25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Nyt olis Lellun päivät korjattu :) Mehän hommataan vaikka pohjalaisella sisulla ne plussat kummallekki ja pian
:LOL:

Mila, mulla alkoi menkat noin 6,5 kk synnytyksestä ja täysimetin 5,5 kk. Toivotaan et sullakin alkais ihan itsestään pikimmin. Voithan sä käväistä gynellä jos vaikka saisit terolut-kuurin ja menkat sitä kautta pyörimään.

Josko sitä hakis vaikka jonkun leffan kun eipä tuolta telkusta taida näin perjantaisin mitään maata mullistavaa tulla. <br><br>
 
Heipat!

Kiitos kovasti kaikille onnittelijoille!! JA JEE REPA, ONNEA!!!!

Joku kysyi niistä pillereistä, mä en syönyt pillereitä yhtäjaksoisesti kahta vuotta pidempään. Joskus nuorempana söin niitä muutaman vuoden. Meillä tärppäsi toisella yrittämällä, että melko nopeaa toimintaa.. Itse ole melko yllättynyt ja hämilläni. Nyt sitten tietysti pelottaa, että se menee kesken ja että onko sillä murusella kaikki hyvin.

Mä en ole päässyt muutamaan päivään ollenkaan kirjautumaan tänne! Olisin siis aiemminkin tullut jaarittelemaan.

Lokakuun 6. on mulla LA. Mites repa sulla? Pitäis varmaan mennä katsomaan nuo lokakuun odottelijat.

On hiukan outoa, ettei oireita ole juurikaan. Palelua on todella paljon, se on melko väsyttävää. Ja mä kärsin hiukan unettomuudesta päinvastoin, kun joku kärsiin väsymyksestä. Jeps.

Plussatuulia tänne!
 
Hedelmä:saan kans noilla laskureilla lasketuks ajaks 6.lokakuuta :D En ole uskaltanut siirtyä lokakuun odottajiin,olen käynyt kattelemassa siellä kirjotuksia,mut tää on niiiin riskialtista aikaa,et minuu suorastaan ahdistaa käydä lukemassa siellä,kun monella käynyt huonosti ja tullut km tai muuta ikävää :'( joten taidan ensin odotella tän kaikkein riskimmän alkuajan ohi ja sit pikkuhiljaa siirtyy sinne :) Täällä pahoinvointi voimistuu ja sillöin tällöin vihlasee masusta,ei paljoa muuta...
hyvää odotusta sullekkin ja pidetään peukkuja toisillemme,et kaikki menee hyvin!!!
 
Onnittelut plussaajille! Aivan ihanaa, että toisia lykästää!!!!
Itse olen päässyt siihen vaiheeseen, että sain jo miehenikin kunnolla innostumaan asiasta. Vauvakuume on näköjään aika tarttuvaa lajia. Viikonloppuna oli kyllä kunnon ovisoireet. Ihan hirveet halut ja menkkamaista kirpistelyä alavatsassa. No tuskin heti ekasta yrittämästä tärppää mutta saahan sitä toivoa. Mulla kun tuo kierto on yleensä 35 pvää tai enemmään, niin menee vielä tosi kauan ennen kuin uskaltaa alkaa testailemaan. No niin josko tästä siirtyisi unten maille, on niin rankka työviikko että silmät menee väkisin kiinni. Pakko oli silti tulla tänne palstalle selailemaan kuulumisia. Oon ihan koukussa :D
Onnea vielä kerran Hedelmälle ja Repalle raskautumisesta.
:hug:
 
ankka-80
Kp 32/31 ja ei mitään uutta. No, ehkä hiukan kuvottaa välillä... Täytyy sanoa, että oon kyllä tosi yllättynyt, josta tästä jo plussa tulee. Vielä oottelen ainakin maanantaihin ennen kuin testaan, koska mun kierto saattaa olla välillä vähän pitempikin. Jännittää jo...

Hedelmä valitteli unettomuutta, mulla oli sama vaiva ekassa raskaudessa. Etenkin ihan alussa oli tosi levottomia öitä ja koko raskauden ajan tuli sellaisia unettomia kausia. Loppuraskaudessa kyllä nukutti välillä tosi hyvin, päivin öin ;) Pahoinvointi mulla oli myös tosi lievää, eikä alkanut kuin vasta muutaman viikon päästä plussasta. Kuvotti siis aamusta iltaan, mutta kertaakaan ei tarvinu oksentaa.
 
LAUANTAI 3.2.2007

Annuli78: kp 4/27-28
Hobitti2003: kp 6/27
Robotti Ruttunen: kp 7/24-29
Lellu1: kp 10/28
Minski25: 10/24-29
Unico: kp 10/
Nanna81: kp 14/32-35
Peppi1981: kp 15/28-30
Ciba: kp 19
elmeri: kp 20/25-30
Veeruska-81: kp 20/28
Äitsy80: kp 20/29
Taika-79: kp 21/30-35
Poikien äiti: kp 24/24-26
Pikku-jussi: kp 25/28-30
Piipi: kp 26/
Ankka-80: kp 32/31
Henkka81: kp 33/28-36
SnowTiger : kp 43/28-34
Ruukengu: kp 62/


Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
katti
Joe80
Hedelmä
Repa
 
Täällä on yrittäminen kovasti käynnissä.. Olen huomannut itsessäni sen nyt viime päivinä, että tuntuu siltä ku vois olla tuolla makkarin puolella vähän väliä eli halut ovat korkealla.. edellisissäkin kierroissa alkukierrosta haluja oli, mutta sitten loppukierrosta ei voinu vähempää kiinnostaa eli huomaan selvästi koska on se hedelmällinen kausi menossa.. laskurin mukaan ovulaation pitäis tapahtua maanantaina, mutta olen kyllä nyt viime päivinä jäänyt visusti sänkyyn makaamaan, että mahdollisimman vähän valuis pois.. haluan tulla todellakin raskaaksi ja teen sen eteen kyllä kaikkieni.. viime aikaiset plussauutiset ovat saaneet yrittämiseen vauhtia.. =)

 
Samoilla mennään edelleen... Joku kyseli oonko tehny testin aamulla, kyllä ja oireitakin on jotain. eli alavatsaa ja nivusia särkee/vihloo välillä samoin tuosta häpyluun kohdalta ja väsyttää melkein koko ajan. Väsymys voi toki olla muutakin väsymystä.

Tympäsee, alkais ees ne menkat jos ei kerran raskaanakaan ole!!
 
No on jännät paikat monella =)
Mulla on tullut tuhrua, toivottavasti jää siihen. Jännittää aika paljon.
Kipuja on enemmän, kuin ennen. Eilen olin treenaamassa ja selkään alkoi sattua. Nyt mietin tuskissani, että olenko jotain möhlinyt, kun nyt seuraavana päivänä tulee tuhrua. Oikeastaan pelottaakin. Huh, täytyy yrittää pysyä tyynenä.
 
Heipä hei,
kiva lueskella Repan ja Hedelmän tuntemuksia plussan jälkeen! Toivotaan tosiaan, että molemmilla menee kaikki hyvin. Etteköhän ole sit lokakuussa onnellisia äitejä molemmat...

Täällä ei mitään uutta. Tätiä odotellessa... Ei oo vielä ainakaan mitään pms-oireita ja mulla ne on kyllä yleensä ollu tosi vahvat jo monta päivää ennen. Nyt siis kp 26. Vaikka kierrosta ei oo tietoa, niin aion testata ennen ens viikonloppua, kun on ne mummun hautajaiset. Jos ei oo tätiä siis näkynyt.

Tervetuloa vaan uusille kuumeilijoille! Itsekin oon kyllä näistä plussista saanu toivoa siitä, että kyllä voi tärpätä nopeastikin.
 
SUNNUNTAI 4.2.2007

Annuli78: kp 5/27-28
Hobitti2003: kp 7/27
Robotti Ruttunen: kp 8/24-29
Lellu1: kp 11/28
Minski25: 11/24-29
Unico: kp 11/
Nanna81: kp 15/32-35
Peppi1981: kp 16/28-30
Ciba: kp 20
elmeri: kp 21/25-30
Veeruska-81: kp 21/28
Äitsy80: kp 21/29
Taika-79: kp 22/30-35
Poikien äiti: kp 25/24-26
Pikku-jussi: kp 26/28-30
Piipi: kp 27/
Ankka-80: kp 33/31
Henkka81: kp 34/28-36
SnowTiger : kp 44/28-34
Ruukengu: kp 63/


Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
katti
Joe80
Hedelmä
Repa
 
No heipä taas...
Täällä orpona piruna pyöritään kun ei tiedä minne sitä kuuluis...
Vielä en oikein osaa iloita varauksetta tästä raskaudesta,oireet on jotenkin vähentyneet tai sitten en enää havaitse niitä kun olen niin ottunut siihen heikkoon oloon,mut pelottaa et onks kaikki ok... meinaan huomenna varata ajan alkuraskauden ultraan,jos sais jotaan konkrettista todistetta :\| Tänne on aina niin turvallista tulla kertomaan huolia :)
Toivottavasti hedelmällä kaikki hyvin ja kyllähän me uskotaan että on!!! Muille valtavasti tsemppiä,jännät paikat monella :heart:
 
Huomenta kaikille ja tervetuloa uusille!

Ja mielettömän paljon ONNEA Hedelmälle ja Repalle!!!! :heart:

Täälläpäs ei mitään uutta ole tapahtunut, olen nyt pari kertaa testaillu sitä donnan sylkitestiä ihan mielenkiinnosta ja harjotuksen vuoksi,aivan selkeältä se vaikuttaa käyttää. Tänään ajattelin aloittaa testailemaan päivittäin. Jospa sen avulla löytyis nyt se ovis.
 
ankka-80
Juu, en sitten malttanut odottaa maanantaihin, vaan testasin jo eilen illalla, kun mieskin oli kotona. Ja negahan sieltä tuli :\| Mutta eipä oo kyllä tätiäkään näkynyt ja nyt on kuitenkin jo kp34/31, näin pitkää kiertoa ei oo ollu vielä kertaakaan synnytyksen jälkeen (aiemmin kyllä). Ei taida auttaa muu kuin odotella... Nyt aattelin oottaa keskiviikkoon ennen seuraavaa testiä, jos ei siis täti paukahda visiitille.
 
Moi,
jaanpas täällä myös tuntemuksiani... Eli nyt kp 28 ja ja aivan on menkkamaisia kouristeluja vatsassa ja on myös jotain pientä tuhrua. Eli todennäköisesti menkat alkaa justiinsa. Mut vaikka alkaiskin, niin olen erittäin tyytyväinen, sillä sehän tarkoittaa sitä, että kierto asettuis heti ekasta luomukierrosta kohdalleen! Tunsin myöskin ovulaatiokouristuksia tasan 14 päivää sitten, joten homma taitaa pelittää. Ihmettelen vaan, ettei mitään oikeaa menkkavuotoa vielä näy, kun on näin kovat vatsakivut jo... Edelleen on myös kovaa kuvotusta joka päivä. Mut ehkä se vaan on näitä hormoonimyräköitä pillereiden jälkeen.
 
MAANANTAI 5.2.2007

Annuli78: kp 6/27-28
Hobitti2003: kp 8/27
Robotti Ruttunen: kp 9/24-29
Lellu1: kp 12/28
Minski25: 12/24-29
Unico: kp 12/
Nanna81: kp 16/32-35
Peppi1981: kp 17/28-30
Ciba: kp 21
elmeri: kp 22/25-30
Veeruska-81: kp 22/28
Äitsy80: kp 22/29
Taika-79: kp 23/30-35
sunshine: kp25/?
Poikien äiti: kp 26/24-26
Pikku-jussi: kp 27/28-30
Piipi: kp 28/
Ankka-80: kp 34/31
Henkka81: kp 35/28-36
SnowTiger : kp 45/28-34
Ruukengu: kp 64/


Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
katti
Joe80
Hedelmä
Repa
<br><br>
 
Mulla oli eilen ihan sellainen olo, että ovis olisi ja sit mie yritinkin koko päivän saada avokin makkarin puolelle.. onnistuin vasta illemmalla ja jos mulla oli se ovulaatio, niin toivottavasti nyt tärppäis.. ainakin tuntuu,että oon tehnyt kaikkeini sen suhteen..

jos ei nyt tärppää, niin pitää tästä lähin seurata paremmin itseään, et jos vaikka oppis tuntemaan koska se ovulaatio on.. vatsanipistelyyn en uskalla luottaa ku mulla on noita muitakin vatsavaivoja useasti sen takia, etten kestä laktoosia..

<br><br>
 
Täällä on ollut ihan outoja maha tuntemuksia, oikeastaan jo pari päivää menkkojen jälkeen alko. välillä mahaa vihllasee tai jotenkin kramppaa mut näitä tuleee ja menee. Tiiä sitten onko miten pahasti hormonit sekaisin. No eipä tässä muuta voi kun odotella ja toivoa :)

Tsemiä kaikille!
 
Heipat kaikille =) Monilla on taas piinaavat ajat käsillä ja toivottavasti taas saadaan lisää hyviä uutisia.

Itsellä odotteluvaihe meneillään mutta nopeesti tämä viikko tästä varmasti menee. Ensi tiistaina odottelisin tätiä kylään vaikka voihan se tulla vähän myöhemminkin nyt ku ovis oli niin myöhään :whistle:

Mukavaa lukea Repankin kuulumisia, toivottavasti te raskautuneet viitsitte kertoilla kuulumisianne jatkossakin =)

Onkos mitään oireita piinailijoilla havaittavissa? Millonkas ootte ajatellu testailla?? ;) <br><br>
 
Mäkin kai olen jonkin sortin piinailija, kun nyt pitäis tänään tai huomenna menkkojen lähteä kunnolla käyntiin oireista päätellen. Ellei ala, niin sit testaan kyllä varmaan keskiviikkona jo hätäisenä... Kun aika monellahan on raskaus alkuvaiheessa juuri oireillut niin, että on sellanen olo, et menkat alkaa just, mut ei vaan alakaan. :D.
 
Saanko liittyä joukkoon? :wave:
Mä oon 26-vuotias ja vierestä löytyy 29-vuotias ukkoseni. Vaavista ollaan haaveiltu jo jonkin aikaa, minä kauemmin, kun mies, mutta nyt tämän vuoden alusta alettiin yritys. Ihan tjot-meiningillä ollaan menty. Minä tietty tutkin tuntemuksiani ja oviksenkin heti ekasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen luulen bonganneeni. Ja peittoja tuli pöllyteltyä juuri siinä tienoilla. :) :whistle:
Tällä hetkellä menossa kp25/?. Toi kysymysmerkki sen takia, että en todellakaan tiedä pysyykö kierto samassa myös pillereiden lopetuksen jälkeen. Koko viime viikon mulla koski oikealle puolelle alaselkään, ihan siihen takapuolen ja selän "liittymä"kohtaan. :D Hienosti selitetty... Myös vatsan puolella nippailee ajoittain, myös ajoittaista öllötystä on ollut ilmassa. Itse asiassa tälläkin hetkellä öllöttää jonkin verran... :x Testailla en meinaa ihan nopsaan, jos täti ei paikalle perjantaina ilmaannu. Yritän pitkittää testaamista mahdollisimman pitkälle, jotta ei tarvitsis niitä negoja turhaan testailla!
Ei tässä muuta, kuin tsemppiä kaikille piinailijoille! Toivottavasti tässä kuussa saadaan paljon plussia! =)
 
sunshine tervetuloa joukkoomme!
Odottelen mielen kiinnolla tuntemuksiasi, koska samassa jamassa ollaan sinä edellä :)
Jännä juttu tuokin mulla on piitkästä aikaa nyt useana päivänä vihlonut selkää toispuoleisesti. Miettinyt vaan et mitäs toikin kiukuttelee ;) Tosin se helpottaa kun on liikkeellä ja venyttää sitä selkää.
Jännäillen...
 
Heips kaikki pitkästä aikaa

Meillä on ollut netti poikki pian 2 vikkoa ja arvaatkaa vaan onko olllut tuskaa :whistle: . Eli olen tainnut jäädä aika pahasti koukkuun tähän palstaan ;).

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! SEkä tervetuloa kaikki uudet mukaan!

Itselläni lähti viimeinen viikko kierrosta ja hiukan taas jännittää ens maanantai eli alkaako tädit vai ei.. mutta kärsivällisesti odotellaan :).
 
Hei!

Tätiä täälläkin odotellaan. Melkien joka päivä on ollut muka jotain tuntemuksia, en kuitenkaan tiedä milloin mulla olis edes ollut ovis. Millään testillä en ole vielä sitä pyydystänyt. Eilen tosin tilasin mammaksilta testejä, joten jos täti vierailee niin ensi kierrosta yritän oviksen löytää. Vaakamamboa on yritetty harrastaa tasaiseen tahtiin melkein koko kierto. Kaverit ja lähipiiri ovat saaneet vauvoja tässä parin kuukauden aikan ihan tarpeeksi. Ihanahan niitä on tuoksutella.......jospa minussa jokin heräisi ja antaisi potkua eteenpäin.

Olisin ihan valmis pitämään hyvällä omalla tunnolla töistä kunnon lomaa!!!!!!!! ;)

Onnea plussainneille ja tervehdys uusille palstalaisille.
 
Oon yrittänyt pitää vähän taukoo täällä palstailussa. No enpa kauaa poissa ollut.
Ei kuulu sen ihmeempiä. Menkat oli ja meni. Nyt pitäs tikutella ovistakin, mut mua ei kiinnosta. Ei oo paljoo pupuilutkaan kiinnostanut. Ei miestä eikä mua. Tän kuun inssikin jää varmaan käymättä, kun miehellä on niin paljon töitä. Tietty sekin vaara on, et ovis on viikonloppuna. Et jee....Aika alamaissa on mieli.
Että semmosta. :\|
 

Yhteistyössä