--2012 yrittävät--

Sone, just tänään mietin että tammivauva voisikin olla aika kiva:). On kaksi helmivauvaa ja yksi maalisvauva niin jos olis tammivauvan vuoro. Hää olis sitten jo näin keväällä jo ehkä hiukan tasaantunut ja saanut rytmiä(tai sitten ei) ja pääsis hiukan nauttimaan keväästä itsekin:). No ainahan sitä saa suunnitella mutta harvemmin menee niinkuin on kaavaillut.
Tänään haastava päivä uhmaavien muksujen kanssa joten ei taida olla oikea hetki jutella miehelle uudesta vauvasta. Jos ens kuun alkuun mennessä sais pään käännettyä ja kiireenvilkkaa hommiin:D.

Taffo, omat odotukset ja toiveetkin saa kyllä kropan "tekeytymään raskaaksi" ja menkat myöhästymään mutta toivotaan että oliskin jo masuasukki mukana:).

Onnea Miwwi!! :hug:
Mie sain postista testit niin odottelen,että pääsen tikuttelemaan ovulaatiota ensiviikon alusta. En ookkaa aikasemmin noita kokeilut. Tilasin mammaksi nettisivulta jotain halppis liuska testejä. Ootteko kokeillut? Eilen oli pakko avata ja kattoo millasia ne testit on... Ihan älyttömän pieniä!!!:O Onko se nyt silleen, että siihen ovulaatio testiin ei tule minkäänlaista viiva sen kontrolliviivan lisäksi jos ei ole arvot noususuuntaan? Siihen tuli nimittäin haaleana se toinen viiva parin minuutin sisään... Mietin vaan ku on kierot sekasin, että pitäskö alottaa tikuttelu jo nyt ku siihen tuli sitä väriä vai odotella vielä....

MItes täällä muilla menee??
Te joilla on jo lapsia niin onko teillä ollut kemiallisiaraskauksia ja onko oireilut ja tuntemukset (nippailut tms.) samat alkuvaiheessa kun jatkuneessa raskaudessa? olipa vaikee muotoilla..:D

Sunflower11
Mie84: Tulee mulla pitkin kiertoa joskus vahvahkoakin viivaa. Joskus taas ihan valkonen se testialua.

Mikä kp sulla on ja kuin pitkät kierrot? Yleensä ovulaatio on 2vkoa ennen kuukautisten alkua.

Nuo mammaksin testit on huonoja, tai no harvalta tulee pos. palautetta, mulla ei näyttänyt tasavahvaa viivaa ikinä oviksen aikana, mutta testailin digitaalisella sitten kun "epäilin" ovista ja sain sillä vahvistettua.

Mulla on takana kaksi raskautta (kemiallisista siltä ajalta en tiä) ja kemiallisia nyt kolmosen yrityksen aikana 3-4. Kemiallisissa puuttui menkkaoireet, ne alkoi vasta kun menkat/vuoto alkoi.

Me saatiin miehen spermatestien tulokset (ilm. en tänne kirjoittanu) ja sen verran huonot on että luomusti huono mahdollisuus raskautua.. Katsotaan lugekierrot ja sitten että syksylläkö inssi.. en tiedä vielä lähdetäänkö me rankempiin hoitoihin vielä. Pitää enempi jutella ja miettiä miehen kans.

mulla on kierto 29-34 pv. Nyt on menossa kp10 Kyllähän noi testit vähä ihmeellisiltä vaikutti. :LOL: Viime kuussa tein apteekin raskaustestin kp32 ja se oli nega. ajattelin, että menkkojen olis pitäny alkaa. kp 35 tein cb:n ja siihen tuli vahva positiivinen tulos ja salin jälkeen alkoki vuoto... Mut eipä kyllä ollu mitään menkka oireita ennenku vuoto alko.

Sunflower:Toivottavasti nyt tärppäis kumminkii luomusti!!!

Hei apuja vähän tänne, miekun olen joutunut käyttää noita gynocapseja jatkuvaan hiivaan ja estoon niin haittaakohan se jos niit laittaa "akuuttiin aikaan" eli kun on puuhailtu nyt vauvan toiveessa?!?! Ohjeessa sanotaan että saa käyttää raskauden aikana, mut mitenhän ne vaikuttaa spermaan..

Normisti laitan aina kapselin after....

sone: Ei oo kyl mitään tietoo....mut luulis jos hommailusta on jotain puoltuntii niin eikös jamppojen pitäis olla jo väijyssä oikeessa paikassa. Sillonhan luulis ettei se lääke niille mitää tee... mut en tiiä:confused:

Moi kaikille!

En olekaan pitkään aikaan päässyt koneelle, kun tehtiin tossa muutto uuteen kotiin ja tietenki netin siirto kesti jonkin aikaa. Mulla edelleen menkat myöhässä, jo 10 päivää!!! mullakin alkaa olemaan sen kokonen elin otsassa et oksat pois.. olin tosiaanki saanu pos. tuloksen ovulaatiotestillä silloin kun piti menkat alkaa. olin hädissäni tehnyt heti raskaustestin ja nega tuli. odotin 3pv ja tein uuen raskaustestin ja edelleen nega. mutta silti edelleen mun menkkoja ei tule.. saanko mennä ens viikolla lääkäriin jos ne ei tahdo tulla? mulla ei oo yhtään sellanen olo et oisin raskaana tai et menkatkaa tulis :D en tajuu itteeni yhtään... vertaistukea antakaa kiltit :) olis kiva kuulla jos jollaki muulla on tämmöstä hikoilua ku mulla. Ihanaa täällä on plussailtu sillä aikaa kun olen tehnyt muuttoa, ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE <3
mulla iski flunssa kans.. tosi kuumeinen olo ja kurkku niin pirun kipee et nieleminen sattuu.
Sone: googleta :D mä ite ainaki koittaisin netist hakee jtn tietoo tohon. mul ei ainakaa mitään hajuu tollasest oo :eek:

niin ja ovistesteistä vielä niin omasta kokemuksesta ne digitaaliset on parhaita. pelkät tikut on suorastaan iha perseestä :D en saanu kertaakaa ovista napattua niil pelkil tikuil. digitaalisel onnas heti ;) suosittelen!

Hurjasti ONNEA plussanneille!

Täällä menkat myöhässä viikon ja hermot menee,ei ole kroppa koskaan sekoillu näin. :(

Davidin testit toimi mulla tosi hyvin kun esikoista tehtiin,tuli aina hailurainen viiva joka testiin ja oviksen aikaan näytti ihan kunnon viivaa.Nyt oon testaillu ja näyttää ihan mitä sattuu mutta johtuu varmaan tästä mun temppuilevasta kropasta,harmittaa vaan kun ei päästä yrittämään koska tuskin ovuloin kun ei oli menkkoja :(

Sunflower: Hurjasti tsemppiä,meilläkin isännällä melko huonot tulokset simppatestissä mutta niin vain luomuna tuli tuo esikoinen vaikka menihän siihen aikaa..Haleja!:hug:

Sone: Ei mitään tietoa mutta luulisi ettei ole vaikutusta kun tyypit on jo matkalla!! :D

Plussatuulia! <3

Taffo ja menkkojen odotus..PYH!

hiljainen ketju meillä. Tsemppii seuraavaan yrityskertaan Taffo! mites muilla sujuu kuumeilu ja yritykset?
kävin tänään gynellä. en ole raskaana vaik menkat ehtiki olee 2vko myöhäs. alkoivat sopivasti heti lääkäristä tultuani. lääkäri teki ultran ja huomas että mun vasen munarakkula on pco-tyyppinen. erittäin hienoa... mä masennuin tost niin paljon. pidättelin itkua apteekissa ku hain teronappeja ja romahdin täysin ku pääsin kotiin. mun korvissa soi ne lääkärin sanat: voi vaikeuttaa lapsen saantia

Olen pahoillani jedvenna. Paljon tsemppiä teille.:hug:

Taffolle onnittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon.:)

Mulla kuumeilu jatkuu tällä hetkellä taas voimakkaampana ja tuntuu että joka helkutin tv- ohjelmassakin ollaan raskaana tai synnyttämässä. ;)

Täällä olen kovasti tikutellu ovista. Ekaa kertaa käytän noita tikkuja ja mietin et pitääkö sen toisen viivan tulla yhtävahvaksi ku kontrolliviiva? Ei oo mitään tietoo...=) Eilen ja tänään tuli selvät viivat, mutta selkeesti vaaleempana ku toi kontrolliviiva. ja testeinä on nyt noita Davidin minitestejä.Ensimmäinen ja viimenen kerta ku niitä tilaan.:LOL:
Olen myös pahoillani Jedvena :hug: Toivottavasti kaikki menee kumminkin hyvin!

Minnuu on alkanu hirvittämään, että mitenkähän sitä pärjätään rahallisesti kun mie jään pois töistä sitten joskus. Outoa! Sillonku päätös tehtiin, että aletaan yrittämään niin ei kauheesti mietityttänyt ja nyt on parin päivän ajan pyöriny kaikki maholliset mielessä.:|

Unikettu: Samaan oon kiinittäny huomioo!Tuntuu, että kaikki ympärillä tulee raskaaksi ja kaikissa ohjelmissa on vastasyntyneitä tai puhutaan raskaudesta...

Jedvenna :hug: Älä nyt masennu, on myös mahdollista että kaikki sujuukin muitta mutkitta!!!

Mie84: Joo ne viivat täytyy olla yhtä tummia... Miulla on nyt samat meiningit ja saan kyllä hiustenlähdön kohta.. Olis pitäny vaan luottaa omaan vaistoon ja jättää tikut pois, mut kun ei malttanu!!! Mie sain melkein plussan kp12 ja parin tunnin pissasta. Muuten oon tehny aamulla ja kaiki ollu haaleita. Ja nyt on kp16 ja koko ajan vaan on menny haaleemmaks, joten en nyt usko että enää tulis ovisplussaa.. Tosin miulla on ollut nyt rinnat arat pari päivää ja tänään kirkasta limaa että se vois kertoa tulevasta oviksesta, tikut ei ainakaan kerro!! Joo, ja outoja tuntemuksia downstairs....

Mut eipä me olla oltu kun sillon kp 12 että ei tässä mitään kovin hyviä tsänssejä nyt oo kun toi mies ei iltasin oo jaksanu kun olen tullut iltavuorosta! |O Kuis kauan ne jampat ees elää tuol alakerras?

Unikettu
: (Joko ootte muuten alottanu yrityksen?)Mie kans yhes vaihees näin vana raskaana olevia :) Miulla on niin suuri pettymyksen pelko nyt että tekis melkeenpä mieli luovuttaa... Hölmöjä tunteita kun on yk1 menossa, mutta mie pelkään keskenmenoa jo valmiiks vaikken ole edes raskaana. Ja toki sitäkin jos kroppa on sanonu sopimuksen vaik irti etten tuu raskaaks. Ja sit on toi mies jota kiinnostaa nyt enenpi nukkuminen kun lapsenteko.. Onkohan sillä ramppikuume. Tai sit se aatteli et se yks kerta riittää ;) HAH! No joo, eipä miulla oo odotuksia suurempia tästä kierrosta näillä meinigeillä ;)

Sunflower11
Pahoittelut Jedvenna huonoista uutisista! Mut onneksi tuohon on apuja! :)
Meilläki otti aika koville uutiset kun molemmissa on vikaa :/

Mie84: Periaatteessa joo pitäs olla tasavahva/vahvempi testiviiva, et voi ovikseksi tulkita mutta mm. oman ja muiden kokemuksen mukaan davidin testeissä ei oo näin.. Etin sulle pari omaa esimerkkiä:

Testinä digi ja davidin

Siittiöt elää n. 3-5 päivää.

Sunflower11
Mun kokemusken mukaan suosittelen ostamaan citymarketista (tai vaikka tilaamaan raskauskeiju.fi:stä) pregcheck ovulaatiotestejä tai halpa-testistä liuskoja, ovat parempia! (sama testi, pregcheckeissä mukana se näytteenottoastia joka tikulle, sikäli parempi). Ne näyttää niin selvästi oviksen, itsellä noi davidit on tommosia, mut kyllähän toki niilläkin jo osaa bongata oviksen. Mut eipä tarvi arpoo. Sit toki digit, ne vaan on niin kalliita.

Sone, ei olla yritystä aloitettu vielä:(, enenevässä määrin(päivittäin) olen tuonut asian eri tavoilla esille mutta perhana kun ei ukko saa kakaistua ulos mitä haluaa. Rauhallista aikaa keskustelulle on aika vaikea löytää kolmen lapsen kanssa. Tuntuu ettei iltaisin jaksa keskustella, tuntuu hyvältä olla vaan lähekkäin pitkän päivän jälkeen.
Joo ajatukset sahaa kyllä niin paljon edestakaisin enkä muista että muiden raskauksien kohdalla olisin näin paljon ajatellut että jos ei mun kroppa enää toimikaan ja jokin menee pieleen. Ehkä se on se sektioiden määrä joka kummittelee mun mielessä. Toinen on taloudellinen puoli. Niinkään sitä en epäile ettenkö jaksais, just siks haluan sen neljännen tähän putkeen kun tuntuu että tää menee rutiinilla kun on kokoajan ollut pieniä useamman vuoden. Nää mielialojen heittelyt nyt vaan kuuluvat tähän kuvaan.

Ovistestejä ajattelin ensin hankkia ja sitten taas en ja nyt taas mietin että josko sittenkin jos yritys tästä joskus sais alkunsa. Testailin ekaa kertaa tässä viimeisen raskauden aikana enkä kertonut miehelle testaavani ihan vaan sen takia ettei mies ajattele että haluan vaan vauvan takia seksiä. Tosin pidin kyllä huolen että oltiin yhteyksissä ahkerasti ympäri kierron. Nyt ollaan iltaisin niin väsyneitä että tekis mieli hiukan testailla ovista ja ladata paukut niihin sopiviin päiviin=).

Sunflower: Kiitos!!! Mulla ne testit on näyttänyt just tollaselta tiistaina ja keskiviikkona. Pitää varmaan kans tilailla seuraavan kerran niitä toisia testejä niin ei tarvii ovistesteistäki ettiä haamuja:LOL:
Noissa Davidin testeissähän oli suositus, että testi kannattas tehä 10-20 välillä... Ootteko ite huomannu jotain parasta aikaa?

On tämäki. Voiku vois vaan unohtaa koko lapsi asian ja antas kaiken mennä ihan omalla painollaan.:attn:

Yhteistyössä