Moi taas..
Äitsy: mukava, kun jaksat käydä täällä vielä meitä moikkaamassa ja kertoilemassa kuulumisia.. =)
Christiina: tervetuloa.. =)
Minulla oli mielenkiintoinen viikko noiden ovistestien kanssa.. tiistaina tein ekan testin ja viiva tuli, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva.. sit keskiviikkona sama homma ja olin jo varma, että torstaina tulisi se positiivinen tulos, niin ei tullu toista viivaa ollenkaan.. perjantaina ei tullut myöskään viivaa.. kävikös sit niin, että mulla oli ovulaatio jo maanantaina, koska limoja silloin kyllä oli.. mutta luotin sitten liikaa noihin kp:n ja hommailimme sitten vasta keskiviikkona, joten taisi tärppipäivä mennä jälleen ohi.. kyllähän me hommailimme jo viikonloppuna, mutta odotimme sitten näitä testipäiviä.. saas taas nähdä kuinka kävi..
mulla tuli tänään mieleen töissä, ku muutama raskaana ollut nuori nainen oli asiakkaana, että miten he ovat onnistuneet tulemaan raskaaksi.. olisi niin ihanaa kun itselläniki olisi sellainen vatsa ja saisi ostaa hyvällä omalla tunnolla vauvojen vaatteita..
no, veljentytölle voisin ostaa, ku hän on vasta reilu kuukauden, mutta ainoa este on se lähettäminen, ku veli perheeneen asuu etelä-suomessa.. no, onneksi saa kuitenkin töissä käsitellä niitä pienen pieniä vaatteita ilman, että joku arvaa mun vauvakuumeen..