: kp 3/36
Taika-79: kp 4/30
Haahuilija: kp 4/37
Äitsy80: kp 5/30-31
Funny: kp 7/34
Asura: kp10/33
Alakelmi: kp 11/30
Äitee2: kp 12/?
Piitsi82: kp 13/26-28
Hobitti2003: kp 17/?
Mammutti-Mamma: kp 17/?
Hiljaisuus: kp 18/28-33
Nanna81: kp 18/29-36
Dinah: kp 21/28-31
Piipi79: kp 21/24-29
Alisa: kp 21/34
Jahvetti: kp 22/26
Miuku79: kp 22/28-58
Diarmuid: kp 25/28-31
Robotti Ruttunen: kp 27/24-30
Unico: kp 27/28
Papunen: kp 28/24-28
Kälättäjä: kp 28/30
PikkuTiitiäinen: kp 29/22-28
Minski25: kp 30/24-29
Peppi1981: kp 30/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 31/28
Repa: kp 34/28-30
Hilipati: kp 36/28
Helsku: kp 36/29
Viola: kp 38/?
Sunshine: kp 42/38-46
Kuumeilija-79: kp 45/28-33
Matilda81: kp 48/28-30
Mints: kp 59/29
Neppis: kp 62/32-42
Jennie80: kp 70/36-?
Miina: kp 72


Omeliini: kp
Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni


Onnea Iidukalle ja Mennille :flower: :heart: !!
Ja tervetuloa uusille!!<br><br>
 
Iidukka ja Menni: Onnea! :flower:

Tervetuloa uusille.. =)

Minulla edelleen lämpöä, mutta ajattelin tänään lähteä käymään ulkona, ku hermot menee sisällä istuessa.. jospas se nousisi sitten kunnolla ja lähtisi sitten pois.. ärsyttää kun pientä lämpöä kokoajan, mutta se ei sit liiku mihinkään suuntaan..

plussatuulia+++
 
Onnea iidukka ja Menni!! :flower:

Repa: tsemppiä, odottelu on inhottavaa. Viime kierrossa jouduin itse odottamaan viikon ennenku "oireiden" loppumisen jälkeen viimein menkat alkoi. Toivottavasti sulla oiskin kyse plussasta!

Peppi: ootko varma ettet oo raskaana...? Siis kun sulla on kiertopäivätkin jo pitkällä. Ootko siis testannu? Lämpöily viittais siihen suuntaan ;)

Papunen: ymmärrän täysin pettyneet fiiliksesi, itsellä ollut viime aikoina koko ajan vähän mieli maassa vauvahaaveiden suhteen. Plussatuulia sinulle!

ON: ei mitään. Nyt on pari päivää ollu halut huipussaan, en tiiä minkä takia. Unetkin on ollut aika villejä parina viime yönä ;). Jos sais tuon miehen jallitettua petiin.... Viikonloppuna meen vanhan opiskelijaporukan kanssa baariin, enpä oo tän vuoden puolella vielä baareillutkaan. Samalla reissulla näkee kummityttöä, joka on nyt 4 kk. Loppuviikko töistä vapaata, jes.

Aurinkoista helatorstain jatkoa!
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoon! Pillerit jätettiin pois huhtikuussa, tyhjennusvuoto tuli normaalisti, mutta nyt kp 39 eikä menkkoja kuulu eikä näy.

Nännin ovat kipeät ja suurentuneet aivan älyttömästi, josta mies teki muuten ekana huomion :kieh: Muutoin rinnat eivät ole yhtään arat, kuten normaalisti pillereiden aikaan. Selkä on ollut kipeä ja alamahaa kipristellyt + johtimia poltellut, mutta ne pistän endon piikkiin. Eilen testasin, mutta nega tuli.

Niin, olen 27 ja miekkonen 29.
 
Piipi79: Olen mie sitäkin välillä miettinyt.. mutta koska haluan odottaa, että menkat ovat viikon myöhässä ennen kuin testaan, ajattelen että tää lämpö johtuu flunssasta.. en halua herättää itsessäni turhia toiveita.. :whistle: <br><br>
 

Yhteistyössä