25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

TIISTAI 6.2.2007

Annuli78: kp 7/27-28
Hobitti2003: kp 9/27
Robotti Ruttunen: kp 10/24-29
Lellu1: kp 13/28
Minski25: 13/24-29
Unico: kp 13/
Nanna81: kp 17/32-35
Peppi1981: kp 18/28-30
Ciba: kp 22
elmeri: kp 23/25-30
Veeruska-81: kp 23/28
Äitsy80: kp 23/29
Taika-79: kp 24/30-35
Sunshine: kp26/?
Poikien äiti: kp 27/24-26
Pikku-jussi: kp 28/28-30
Piipi: kp 29/
Ankka-80: kp 35/31
Henkka81: kp 36/28-36
SnowTiger : kp 46/28-34
Ruukengu: kp 65/


Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
katti
Joe80
Hedelmä
Repa


Tervetuloa Sunshine minunkin puolesta ja oikein mukavaa pakkastiistaita kaikille. Täällä mittari näyttää -26 joten tarkenemista on
=)

Täällä odotellaan ja nyt tuli ekan kerran sellanen fiilis et josko olisikin tärpännyt... :p No kohtahan se selviää ;)

Robotti Ruttuselle :hug: , en oikeita sanoja, toivon vain että jaksat jatkaa ja saisitte sen oman vauvan pikimmin.
 
Huomenta

Robotti Ruttunen: Voimia sinulle! Toivotaan, että kiireet hellittää ja pääsette rauhassa vauvan tekopuuhiin :).

Kivasti pakkanen paukkuu täälläkin ja kohta pitäisi lähteä kävelee tuonne raittiiseen ulkoilmaan :). Luulisi ainakin että herään kunnolla ;).

Ihanaa, että vihdoin tähänkin ketjun alkoi tulemaan plussauutisia :). Toivottavasti me kaikki loputkin pian saamme kertoa yhtä mukavia uutisia.

Oikein mukavaa päivää kaikille!
 
Kiitos tervetulotoivotuksista! :) Ja listallekin mut oli laitettu, kiva! :)

Minuu väsyttää tai tuntuu siltä että väsyttäis ihan koko ajan. Tää öllötys on tullut ilmeisesti jäädäkseen. Mutta jos se johtuu pikkuisesta pähkinästä sisälläni, niin sitten saa öllöttää, ihan rauhassa. :D Testailla en meinaa, kun ensi viikolla aikaisintaan, jos jotain syytä testata on! Mutta katsellaan ja odotellaan, ei kai tässä muutakaan voi... :whistle:
 
heippa taas! eli tänään kp36 mut ei vieläkään tunnettakaan,et menkat alkais....tää jo outoo,koska niitähän taäs on odoteltu sen jälkeen kun lääkäri tokas,et ei luultavasti oo ollu ovista täs kierrossa.....joiten mitäköhän tästäki ny pitäis ajatella......
jäin äsken saikulle kun rupes töissä huimaan ja verenpaineet tosi alhaiset 90/60...mut ny on jo taas parempi olo....prkele kun tietäis,et mitä tää kroppa ny sekoilee :\|
 
Toivottavasti kohta taas saamme tänne plussauutisia.. :)

Täällä se on nyt vain odottelua.. parhaamme ollaan tehty ja toivottavasti se nyt tällä kertaa kannatti.. vaikka en ole kovin uskonnollinen, olen useana päivänä rukoillut että vihdoin tärppäis..

Mie oon huomannut parina iltana, että kun olen noussut sängystä, niin hetken päästä on pimentynyt silmissä.. eilen pääsin vessan ovelle juuri ku pimeni.. en osaa silleen huolestua, kun mulla oli muutama vuosi sitten useastikin näitä "kohtauksia".. varsinkin kun harjoittelupaikassa nousin lattialta kyykystä ylös seisomaan, niin piti ottaa jostain hyllystä kiinni etten kaadu ku alkoi tuntumaan siltä että pimenee.. no, mie oon viime aikoina jättänyt iltaisin vähemmälle syömisen, joten varmaan noi johtuu juuri siitä.. jos sitä tästä päivästä lähtien söis ees näkkäriä iltapalaksi, niin pääsis noista ikävistä tilanteista..
 
Huoh!tänne ei mitään uutta....mittasin huvikseni lämpöni ku eks lämmöt pitäs olla koholla jos on raskaana tai jotain..?..noo oli huikeet 35.8että eipä ainakaan lämöistä saa mitään raskaustoiretta kehitettyä...en silti muista et ois noista kahdesta aikasemmastakaan raskaudesta ollu mitään lämmönnousun tuntemuksia..
pupuiluintoa onneksi mieheltä löytyy..mutta en tie sit et onko ihan turhaa kunnei ne menkat oo alkanut...täytyy toivoo ettei alkaiskaan...oishan se komiaa ku tulis vaa ois uusiks raskaaksi ilman yhtiäkään...En muista ikinä kirjautua...noo väliäkö hällä
onnea kaikille plussanneille!Moikka :wave: :)
 
Huomenta

Pakkanen sen kun paukkuu ja kohta pitäisi lähteä työpaikkaa kohti kävelee :). Eli ensin kauheasti kotona päälle ja kohta töissä täytyy riisua kaikki ja vaihtaa työvaatteet ylle :p .

Itselläni olo on hiukan epävarma... mukamas välillä "koskee" alavatsaan ja on huono olo, mutta heti seuraavaksi ajattelen, että kaikki nämä oireet ovat vain omassa päässä kehiteltyjä :ashamed: . Odotellaan ja ens viikolla olen toivottavasti jo hiukan viisaampi :). Pitäisi yrittää varmaan unohtaa koko juttu muutamaksi päiväksi, mutta arvaatkaa vaan onnistunko siinä ;).

Piristävää päivää kaikille :)!
 
Henkka-81, kyllä mä suosittelisin et meet kipin kapin testin ostoon, voihan olla ihan hyvin et olet raskaana =)

Täällä ei siis mitään oireita, tonne toiselle palstalle ihmettelin ettei mitään pms-oireita oo vielä ollut, joita normaalisti tässä vaiheessa on ollut selvästi. Samoin hoksasin just et valkovuoto on ennen menkkoja lisääntyny reilusti ja nyt ei niin ole käynyt :whistle: No ehtiihän kaikki oireet tulla tätiin liittyen vielä monta kertaa mut on ihan kiva vähän seurailla omaa kroppaa =)

Päivänjatkoja kaikille :wave:
 
KESKIVIIKKO 7.2.2007

Annuli78: kp 8/27-28
Hobitti2003: kp 10/27
Robotti Ruttunen: kp 11/24-29
Lellu1: kp 14/28
Minski25: 14/24-29
Unico: kp 14/
Nanna81: kp 18/32-35
Peppi1981: kp 19/28-30
Ciba: kp 23
elmeri: kp 24/25-30
Veeruska-81: kp 24/28
Äitsy80: kp 24/29
Taika-79: kp 25/30-35
Sunshine: kp 27/?
Poikien äiti: kp 28/24-26
Pikku-jussi: kp 29/28-30
Piipi: kp 30/
Henkka81: kp 37/28-36
SnowTiger : kp 47/28-34
Ruukengu: kp 66/


Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
katti
Joe80
Hedelmä
Repa
Ankka-80
 
:flower: ONNEA ankka !!! :flower:

Täällä vaan katellaan mitä tapahtuu. Mulla on ihan oudot fiilikset pillereiden lopettamisestako tää johtuu. Kotona ja kun ukkoani nään niin koko ajan tekee mieli ja ei tää nyt ennen tällästä oo ollu et joka ilta / aamu pitäs saaha. Onko muilla ollu jotain vastaavaa? Vai liittyykö tää ihan oikeesti niihin pillereihin vai ihan johonkin muuhun? Ihan ymmällään. Eipä sillä mukavaahan tuo on :d eikä oo ukkokaan valitellut :whistle:
 
Ihanaa, onneksi olkoon ankka! :flower: =)

Täällä kp 27/? ja edelleen odotellaan. Odotan ainakin reilusti tuon perjantain yli, ennen kuin edes mietin testaamista. Jos kierto pysyy normaalina, tädin pitäis tulla perjantaiaamuna. Tänään on vaan sellain todella epätoivoinen olo, tuntuu, et en todellakaan ole raskaana. Mutta aikahan sen näyttää... :p
 
Onnea ankka-80! :flower:

Tein myös aamulla testin, negaahan se näytti. Ei sinänsä mikään yllätys, mutta ajattelin testata, kun tätiä ei näy vieläkään. Siis mulla on nyt kp 27 lähtien (su) ollut sellasta pientä rusehtavaa vuotoa, joka yleensä mulla enteilee sitä, että menkat alkaa n. vuorokauden kuluttua. No, tää ihmevuoto vaan jatkuu ja menkkoja ei näy. Maanantaina ja eilen oli myös vatsakouristuksia samaan tapaan kuin yleensä menkkojen aikaan, nyt on nekin loppunu. Samoin kaikki pms-oireet on loppunu, joita oli viikonloppuna.

Onkohan tämä nyt siis niin, että täti jää vaan tässä kierrossa tulematta; että tää minivuoto oli ainoa mitä kroppa saa pillereistä toinnuttuaan aikaiseksi... :/

Ja noihin Unicon seksihaluihin liittyen, mullekin kyllä kelpais peittojen pöllyttely vaikka joka päivä B) . Liittynee niihin hormoneihin taas.
 
heips! no juu...teinhän mä eilen illalla sen testin ja negaa näytti niikuin olin aavistanutkin...mut eipä oo menkatkaan vie alkanu ja ihmettelen kovin,koska se kp36 on pisin väli mun kierrossa ja yleensä kun menkat alkaa kp36 niin kp34 alkaa jo tuhru.....mut ny ei mitään pelkkää valkovuotoo..... :headwall: ny kun,jos en oo raskaana niin oisin todellakin toivonu,et ne menkat olis alkanu jo,et vois aloittaa clomit......
 
Ankalle lämpimät onnittelut :flower: :heart:

Piipille ja Henkalle negapahoittelut :hug:

Täällä kiukkuisuutta ilmassa eli taitaapi enteillä tädin tuloa :/ Ja nyt on muutenkin sellainen ei-raskaana missään nimessä tunne. Plääh, tulisi nyt se ensi viikko niin pääsis jännityksestä :whistle:
 
ONNEA PLUSSIEN JOHDOSTA!!
Mukavaa että niitä alkaa tänne pikkuhiljaa tulemaan..
Toivotaan että me muut seuraamme pian perässä

Tänne ei uutta..Saa nähdämiten köyhän käy :LOL:
Aika varma oon et täti ensiviikolla pölähtää paikalle..
Ai niin tänään taas vuodella tuli vuosia täyteen.. Hui alka toi 30 uhkaavasti lähestymään :kieh:

-Taika-
 
Mahtuisiko mukaan? Täytän tässä ihan pian 25 ja olen aiemmin kirjoitellut tuonne alle 25 vuotiaiden listaan. Se lista alkaa nyt olla ihan hiipunut ja kirjoittelijat ovat tainneet lähes kaikki plussata tai tippua jonnekin muualle.
Meillä pikku kakkosen yritys alkanut heinäkuussa. Minulla kierrot älyttömän pitkiä (kp jopa yli 60) ja en taida siis edes ovuloida. Viime kierto oli jo hieman säädyllisempi (kp 37) ja viimekierrossa aloitin testailemaan tuolla donna sylkitestillä, mutta mitään varmaa en sillä nähnyt. Nyt siis uusi kierto ja testi taas mukana. Joku toinenkin taisi tässä pinossa tuota testiä käyttää??

Kiva jos mahtuisin tänne mukaan, vaikka muutaman viikon alle 25 olenkin.. =)

iita
 
Taikalle synttärionnittelut, mä seuraan perässä tossa maaliskuun loppupuolella ;)

Ja eiköhän tänne yks vähän "alaikäinenkin" mahdu, joten tervetuloa vaan iita82!

Jälleen omaa napaa: koko illan on nyt pistänyt ja vihlonut alavatsaa, tonne oikealle puolelle. Aika ymmällään olen, kun en nyt sit tiiä, onko täti yhä tulollaan vai mitä juilimista tämä nyt on... Tuhruvuoto myös jatkuu, sen just ja just huomaa. No, huomenna meillä juhlitaan 5-vuotiskihlapäivää ja tulee 7 vuotta meidän tapaamispäivästä! Mies on kuulemma hankkinu jonkun oikean lahjankin :D
 
Onnea Ankka Plussasta!!!!! :D :flower:

Me oltiin miehen kanssa oksu ja ripuli taudissa, mutta nyt taas kunnossa. Toivotaan, että ei mennyt tärppipäivät ohi. Mitään tuntemuksia ei ole ainakaan ollut eikä lämmöt ole nousseet. Onneksi tuo meidän poika on säästynyt tuolta taudilta. Luulisin että olis tullut jo kun mulla alkoi jo lauantaina ja miehellä sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Olisin kyllä varmaan aivan avuton tuon kanssa jos tuohon tautiin tulis. Sen verran kauhea tauti olikin. :x Ja vielä sairaanhoitaja.... :kieh:.

Juu pitää mennä, makkari kutsuu.... :D

Lellu
 
heipä hei!

sopiiko liittyä seuraan? täytän myöhemmin tänä vuonna 30 ja pistelin maanantaina viimeisen pillerin poskeeni. :wave: päätös siitä, että vauva saa tulla, jos on tullakseen, tuli oikeastaan nurkan takaa. olin ite ihan varma, että hoitelen opinnot sun muut ekaksi alta pois, mutta katellaan, mitä tuleman pitää. jotenkin tässä viimeisen vuoden aikana on tajunnut, että niin se biologinen kello vaan raksuttaa.

mut nyt alkaa sitten jännääminen. tällä hetkellä tuntuu, että tärppääminen vie varmasti ikuisuuden, oon syönyt niin kauan pillereitäkin... no, onhan tässä toisaalta aikaa.

kiitokset kaikille hyvästä ketjusta!

hipsu
 

Yhteistyössä