Kathii tervetuloa!! :wave: Toivotaan plussaa siulle, jokos kohta testaat?
Unikettu: Jep, kroppa osaa kyllä kehittä hyvät oireet. Miulla on oikeestaan aina jotain oireita ja tarkkailen muutenkin ihan liikaa. Pitäs varmaan hommata jotain oheistoiminta tälle yritykselle
En mie muistanukkaa että nää piinapäivät on näin hermoja raastavia |O Miekin niin aattelin etten hirveesti ees mieti koko hommaa että sithän se näkee alkaako menkat vai ei. Nyt sit koko ajan pitää vahdata vaik 99% varma oon että alkaa, mut e 1% siel kummittelee tietenkin.
En mie jotenkin usko että miehet ymmärtäsi laskee noit hedelmällisiä päiviä
??? Siis uskon että kyl teidä yritys on nyt alkanut
Ootko muuten yleensä tullu herkästi raskaaksi?
Shafa: Minä oon kans nyt ihan pihalla näitten kipujen kanssa, luulen ettei miun kroppa nyt oo ihan toiminu normisti kun koskenut alaselkään yli viikon tosi reippaasti ja normistihan ne kivut alkaa sillon kun menkat.
Mut siis yleensä monilla on oviksen aikaan niit kipuja, ja jotain kiinnittymiskipujakin sen jälkeen olen kuullut toisilla olevan. Siis mikä kiertopäivä siulla on nyt?
BB: Heps! Kiva kuulla ettet oo hävinny mihinkään!! Hei nyt vaan rohkeesti pois ehkäsy, mitä pitempään jahkailee niin sen vaikeemmaks se menee.
Sit kun alkaa yritys niin muuta ei kerkeekkään miettii kun et tuleekohan raskaaks vai ei, siis ainakin miulla nyt pyörii ihan liikaakin tää ajatus päässä
Ens kierrolle tilasin raskaustestejä valmiiks raskauskeijusta, ovistestit jätin pois kun mies lähtee työmatkalle kahdeks viikoks niin ei mitään välii niit käyttää, kunhan vaan ollaan ennen kun se lähtee. Ja ku mies on nyt hurrannut miten kivaa on harjotella niin parin viikon päästä saa sit harjotella ihan kyllästymiseen asti
Nyt vaan toivon että menkat alkas ja kierto ei venyis niin ovis olis ennen kun mies lähtee.
Jep, minä yritän nyt laittaa jalkani maahan ja oheistoimintana alotan taas juoksemaan aktiivisemmin, ja nyt kun alkaa olla ulkona lämpimämpää niin saa ulkoilmasalin käyttöön taas, laitan keväällä terassille kaikki kuntolaitteet niin voi samal treenailla kun lapset leikkii pihalla.
Milläs te muut saatte ajatukset muuallekkin kun vauvantekoon ???
Sone kp30/28-30 Hermo paskana