25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Piipille osanottoni :hug:
Täällä alkas olee kierto täynnä ja mitään ei kuulu,revin kyllä pelihousuni jos kierto reistailee :kieh:
Ei ihmeellisiä oireita,huono olo ollu täälläkin,mut toisaalta se voi olla ihan mitä vaan ja alitajuntaisesti tiedostan sen paremmin,kun tietää,et raskausoirekin vois olla...Mutta kyllä täällä vahvasti epäillään tädin saapuvan,mahassa ainakin juilis aikaajoin siihen malliin... Mutta jos se ei nyt sitte jostain syystä tule,niin testaan vasta loppuviikosta,koska mullakin tilanne se,että kierto voi olla sekasin vielä... :/
Hedelmälle pidän peukkuja,lupaavan kuulosta ja tietty muille kans ja snoukulle pahottelut negasta,vaik eihän sitä koskaan tiiä.... =) <br><br>
 
Piipille ja muillekin

Mulla oli jonkun verran kuvotusta noin viikon ennen ku testasin plussan. Testin tein kp35. Oon kyllä kuullu, että jonkinlaista huonoa oloa voi tosiaan olla jo ennen ku menkkojen pitäs alkaa. Hormonaaliset muutokset kai alkaa aikasta nopeesti. Samoin oli semmonen painon tunne alavatsassa, että arvelin menkkojen senkin takia alkavan. Mutta toisaalta monet oireet voi olla kuitenkin vain merkki tädin saapumisesta. Luontoäiti osaa pitää jännityksessä =)

Tsemppiä kaikille :wave:
 
Plussa onnea kaikille jännääjille!

ankka-80 Toivotaan että oireita ei olisisi enää silloin. ;) Olis hieno niin monen vuoden jälkeen.

Hedelmä: www.suolapiippu.com siellä on enemmän tietoa itse vasta muutaman päivän hönkäillyt niin ei osaa omakohtaisia kokemuksia sanoa. Mutta toivo on korkealla. Äidiltäni kuulin tästä.

Mites muuten tässä jossittelen kierrosta, jos menkat nyt loppuu ja alkaa parin päivän päästä uudelleen niin onko sillon uusi kierto vai jatkuu? Pillerit kun lopettanut ja jännäilen sitä kestoa.
 
Oi, kuulin taas ihanan odotusuutusen eli hyvä ystäväni odottaa ensimmäistä lastaan =) Olen niin iloinen hänen puolestaan, mutta toisaalta myös nousee pieni kateudenpoikanen, en voi sille mitään. Mutta nyt on taas uusi ihminen, jonka raskaudessa voin elää mukana ja oma kuumeilu nousee taas sfääreihin..
 
:hug: halit kaikille neganneille ja menkkansa saaneille. Ja tietty onnittelut, jos joku oli plussannut! :flower:

Mulla alko menkat eilen eli kp30. Aika pitkä kierto. Ikinä ei oo olli yli29 päivää. No luuolen, et vois johtuu noista Clomeista. Mut siis, tässä nyt sit taas suunnitellan uutta yritystä. Vähän on toiveet matalalla, kun taitaa ovis osua viikonlopulle. Eipä siis päästä inssiin, kun eivät ole viikonloppuisin auki. No minkäs mahtaa. Pitää harjoitella vaan kotona kovasti ;)
 
Niin... tässä mä edelleen oottelen ja oottelen. Ei muutosta suuntaan eikä toiseen. Yhtenä hetkenä oon ihan varma et oon raskaana ja kohta on just sellanen olo että älä kuule luulekaan...

Onkohan mulla huono päivä.... Nyt niitä uusia testejä tilaamaan!

"Snoukku"
 
Moikat :wave:
Mulla on nyt ollut kyllä samanlaista kipua, kuin täti olisi tulossa. Selkää vihloo ja tekis mieli venyttää tms. Vatsassa on kipristelyä ja nipistelyä. Mä ajattelen koko ajan, että joo nää on sellaisia oireita, joita voi kehittää itsekin tai sitten että täti on tulossa jne. Hajuaistin parantuminen mietityttää mua kuitenkin. Viime yönä näin unta, että sain plussan.. se oli niin jännää =) Saas nähdä miten sitä sitten lopulta reagoi, jos/kun tärppi käy. Tää on kyllä todella hanurista tämä odotteleminen ja miettiminen. Toisaalta ok, jos se täti ny tulee, mut sit toisaalta aina vessassa käydessä panikoi, et joko on alkanut... tuntuu, että kävis jotenkin jonkinlaista kilpajuoksua henkisen ja fyysisen puolen välillä. Ajattelee, että älä ajattele jne. ja kuitenkin kroppa antaa merkkejä ties mistä ja kaikki ne voivat olla vaihtoehtoja siitä plussasta tai miinuksesta, jolloin taas ajatellaan, että älä ajattele :D .. HUoh vuodatus :x

Pitääpä käydä vilkaisemassa sitä suolapiipun sivustoa.. Olis kyllä ihanaa, jos ei allergioita tulisi ollenkaan. Olen kuullut, että raskauden aikana voi joko pahentua allergia tai kadota siksi aikaa kokonaan. Allergian hoitamista suositellaan, jottei puhkea astmaa tms., koska se nimenomaan saattaa pahentua raskauden aikana. Siis näin mulle kerrottiin.
Toivotaan Repa, että sulla odottelu tarkoittaa plussaa. Koska ajattelit testailla? Ja tsemppiä niille, joilla uusi kierto tuo uudet kujeet.. :heart: Itse aion nyt, jos tätönen tulloo, niin aloittaa lämmön mittaamisen ja kiistanalaisen greippimehuilun. Palaan raportoimaan ja lukemaan tilanteitanne.
t.hetelmä
 
SnowTiger: Onnea ja toivoa sinne paljon :hug:


Kaveri joskus muinoin testasi et voiko lähteä juhlimaan kun oli menkat myöhässä (ei yritystä) ja tuli negatiivinen. No aikaa meni eikä menkat alkaneet, niin teki viikon tai kahden päästä uuden niin plussaksi muuttui :) Toivoa niin kauan kun menkat alkaa.
 
heippa kaikki!vieläkö yksi 27 vuotias kuumeilia mahtuu mukaan?
Meillä on ennestään 3-vuotias ja 8kk ikäiset tyttäret.nyt on taas iskenyt kauhea vauvakuume vaikka kuopuskin vielä vauveli on.mut olis kiva saada kolmas lapsi.
kiertopäiviä tms. en pysty laskemaan kun menkat synnytyksen jälkeen ei oo vielä alkaneet.elikkä tässä tarvinnee vaan odotella raskausoireita jos menkat ei vaikka ehtis lainkaan alkamaankaan jos kävisi niin onnellisesti että ennempää raskautuisi.kuopusta "tehtiin"kyllä vuosi että olis aika positiivinen yllätys jos tämä seuraava vauveli tulisi nopeempaa.
:wave:
 
äitsy80 harmaana
Heippa vaan Mila tälläkin puolella =)

Täällä ihmetellään oviksen suuria saloja, menikö se kenties jo, tuleeko se vähän mattimyöhäisenä vai onko se kokonaan eksynyt :kieh:

Piinailijoille peukutuksia ja tädin yllättämille :hug:
 
TIISTAI 30.1.2007


hobitti2003: kp 2/27
Minski25: 6/24-29
Unico: kp 6/
nanna81: kp 10/32-35
Peppi1981: kp 11/28-30
Ciba: kp 15
Veeruska-81: kp 16/28
Äitsy: kp 16/29
Taika-79: kp 17/30-35
Poikien äiti: kp 20/24-26
pikku-jussi: kp 21/28-30
Piipi: kp 22/
Annuli78: kp 26/28
ankka-80: kp 28/31
henkka81: kp 29/28-36
Hedelmä: kp 32/28
Robotti Ruttunen: kp 32/24-29
Repa: kp 33/29-31
kukka80 kp 34/29-31
SnowTiger : kp 39/28-34
elmeri: kp 41/25-30
äisky81: kp 41/25-32
Ruukengu: kp 58/


Pikku-Jussi: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
katti
Joe80
<br><br>
 
hellou!
Terveeks vaan mila,mukaan mahtuu kyllä!!!
Hedelmä, Meinasin testata vasta loppuviikosta,jollei sitten tätsy yllätä.... Paha olo on kyllä ollu paripäivää aika voimakastakin,sitä en tiiä johtuuko jostain mahapöpöstä vai ei,mut todellista on... tänä aamuna meinas oksennus tulla :x Se on sellasta aaltoilevaa oloa... Muita oireita ei,eilen sen varran alamahasta otti et olin taas varma menkoista,mut eipä näy... Hassua tässä on että la oli tosi kovat kuukautiskivut,ja olin jo ihan saletti että alko,mut sit ne oireet lieveni ja nyt ei oo oikeestaa mitää...
Mutta kierto voi olla sekasinkin,joten rauhassa ootellaan.... :p
 
Ihmetyttää tosiaan noi pahat olot, mitä tuntuu muillakin olevan. On se kumma, jos kaikkia oksettaa, mutta kukaan ei oo raskaana! Tänään mulla ei kyl oo ollu huono olo yhtään. Mutta eilen tosiaan kaupassakin meinasin yökkäillä hedelmätiskillä, ku banaanit muka haisi niin vahvasti...

Kerroin just synnyttäneelle kaverilleni närästyksestä ja pahasta olostani ja hän sanoi, että hänellä ainakin oli kova närästys alkanut lähes heti jo ennen plussan testaamista. Eli mahdollista on... B)
 
Voi jukupätkä. Sä voisit Repa jo testailla ihan hyvin!
Mä aion testata huomenna aamulla. Jos sais aamu"materiaalista" varmimman tuloksen. Mulla ei ole kyllä pahaa oloa ollut ollenkaan, mutta eilen tajusin, että muita oireita kyllä on.. Luin Huvitutin sivuilta oireita ja löysin itselleni sieltä muutamat oireet. Mä olen palellut, nenä on ollut tukossa iltasin ja öisin, levotonta unta ja menkkamaiset juilinnat sekä paineen tunnetta alavatsassa. Nämä on nyt niitä oireita, jotka voin sanoa omaavani. Kyllä päässä vihloo, jos negaa näyttää, kun on oireet ja kaikki! :D En kyllä voi käsittää, että voisin saada silkalla oireiden tarkkailemisella nuo oireet itselleni. Ainii ja vatsa on sekaisin ja hajuaisti on lyömätön. Voi veljet, meikä tippuu ja kovaa, jos tulos on muuta kuin plussaa. Mua jännittää aivan mielettömästi. Huoh. Seuraavan yö taitaa mennä valvomiseksi.
Toivotaan, ettei ole pöpöjä liikkeellä, vaan raskaushormoneja kaikille!
 
Tsemiä ja onnea testauksillenne! :hug:

Minä täällä mietin et oliskos se ovis 12 päivää menkkojen alun jälkeen ;) tylyä kun ei ole hajuakaan minkä pituinen kierto. No täytyy houkutellatuota ukkoa koneelta pois tiheämpään ;) Pitämään mulle seuraa.
 
Mila80
Repa,nuo kuulostaa kyllä niin paljon raskausoireilta kun vaan voi.testaahan ny!
hedelmä,mä meinaan kanssa testata aamulla :eek:
tänään kävin päiväl hakees pari testiä kaupasta ja olikai heti pakko testata nega :ashamed: mut aattelin et jos aamulla sais sitten + ku raskaushormoonia ois sit enempi :whistle:
noo aloin muuten "kuoria"sitä testiä ni ku olin ottanut yhden sellasen "kalvon"siitä pinnalta pois ja katoin valoo vasten ni siinä testissä näky haamu...joo oon ehkä sekasin tai jotain..ja mun ku piti silleen ihan lievästi vaan kuumeilla kolmosesta ku noit kaksi ihanaa lasta jo on ja toinen tosiaan "vasta"8kk..
mutta minkäs sille mahtaa että kun kuume iskee ni se iskee näköjään taas kunnolla...
en oo ikinä käyttänyt ovistikkuja mut aattelin et tarviskohan sellasii ostaa ni näkis ees et ovuloinko....tai tuskin ovuloin ku ei oo menkatkaan synnytyksen jälkeen viel alkanut....aika pähkäilyy tää on....
taidan kyl men hakeen yksityiseltä jotain pilsui et sais menkat alkamaa jossei ne pian ala,ku on niin turhauttavaa tällanen ku ei periaatteessa oo varmaankaan ees mahdollisuutta tulla raskaaksi.
ja tien et jos en kohta ala olla pieniin päin ni mies käskee ´mennä töihin ja sit saakin heittää haaveet kolmosesta....huh ku alko juttu luistaan

-mila80-
 
Heippanen, pitkästä aikaa... :)

Oon vähän pitäny "taukoa" tästä sivustosta, mutta nyt koitan palailla takasin. Puoli vuotta pian menny jännitellen ja välillä pettyen. Nyt olis kp17/25, eli listassa oli vähän väärin... No ihan oma vikani kun en oo oikassu asiaa.. :ashamed:
Toivottavasti ensi viikolla saatais ilouutisia meidän perheeseen.. :)
Tsemppiä kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :hug: :heart:
 
KESKIVIIKKO 31.1.2007


Annuli78: kp 1/27-28
hobitti2003: kp 3/27
Minski25: 7/24-29
Unico: kp 7/
nanna81: kp 11/32-35
Peppi1981: kp 12/28-30
Ciba: kp 16
elmeri: kp 17/25-30
Veeruska-81: kp 17/28
Äitsy: kp 17/29
Taika-79: kp 18/30-35
Poikien äiti: kp 21/24-26
pikku-jussi: kp 22/28-30
Piipi: kp 23/
ankka-80: kp 29/31
henkka81: kp 30/28-36
Robotti Ruttunen: kp 33/24-29
Repa: kp 34/29-31
kukka80 kp 35/29-31
SnowTiger : kp 40/28-34
äisky81: kp 42/25-32
Ruukengu: kp 59/


Pikku-Jussi: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
katti
Joe80
Hedelmä


Onneksi olkoon Hedelmä! :flower: <br><br>
 
onnea valtavasti sinulle Hedelmä! Eli nuo hajuaistit ja pahat olot oli sulla ainakin ihan todellisia :flower: . Toivottavasti myös Repalla käy yhtä hyvin, oireethan teillä on ollu aika samanlaisia.

Täällä odotellaan ens viikkoa, jolloin menkkojen pitäis EHKÄ alkaa... Toivon lähinna, että tuo kierto asettuis heti, niin ei tarttis sen takia turhaan testailla negoja...
 
Onnittelut Hedelmälle :heart: :flower: Ihanaa kun oli hyviä uutisia ja toivotaan että Repa tuo niitä lisää ;)

Täällä metsästetään vieläkin ovista, viiva on alkanut nyt siis parin päivän aikana tummua, saapa nädä miltä tänään näyttää. Olisin vaan olettanu oviksen olevan ennemmin kun ei tuo kiertokaan ole kovin pitkä normaalisti jos ei nyt sit venähdä.

Oikein mukavaa päivänjatkoa ja Repan testitulosta odotellen lähden arkisiin askareisiin =)
 
annuli78

Onnittelu Hedelmälle plussasta!!!!

Mukava kuulla näitä positiivisia uutisia!!!


Minulla itselläni kiertoalkaa alusta 1kp/27-28
mut katsotaan mikä on tilanne kuukauden päästä. :) <br><br>
 

Yhteistyössä