--2012 yrittävät--

Äitikissa: meillä sama, 7.yk meneillään ja toiveet ja pelot menee vuoristorataa minkä kerkee. Etukäteen jo huolin sitä kun ens kierrossa ovis tulee juuri kun olin menossa 4 päiväksi siskolle kylään...toisaalta oon sitä mieltä, et pakko perua reissu/siirtää..en jaksa sitä et pitää odottaa kahen kk:n päähän uutta mahdollisuutta...sit taas toisaalta pessimistiminä on sitä mieltä et ku ei oo tähänkää mennes tärppi käyny niin ei se 1 kk sitä mihinkää muuta :( eli I feel you ;) Toivotaan et siellä masussa joku rakentelis pesää ja tärppi olis käyny. Täällä tosiaan dpo 11 nyt. Eilen treeneissä tuli semmoset menkkajuilinnat taas päälle et eiköhänn se täti taas tuu...nyyh. Ja viikko pitäis viel jaksaa ennen menkkoja...
 
En kestä. Kp16(-19) ja ovistestiin ei tule enää edes haamua! Haamuja olen saanu pitkin viikkoa, mutta en edes melko vahvaa viivaa. On mahdollista, että on pitkä kierto ja ovis vielä tulossa, mutta silti ihmeellistä että testissä ei näy enää edes sitä haamua. Huoh. Eikä olla pahemmin talleteltukaan, kun kuvittelin oviksen olevan vielä edessä. :|
 
Unelma: Jospa se nyt vielä kuitenki olis sieltä tulossa..mulla esim. on ovis aina vasta kp19 eli toivoa on vielä :) vai onko sulla aina ollu säännölliset? nyt kun en pahvipäänä muista :( toivotaan parasta!

Täällä dpo12 ja olihan mun nyt sitte pakko testata...täydellinen nega. Voi itku! Monestikohan täs joutuu vielä pettymään? en enää jaksaisi yhtää. Mä en jaksa tätä mun pitkää kiertoakaa...vieläkin 5 pvää menkkojen alkuun...tämmönen päivä :(
 
Vilijonkka:hug: toivotaan kuitenkin, että tulisi kuitenkin se plussa vielä, jollei vaan vielä testissä näy... mulla muuten ekassa ja tokassa raskaudessa oli menkkajuilinnat ihan samanlaisia kuin ennen menkkojakin, eli luulin koko ajan että ne sieltä kohta tulee. Vaan eivätpä tulleet:)

Unelmavauvasta, ehkäpä se ovis sitten vaan on vähän myöhässä, kannattaa talletella kuitenkin varulta:)

Täällä ei oikeastaan nyt ole enää mitään tuntemuksia missään kohtaa. Ei ainakaan tunnu siltä että olisi raskaana. Eilen illalla koulussa mahassa oli omituisia tuntemuksia ja kun pääsin kotiin, niin alavatsa oli tositosi turvoksissa, ihan kuin pieni pallo! Mutta nyt ei mitään enää...Nenä on tosin tukossa ja paleltaa, mutta johtunee ehkä siitä kun tuolla ulkona on tosi kylmä:D Kummaa tääkin, että kaikki oireet varpaiden kutinoita myöten tässä vaiheessa lukeutuu raskausoireiksi:D
 
Vilijonkka oon tikuttanu kolme ovisplussaa, kp14, kp18 ja kp14. Siis on mahdollista, että on vielä tulossa, mutta tuo ihmetyttää, että tänään ei ollut enää edes haamua. Luulis siinä jotain näkyvän jos ovis on tulossa parin-kolmen päivän sisään.

Tuskin talletellaan. Eilen oli yksi niistä harvoista päivistä kun oltiin samaan aikaan kotosalla, niin mies ei jaksanut. Tuli vaan sellanen olo, että haluaako se tätä edes. Lisäksi kun olen ite niin väsyny ja rikki tästä kaikesta, ni riitahan siitä sitten tuli. :ashamed:
 
Heippa!

Mahtuuko mukaan? :)
Täällä menossa yk 6 ja eka kierto, jossa ovistikut mukana apuna.. nyt kp 25/27, alkaa olee jännät paikat! Mulla on nyt ollut reilu viikon päivät vatsa kuin jalkapallo, onko kellään ollut vastaavaa oiretta? Tätä on siis oikeesti vaikee peitellä ja tuntuu että kaikki tuijottaa.. voisko turvotus alkaa näinki pian? Tänään dpo 10-11.. Myös painetta alavatsassa ja pahaa oloa pitkin päivää.. pelottaa että kuvittelen vaan tän kaiken. :S
 
Vilijonkka älä vielä luovuta! Jos on vielä 5 päivää menkkoihin niin erittäin tod.näköistä että testi näyttää negaa. Tsemppiä sulle, mä täällä niin toivon sulle plussaa!!

unelmavauvasta voi että, jaksamista sulle:hug:.

Evangelinalle kovasti onnea koiravauvasta:heart:. On varmaan ihana pikku riiviö=).
 
Vilijonkka Voi kun tärppäis, vielä on toivoa kun nuin monta päivää menkkoihin vielä. Toivotaan! Sormet ristissä ja peukut pystyssä.

Unikettu Onhan se pikkunen riiviö ihana :D Ihana paijata ja lelliä, mamman sylissä tykkää nukkua :D Meidän vaavi.

Meillä talleteltu ahkeraan, vaikka ei kyllä juuri normista poikkea kun muutenkin ollaan niin himokkaita ympäri kierron :D Nyt sitten alkaa ne piinapäivät. Huokaus. En ole vielä tilannu raskaustestejä, koitan vielä vähän aikaa jaksaa odottaa, sillä sehän on varma että sit kun ne tulee kotiin niin en voi yhtään jaksaa odotaa vaan testaan heti ja joka pv... hihihi jep.
 
Evangelinallako hauvavauva tullut kotiin?:) Ihanaa:)

Tervetuloa mukaan ekaa-ko?:)

Mulla testit tuli tänään, mutta en varmaan huomenna vielä testaa kun on liian aikaista, ihan liian aikaista....mutta voi olla että perjantaina on pakko kokeilla:) vaikka ei silloinkaan pitäisi vielä näkyä mitään. Tilasin noita halpoja davideja muutaman ihan siksi, että ei haittaa jos menee hermo ja testaa liian aikaisin. Huomenna siis vasta dpo 8.
 
Vilijonkka tsemppiä! Kyllähän tuo testi ehtii vielä plussaksi muuttua. Sitä toivomme kovasti! :) Muistanpa esikoisesta aikoinaan, että testi näytti plussaa vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä. Ekassa ultrassa tosin laskettukin aika siirtyi viikolla eteenpäin, joten myöhäinen plussa selittyi sitten myöhemmin sillä, että olin ovuloinut tärppikierrossa myöhemmin kuin normaalisti. Mutta sullahan on päiviä aikaa vielä siihenkin, kun testin oikeastaan pitäisi vasta luotettavasti näyttää plussaa, jos on näyttääkseen. :)

Ja sinulle Unelmavauvasta jaksamista!

Äitikissalla on kohta jännät paikat. :)

Evangelinalle tsemppiä piinailuun.

Ja Ekaa-ko?:lle tervetuloa mukaan jutustelemaan!

Mulla tänään kp 13, joten meininkivaiheet käynnissä. Eilen kävi vähän sääliksi miestä, jolla oli tosi pitkä työpäivä ja sen jälkeen vielä kaikenlaista askaretta illalla, ja sitten kotona odotan minä "vaatimuksineni". :) MuttaOdotan kyllä, että ovis on vasta parin päivän päästä, mutta ei uskaltanut riskeerata. Ja siis mieshän on ihan kympillä mukana touhussa. Ymmärrän kyllä, että peitonheiluttelut piiiitkän päivän päätteeksi eivät ole mikään itsestäänselvyys. Mutta tällä kerralla meni siis meillä onneksi näin. :)
 
Kiitos kaikille voimahaleista. =)

Saatiin sovittua ja sen "kunniaksi" sitten talleteltiin viime yönä. Oliskohan se ovis kuitenkin vielä tulossa, kun sain tänään ovistestiin melko vahvan viivan. Tosin eri merkkisellä testillä, mutta ajattelin vielä iltapäivällä töiden jälkeen testata tuolla One stepillä, mitä olen aiemmin tässä kierrossa käyttänyt. Nyt kp17(-20), joten toivotaan että ovis tulis huomenna tai lauantaina.

Oli taas vaan omaa napailua, mutta luin kyllä teidänkin kuulumiset. Töihin vaan pitää rientää!
 
Kiitos ihanat tsemppauksista :) ei se auta kun yrittää pitää toivoa yllä, että myöhemmin plussa olisi luvassa..se negan näkeminen on vaan aina yhtä murskaavaa (jollei murskaavampaa)..Mutta eiköhän tää tästä!

Tervetuloa ekaa-ko!

Unelma: kumpa se sieltä vielä tulisi! Ja hyvä et saitte nyt jo talletukset alotettua ja sovittua. Pidän peukkuja teille!!

Liisulle: aikaa ja voimia talletushetkien löytymiseen :) ja toki myös tärppiin!

Äitikissalle ja Evangelinalle kärsivällisyyttä kovasti piinapäiviin...sitä nää totisesti on ;) kumpa sieltä plussa molemmille pärähtäisi kuumeilun palkinnoksi :D

Ihanaa, pian on viikonloppu!
 
Ompas täällä monella piinailut samaan aikaan :)
Täällä kp 23/28 ja kovasti jo jännittää loppukierron tulos. Mulla kuoli rakas läheinen viime viikolla ja plussa-uutinen olis kyllä nyt niin paikallaan! Mulla on nyt jännästi ollu rinnat arat ja turvonneet oletetun ovisajankohdan (en saanu davidin testeillä kunnon +) jälkeen, mut nyt arkuus on vähentynyt. Yleensä rinnat on ollu arat vasta muutamaa päivää ennen tätiä.
Sitä on nyt niin toiveikas, että tarkkailee ja ettii koko ajan raskausoireita itestään. Saiskin keskitettyä tämän energian johonkin muuhun järkevään :)

Ekaa-kolle tervetuloa joukkoon!
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 
reason osanottoni läheisesi poismenon johdosta. Plussaonnea kovasti sinulle!:)

Unelma ihanaa kun saitte riidat sovittua ja talletuksiakin tehtyä;) Tärppionnea! Ja sitä samaa myös liiisulle :)

Mulla ei oo nyt mitään oireita minnekään suuntaan. Mikä sekään ei kerro mitään mistään, koska mulla todellakin ihan normaalistikin vaihtelee pms-oireet kierroittain tosi paljon. Ainut oire, joka ennen tätiä toistuu joka kuukausi, on valkovuodon muuttuminen paksuksi ja kellertäväksi. Toivottavasti sitä ei nyt tulisi:) Mutta siis voi olla joskus kaikenmaaliman menkkajomotuksia kaksi viikkoa, tissit tosi kipeät ym ym, ja seuraavassa kierrossa ei mitään. En siis voi kyllä arvailla yhtään. Muutenkin olo on tosi seesteinen eikä oikeastaan edes kauheasti juuri nyt jännäile - mulla on joka illalle nyt ollut jotain menoa, lasten harrastuksia, omaa koulua, palavereja ym ym, kun töistä oon päässyt, niin ei oikeastaan ehdi ihan koko aikaa panikoida:) Niin pähkäilen sitten tosi järkevänä juuri ennen nukkumaanmenoa täällä:)
 
täällä olisi kanssa yksi kuumeilija joka mhaluaisi mukaan :) kolmas lapsi olisi yrityksessä
ja todella alussa mennään eli pillerit jätin pois ja vuoto alkoi 13.9 eli eka
yrityskierto meneillään ja myös iso toive olis että jäis myös tähän :) ovista en ole
tikuttanut mutta peittoja kyllä heiluteltu nyt aktiivisesti.ja veikkaisin et jos kierto sama kuin ennen pillereitä niin aika päivälleen on sit tänään tuo ovis.. tänään ollut niin tajuton kipu tuolla nivus alueella et täytyy tuo mies saada hommiin kun tulee iltavuorosta :D veikkaan meinaan et ois ovis kipua
mutta tästä alkaakin sit todella piinalliset kaks viikkoo.. aikasemmin nuo ekat yritys kierrot
ovat olleet ne piinaavimmat.
 
Tervetuloa uudet ekaa-ko ja angelbird!

Evangelinalleko
se koiravauva tuli? Minkä rotunen?

Vilijonkka
toivotaan, että se nega siitä vielä kääntyisi plussaksi!

Reasonille
voimahaleja ja plussatuulia. :hug:

Äitikissa koska aattelit testailla?

ON: Ovisplussa bongattu! Kp18 meneillään ja sieltähän se vihdoin ja viimein tuli. Onneksi kävin ostamassa niitä eri merkkisiä testejä, koska äsken huomasin, että olen käyttänyt kaikki One stepit, vaikka luulin että mulla on niitä vielä yks paketti. Ellei se ole sit kadonnu johonki. No mut näillä meillään ja onneksi tänään on vapaapäivä! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Unelmavauvasta Saksanseisoja se meidän pikku tihulainen :D

äitikissa Joo koiravauva on ollu ehkä viikon nyt meillä. isäntä aiko sen viikonlopuksi viiä mukanaan metsälle, mitenhään tuota raskii olla erossa monta päivää mamman kullasta.

ON: Mun piinapäivät on oikeestaan aina piinaviikot. Kun miehän alan jännään jo heti mahdollisen oviksen aikoihin. En kyl oo tikuttanu ovista, et ei silleesti oo hajuakkaa millon se on ollu tai onko ollu ollenkaa. Jos viikonloppuna tilais r-testejä, niin ne tulis ensviikon alussa. Siihen asti jos maltan odottaa niin on kyllä jo aika hyvin. Vaikka sillonki liian aikasta, mut ei mahda mittää ko ei jaksa oottaa :D
 
Vilijonkka Ai niiiiiiin. Mikä tilanne neitokaisella? Vieläkö kärvistellään jännityksessä vai onko jo mustat päivät yllättäny? Pysyisivät poissa, mokomat puolukkasosseet meidän housuista. Plussa tsemiä ja tuulia sulle kovasti!
 
Unelma testipäivä olisi vasta ens viikon torstaina eli se olisi dpo 15, jolloin menkat yleensä alkaa aika tarkasti. Tosin voipi olla, että maanantaiaamuna on pakko kokeilla:) Ihan hassu tunne, kun ei ole mitään oireita minnekään päin vieläkään. Onnea oviksesta, nyt kun se vihdoin saapuikin:)

Nyt tulee vielä viikonloppu, eikä suuremmin ole mitään ohjelmaa, joten taidan käyttää sen siivoamiseen ja shoppailuun. Varsinkin meidän 5-vuotiaan huone näyttää ihan kaatopaikalta, siellä tarvitaan jätesäkkejä:kieh: Voisikohan siivousvimma olla raskausoire?;)
 
Kiitos osanotoista!

Malttamattomana ja toiveikkaana testasin tyylipuhtaan negan tänään. Toisaalta nyt on vasta kp 24/28, eli mahkuja vielä on plussaan. Mutta kyllä tuo nega aina vähän tunnelmaa latistaa.

Plussarikasta viikonloppua!
 
evangelina ihana koiravauva varmasti. eläinvauva kuumeiluakin täällä ollut mut koiriakin jo kolme joten jos pysyisi niissä ja yrittäisi välillä ihmisvauvaaa :)

äitikissa voihan tuon siivousvimmankin laskea raskausoireeksi, hormonithan nekin on mitkä saa ihmisen pesää rakentamaan :) toivotaan että on.

reason osanotot sullle. ikinä ei läheisen menettäminen ole mukavaa.

ON: en sitten eilen saanut miestä heilutteleen peittoo vaikka kuinka yritin. ja paha mielihän siitä sit tuli kun olen ajatellut että tuo kipuilu nivus alueella olisi ovista.. mutta siis kipuilua vielä tänään ja toivon parasta ja koitan saada miehen tänään petipuuhiin :) melkein kaduttaa jo kun en ole ostanut ovis tikkuja että tietäisin varmaksi mille päivillle ajoittaa.
 
Heippa kaikki!!!

Ajattelin tulla kertomaan kuulumisiani.

Täti 3 päivää myöhässä,rinnat kipeet ja turvoksissa(ollut kyllä ennenkin ilman syytä),väsyttää ja eilen oli kauhee migreeni(esikoista odottaessa migreeni lähes joka päivä kahden ekan kuukauden aikana)..
En vaan kertakaikkiaaan uskalla tehdä testiä..
Kun kahvi kuitenkin maistuu ja tupakkaakin oon pystyny polttaan ilman yökkäilyä(aina lopettanu plussan tehtyä).

Tuolla se testi kummittelee vessan kaapissa,jos vaikka viimeistään sunnuntaina tekisin..ellei täti saavu ennen sitä.

Syksyistä viikonloppua ;)
 
Pikainen päivitys ennen nukkumaanmenoa. Kiitos kysymästä evangelina, tässähän tämä. Hieman menkkamaista juilintaa ja kosteeolo..muuten ei mitää kummempaa. Eiköhän se ärsyttävä täti sieltä kurvaa maanantaina paikalle. Huomenna mennään häihin ja vähän kutkuttais testailla aamulla, mut sitte taas järkiääni sanoo ettei tarvi tuhlailla testiä ku ei ne menkat oo vielkää myöhäs ja tulossa ovat ;) yritän siis hillitä ettei tuu negamasista juhliin! Koita selvitä siellä piinapäivistä sinäki :)

reasonille osanotot täältäki, kurja juttu!

Kuumeilevalle äitille pidän peukut!

palataan astialle taas sunnuntaina :)
 
Eilen aamulla bongattu ovisplussa. Päivällä heiluteltu peittoja ja illalla oli oviskipuja. Nyt töihin, mutta josko illalla vielä kerran talleteltais. ;) Hyvä fiilis, vaikka ihan ällöturvonnut olo!

Kuumeileva äippä miten sie pystyt olemaan testaamatta? :O Tule kertomaan kun olet testaillut. Täällä on peukut pystyssä.
 

Yhteistyössä