Emskuli: :hug:
ON: mieki oon pitänyt vähän hiljais eloa täällä palstalla.. käynyt vain päivittelemässä tota ekan sivun listaa. me olemme kyllä yrittäneet, et jos tärppäis, mutta paljoa en uskalla taaskaan toivoa.. en alkanut taaskaan tekemään niitä ovistestejä, joten tuurilla taas mennään..
ärsytti tossa alkuviikosta, ku kävimme mun veljen perheen kanssa mummolassa tervehtimässä mun kahta tätiä ja setä, sillä eikös toinen tädeistä alkanut taas kysymään häistä ja sit et koskas meille olisi tulossa lapsia.. viimeksi ne uteli hää-asioita joulun aikoihin.. mun veljelle syntyi alkukesästä toinen lapsi, joten sen vuoksi ne varmasti miettivät myös lapsi-asioita.. mie siihen, et ei oo vielä ees mielessä sellainen eli siis häät ja lapset.. sit ku ne tarkemmin viel kysyi sitä lapsi-asiaa, sanoin et emme edes vielä ole harkinneet sitä, niin täti sanoi siihen, et eihän sitä tarvitse miettiä vaan tehdä.. tuntui siltä, et hänen mielestä lapsia tulee tosta vain, jos vain haluttaisiin.. tämä asia vahvisti mulle sitä, et mie en kerro sukulaisille mitään meidän yrittämisestä, koska saisin vain sääliviä katseita sieltä puolen.. no, toivottavasti saan joskus kertoa näille mun sukulaisille, et lapsi ois tulossa, jolloin loppuisi toi kyseleminen..