2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

Mollamaija: Mulla on sama tunne meidän neuvolasta, ettei siellä edes ultralaitteita ole. Mutta täytyy kysellä, tai sitten miettiä jos varaisi oman väliultran ennen puolivälin rakenneultraa... Mä olen muuten tehnyt samaa kuin sinä illanistujaisissa; täyttänyt oluttölkkiä alkoholittomalla juomalla ja viime la yo-juhlissa vaihdettiin kaverin kanssa skumppalasia. :whistle: Nauti huomisesta hemmottelusta!

Plastex: Onnea hyvistä ultrakuulumisista! =) Tylsää kun oli nuiva täti - jostain niitä aina välillä siunaantuu. Meillä tietää molempien vanhemmat ja mun kavereista 5, yksi tiesi jo hoitokierron alusta asti missä mennään (on työkaveri ja oli helpompaa että se tiesi missä mennään jos olin poissa tms). Mies haluaa odottaa että 12 vko täynnä ennenkuin kertoo kavereilleen. Minä en varmaan silloinkaan kerro kaikille vaan vähän tilanteen mukaan...

Toivorikas: Oltiin joo hoidossa Naistenklinikalla. Mulla on muuten ollut keväällä saikku samalla akuutti stressireaktio -diagnoosilla. Mulla oli myös niin etten saanut nukuttua vaan heräilin ja olo oli töissä kuin zombilla. 2 viikkoa kotona auttoi kummasti. Toivottavasti auttaa sinullakin!

Uttinen: Onnea ultran johdosta! =)

Syystoive: Onnea plussasta! :flower: Toivottavasti esikoisesi tilanne selviää parhain päin!

AdAstra: Onnea 13. viikolle pääsystä! Ihana merkkipaalu! =)

On: Oltiin eilen (11+1) nt-ultrassa ja siellä näkyi meidän vilkas pieni murunen sukeltelemassa ja pyörimässä. :heart: Uskomattoman paljon se oli kasvanut siitä varhaisultran (7+1) katkaravusta! Nyt se oli jo ihan vauvan näköinen, näkyi varpaat ja kaikki! Niskaturvotusta oli 1,4mm eli oli hyvä tulos. Kätilö oli tosi mukava ja otti paljon kuvia ja selitti tarkasti mitä missäkin näkyy. Lasketuksi ajaksi varmistui tuo alunperin laskemani 28.12. koska hedelmöityspäivä tiedetään ja poistui sitten kummittelemasta se neuvolatädin keksimä kuukautisten mukaan laskettu aika. Kaikenkaikkiaan todella positiivinen kokemus oli eka kerta tuolla Kätilöopistolla. Onko muuten kukaan muu helsinkiläinen menossa sinne?

Mukavaa viikonloppua ihanaiset siskot! :kiss:

Neela 11+2
 
Täälläpä on ollut hiljaista. Toivottavasti se tosiaan on merkki siitä, että kaikki voivat hyvin ja nauttivat raskaudestaan täysin siemauksin :)

Onnea hienoista ultrakuulumisista Plastex, Uttinen ja Neela!

Syystoive Voimia esikoisen tilanteeseen, toivottavasti kaikki on kunnossa! Ja tsemppiä huomiseen ultraan!

ON. Iltaisin turvottaa mahaa ihan kympillä ja aamupäivisin öklöttää. On tää kummaa aikaa, kun on vaan ihan fiiliksissä siitä, että on huono olo :) Tissit on edelleen ihmeen oireettomat. Odottelen silti melko rauhallisin mielin perjantain ultraa. Oli siellä sitten tuomio mikä tahansa, stressaamalla asia ei miksikään muutu.
Itse en ole uskaltanut kertoa raskaudesta kuin vain yhdelle hyvälle ystävälle. Jotenkin olis taas kurja pettää kaikkien muidenkin odotukset, jos keskenmeno tulee. Enkä oikein meinaa uskoa tätä itsekään :)

Kaarne 7+1
 
Ja mä olen kertonut kaikille :D Olen kertonut hoidoistakin jokaiselle, joka vähänkin on vauva-asioista vihjaillut. Ja niitä vihjailuja on ollut paljon. Tässäkin ollaan hyvin erilaisia. Mä koen, että jos tässä vielä suru iskisi, niin mulla olisi paljon kanssasurijoita. Ihmisiä, jotka auttaisivat mua eteenpäin. Toisekseen, kun olo on ihan järkyttävän huono (edelleen), niin ei tätä peitelläkään pysty. Helpompi on sanoa, mistä johtuu se, että olen poissaolevan oloinen, en syö, puuskutan ja puhallan ja makaan heti kun vaan voin... Ei tarvitse eristää itseään vaan voi olla muiden mukana omanlaisenaan. Mutta kukin tavallaan. Tää sopii mulle. Kuten huomasitte, niin olo ei helpota :x. Ostin jo pahoinvointirannekkeetkin ja ne ehkä auttavat hitusen...mutta ei se paljon ole. Väsymys on vähän helpottanut. Tissit kohta räjähtää - miehellekin jotain iloja :D Näillä mennään kohti sitä ensimmäistä oikeaa ultraa, joka on torstaina. Oireista johtuen en osaa pelätä mitään pahaa. Tuntuu niin raskauttavalta :) Kuntoutuksesta selvisin hengissä, paljonkaan ei muita tavoitteita enää ollut.

Koska olen ollut poissa yli viikon, niin en pääse ihan heti kärryille teidän kaikkien vaiheista. Mutta päällimmäisenä on olo, että teillä kaikilla on kaikki hyvin. Siitä on meidän kaikkien hyvä jatkaa etiäpäin, päivä kerrallaan.

Hyvää (ja raikasta) alkuviikkoa naiset.
 
Hei kiva että joku katkaisi hiljaiselon, olipas piinaavaa kun kellään ei ollut kerrottavaa :)

Eipä sitä voi oikein todeta kun että joka toinen päivä Mollis 6-Oireet 0 ja joka toinen päivä sitten oireet 6-Mollis 0.

Järjetöntä että mieli ei usko että meille tuloillaan vauva :heart:
 
Heippa taas, täällä ollaan vaiherikkaalta mökkireissulta palattu...
Mollis oot varmaan jo hoidossa ollut, itsekin kävin perjantaina jalkahoidossa ja hoitaja jätti just noi aromaattiset öljyt käyttämättä raskauden takia, ei kai muusta voi haittaa olla. Pikemminkin päin vastoin, sehän on vaan plussaa jos mamma rentoutuu.
Kertomisesta me ollaan jo kerrottu aika monelle ja anopit ovat hoitaneet sanan levittämisen sukulaisille (kävi vaan taas mökkireissulla ilmi...)
ON: huomenna ultra, kyllä jännittää! Poikettiin mökkireissulla Helsingissä shoppailemassa ja mulla on nyt äitiyshame, -farkut ja äitiystalvitakki! Toivottavasti tulee niille käyttöä. Ja kyllä on vauvat on pieniä, käytiin katsomassa miehen veljen kuukauden ikäistä tyttöä ja niin pikkuruinen oli... Ei voi uskoa, että meillekin sellainen on tulossa.
 
Kukkuu:wave:

Mahtuisinko jo tänne? Tänään aamulla vasta testin tein ja plussaa pärähti:heart:
Varsinainen testipäivä mulla olis tuleva perjantai, silloin siirrosta kuluneeksi tasan kaksi viikkoa.

Laskurin mukaan nyt olisi rv 4+ ja la olisi 21.2.2011:confused:

muoks. Ja tosiaan 2.IVF/ICSI:n tuoresiirto oli tämä, ja esikoista odotellaan ja ikää 28v.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Mörkötys ja tervetuloa ketjuun mukaan =)

Tänään käytiin varhaisultrassa, jos näkyi meidän pieni papu :heart: ja kaikki oli hienosti!! Enpä muista koska olemme miehen kanssa niin herkistyneitä olleet ja koko päivän töistä tuli puolin ja toisin sellaisia rakkausviestejä laitettua, että kyllä varmaan saa nauraa itselleen parin päivän päästä =) vaikka hyväähän tuo suhteelle tekee :heart:
Tosiaan meillä siirrettiin 5 päivän ikäinen alkio, joten lääkäri laski että olen nyt viikolla 8+2 (siirron mukaan se olisi 7+3...)ja laskettuaika on nyt 22.1.2012

On tää vaan niin uskomattoman ihanaa =)
 
Onnea Mörkötys ja lämpimästi tervetuloa ketjuumme :wave:. Syystoiveelle myös onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Aika jännä miten sun lääkäri on laskenut viikot, nimittäin mulle kun siirrettiin 4 pv ikäinen alkio silloin 2.5. niin laskin ite ihan erilailla kuin mitä naikkarin lääkäri sitten laski kun oltiin ultrassa.... tai siis ihan sama jos se toukka sieltä tulee....
 
Kiitos Syystoive ja Toivorikas-72 ! Kyllä tässä on pää vielä niin pyörällä että oksat pois... Ei voi uskoa todeksi ja taustalla häilyy joku pelko siitä et käykö niinkuin viimeksi, silloin sain plussasta nauttia vain pari viikkoa kun vuoto alkoi. Oli siis kemiallinen. En tiedä vielä menenkö perjantaina veritestiin yksityiselle vai teenkö vaan uudelleen kotitestin...
 
Hei Mörkötys! Tervetuloa ihanaan ketjuumme :wave: Minä varmaan menisin vielä veritestiin kun siltä sitä varmuutta sitten taas vähän enemmän saa... ;)

Mahtavia ultrauutisia Syystoive! Aivan ihanaa :heart:



ON: epätoivo. Tapahtuuko masussa mitään? Oireita tänään taas 0kpl. Voi ristus tätä piinaa. Aamulla kyllä soitan taas yksityiselle ja varaan ultran :cool: Sitten ehkä lupaan ja vannon itselleni että nautin ja olen onnellinen pikku asustajastani =)
 
Onpa mukavaa, että on taas saatu uusia hoidoissa onnistuneita mukaan. Tervetuloa! Ja muistaakseni ultristakin on tullut positiivisia tuloksia, toivottavasti jaksetaan uskoa, että kaikki menee hyvin. Onko muuten kukaan aikeissa hankkia kotidoppleria? Itsellä ei sellaista ole ollut enkä ole aikeissa hankkia, mutta jos kovasti huolestuttaa vauvan vointi, niin sillähän sitten voi varmistaa vaikka joka päivä, että vauva on elossa.

Nt-ultra on nyt takana ja onneksi kaikki oli hyvin. Baby vastasi viikkoja ja turvotus oli vähäistä. Kerrottiin raskaudesta ensin vanhemmille ja pikku hiljaa sitten muillekin, kunhan tulee sopiva tilaisuus. Mulla tosin maha pullistelee jo siihen malliin, että kaikki vastaantulijatkin pian arvaa, missä mennään. :LOL:

mapunen ja baby 12+4
 
Huomenta!

Kuulin aamulla radiosta Jipun ja Edelmanin biisin "pimeä onni". Onko vain mun päässä, vai kuulevatko muut tämän ketjun naiset saman viestin kuin minä? Tää biisi on niin järkyttävän osuva, ainakin itselleni juuri tähän tilanteeseen.


"Muiden kanssa en halua
mä sopia en yhteen enkä riitoja
ja kirjoitan vieraskirjoihin lauseita
vain sinusta
Milloin saan piilottaa sinut muilta?

Jäädään kahdestaan ensi kevääseen
autoon ruostuvaan, tyhjään risteykseen
lumeen peittyvään, onneen pimeään

Muiden häissä me vaietaan
Ei vastata vihjauksiin meidän vuorosta ja puhutaan äänekkäästi jo tulleista eroista
Ja viimeinkin meitä ei kutsuta enää

Jäädään kahdestaan ensi kevääseen
autoon ruostuvaan, tyhjään risteykseen
lumeen peittyvään, onneen pimeään

Ja kukaan ei etsikään koskaan meitä..."

Oih niin ihana biisi...

-Mollis ja Keijo 8+0-
 
Viimeksi muokattu:
Mörkötys Tervetuloa pinoon ja paljon onnea plussasta! :flower:

Syystoive ja mapunen Ihania ultrakuulumisia molemmilla! Mahtavaa :)

Voi Mollis :hug: :) Kyllä siellä masussa tapahtuu varmasti paljonkin. Joko varasit seuraavan ultran? Mitenhän me ollaankin tällaisia piinailijoita :D Täällä kans iskee epäusko aina, kun vähänkin pahoinvointi helpottaa.

AdAstra Tsemppiä ultraan! Tule kertomaan sit kuulumisia.

ON. Oon huomannut, että mulla iskee kuvotus aina just siinä vaiheessa, kun pääsen aamulla työpaikalle. Mitähän siitä pitäis päätellä? Loman tarpeessa? :p Mandariinit ja rusinat on tällä hetkellä kova sana.
Öisin heräilen joskus montakin kertaa, pitää käydä vessassa ja sitten ei enää tule uni. Ja sitten kun nukahdan, oon monena yönä nähnyt unta keskenmenosta. Ei kiva. Mutta onneks ne on vaan unia... kai.
 
Kaarne :) Älä muuta viserrä! Ihan kamala panari päällä kun ei öklötä tai mahassa tunnu kramppauksia yms!! Ainoo mistä olen tällä viikolla jotain voinut päätellä on se, että yöllä olis pakko päästä vessaan kun tunne että rakko räjähtää kus*n määrästä ja aamuun saakka sinniteltyään lirauttaa kaksi hikistä ruokalusikallista pöntön pohjalle!! :rolleyes:

Eilisestä saakka väsymys tiessään, kuvotus tiessään. "Elämän voimat". Missä on mun posliininhalaukset? Finnit kasvoissa muistuttaa että jotain hämärää tapahtuisi...Kamala nälkä jatkuvasti, mutta ei oikein maita...MIKS EI MULLA VOI OLLA KUNNON OIREITA (siis ihan sen takia että tietäis olevansa raskaana)!!

Tilasin maanantaiks ajan ultraan. Olen ihan sekaisin päästäni.
 
Viimeksi muokattu:
Paha päivä = tuhrupäivä. Miksi ihmeessä näitä päiviä pitää tulla? Halutaanko meitä pitää varpaillaan tämän raskauden kanssa, ja jotenkin pakotetaan joka päivä miettimään sitä kuinka paljon tätä haluaa. Seesteisyys olisi paljon mukavampi tapa odottaa. Siltikin haluan tätä ihan kamalasti, vaikak rauhallinen olisinkin. Mutta ihan niin kuin se ei jollekin maailmanmahdille riittäisi. Vaan seesteisyyttä pitää tasaisesti ravistella ja väkisin saada meidät pelkäämään menetystä. Hullua touhua. No, huomenna on onneksi ultra. Jännitys siis kasvaa sitä ennen sellaisiin sfääreihin, että voihan ruma sana.

Tervetuloa Mörkötys joukkoomme. Täällä pääsee sellaisen vuoristiradan kyytiin, ettei paremmasta väliä. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää, samoin iloa ja riemua ja pohjatonta onnea.
 
Kovin oli hentoinen viiva joka piirtyi apteekin "first signal" kasetti testiin. Tosin tein sen nyt ja vain reilun tunnin vessatauon jälkeen... Mutta selkeähän tuo viiva kuitenkin on vaikka vaalea. Kai se pitää uskoa todeksi. Ostin toisen viikkonäyttöäisen jonka ajattelin käyttää perjantaina kun on virallinen testipäivä. Jos raha varani antaisivat myöten olisin varmaan ostanut kaikki testit mitä apteekista löytyy:D Ihan vaan testatakseni minkälaisia viivoja niihin piirtyy... engeli Pahuksen säikyttelevät tuhrut. Saisivat painua hiiteen moiset päivät...
 
Kiva, että porukka on taas aktivoitunut! Ja tervetuloa mörkötys! Vuoristorataahan tämä on, mutta en päivääkään vaihtaisi pois, kun vihdoinkin tähän tilaan on itsensä saanut.
engeli toivottavasti tuhru on harmitonta. Tsemppiä ultran odotteluun!
mapunen me ollaan harkittu doppleria, ei tosin vielä ostettu. Ebaysta näyttäisi saavan huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta.
Miten toivis, oletko saanut nukuttua?
ON: Tämä rouva heräsi tänä aamuna kello kuusi pirteänä kuin peipponen, taisi olla pientä jännitystä ilmassa. Tulipahan kudottua vauvan villahaalari hihoja vaille valmiiksi. Ultra-aika oli kaiken lisäksi melkein tunnin myöhässä, joten aika lailla tulisilla hiilillä tuli siinä odotellessa istuskeltua. Mutta kaikki oli hyvin! Siellä se pikkuinen vauva jumppasi kun vatsan päältä tökittiin laitteella. Kaikki oli siis niin kuin pitääkin, olen niin helpottunut. Ultraaja mittasi niskaturvotuksenkin, vaikkei me oltu sitä pyydetty, se oli 0,5 mm eli ok. Seuraava etappi onkin sitten lääkärineuvola heti juhannuksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Terveeks ja onneks uusille :)

Täällä ihan onnen kukkuloilla..np-ultrassa käyty. Kaikki hyvin T13&18 riskit 1:100 000, eli suurin (pienin) luku mitä kone antoi ja Down-riski 1:1900..yhteisarvoltaan matala riski. Kaverilla oli vauhti päällä, siellä se sätki ja vaihto kylkee ja heilutteli pitkiä jalkojaan ja käsiään. Rakenteellisesti oli tässä vaiheessa oikein mallikas vauvan alku. Mittaa oli n. 6cm CRL ja vastasi viikkoja 12+4. Kaksi päivää siis edellä, mutta ei lähdetty muuttelemaan la:ta. Vauvan isi oli mukana ja hän oli hyvin liikkuttunut, teki mieli kysästä että tarviitko nenäliinaa :p

Tarantella83 & ElliEemeli 12+2
 
Onnea Tarantellalle hyvistä ultranäkymistä! Samoin Ad astralle, Mapuselle ja Syystoiveelle!

Toivottavasti engelin tuhrut ymmärtävät pysyä poissa säikyttelemästä hyviä ihmisiä!

Mollamaijalle kovasti hermoja!! Finnit ja ruokahaluttomuus on loistavia oireita! Selvästi oot raskaana! ;)

Mörkötys, tervetuloa joukkoon tähän vuoristorataan! Ja onnea!

Viikonloppuna jaksoin puuhastella ja ajattelin, jotta kyllä musta vielä työihminen saadaan. Mutta nyt taas kuvotuttaa ja nukuttaa. Hyvä syy pistää pötkölle, eikö se frendit tuu telkkarista taas kasilta??? =) Vielä 1,5 vkoa seuraavaan ultraan.... Alan kyllä miettiä dopplerin ostoa....
 
Mörkötys onnea plussasta ja tervetuloa! eka ultra oli 5+6 ja siellä näkyi 2,5mm alku jonka sydän sykki, että siinä alkaa olemaan melko rajoilla että näkyykö, vaiko ei..ja yksityisellä kävin ja ultrauskerta maksoi n.80€ :)

tuhruja mulla tuli viime viikolla samana iltana, ku päivällä oli neuvola ja se ultras ja kuunteli sydänäänet...Pyyhkiessä aivan vaaleen ruskeeta vuotoa jossa oli vähän niitä "limanaruja"..vaaratonta se ainaki oli.

mulla tuntuu kauheen pahalta ku painaa tai edes hellästi koskee aivan tuohon häpyluun kohdalle, siihen mistä karvotus alkaa..jouduin sitä terkkaaki hoputtamaan äänien kuuntelussa ku se tuntu niin pahalta..sit jokunen aika sitten mies hiplas siitä kohtaan, ni mä jouduin sanomaan ,että nyt näpit itri, että mä oksennan kohta ku tuntuu niin hirveelle...Onko muilla tälläisiä?
 
Täällä on paljon mukavia ultrakuulumisia: onnittelut AdAstra, Tarantella ja Mapunen! Toivottavasti engelin tuhrut ovat loppuneet, kävitkö jo siellä ultrassa vai oliko se tänään??? mollikselle ja kaarnelle voimia satunnaiseen oireettomuuteen, mä olen ihan samassa veneessä ja heti paniikki päällä kun ei just sit oo selviä oireita. kotidopplerista joku mainitsi, tämä urvelopanikoija sen jo tilasi (sen angelsoundsin viimeisimmän mallin) ja on jo yrittänyt kuunnellakin, vaikka tiedän että mulla kun on taaksepäin kallistunut kohtu ja vararavintoa vatsalla niin on hyvin todennäköistä että sydänäänet eivät kuulu ihan vähään aikaan... No, minkäs teet kun on sekoboltsi niin on sekoboltsi :headwall:. Mä tulin tänään töihin (plääh). Oli niin mukavaa olla kotona ja nukkua myöhään aamuisin, kun en kerta ikinä saa unta kuin vasta aamuyöstä. Jaksoin tehdä parin tunnin lenkkejä koiran kanssa ja pidin itsestäni huolta. Meillä on seuraava ultra maanantaina 9+4, jännittää jo. Sitten pitäis soittaa terveysasemalle kun vaihdoin "kotiterveysaseman" duunin lähellä olevaan ja siinä käsittelyssä menee 2-3 vkoa ja meidän anomus lähti vasta viime viikolla. Tulee kiire ehtiä käynnille ennen 10. viikkoa....
mukavaa päivää!

toivis ja öttis 9+0 (poks!)
 
Tein uudestaan sellaisen apteekin testin, kuvitellessani että saan siihen oikein paksut viivat näin aamulla 3tunnin vessatauon jälkeen. Ja kilinpippelit! Ihan yhtä onneton haalea viiva kuin eilenkin!!:O
Eikai tämä nyt vain ole merkki siitä että olisi taas kemiallisesta kysymys, EIII ! Taitaa olla tosiaan tarpeen mennä huomenna veri testiin. Sain klinikalta sellaisen paperisen lähetteen HCG-kokeeseen, tietääkö kukaan miten mun nyt sitten pitää toimia kun yksityiselle on mentävä niin lampsinko suoraan labraan sen kanssa mutta miten se tulos, tarviiko siihen jonkin soittoajan vai? Ja paljonkohan lysti tulee kaikkineen maksamaan ?

muoks. ja voisinkohan mennä sinne jo tänään? Mulla virallinen testipäivä on huomenna mutta siinä paperissa ei ole mitään päivämäärää..
 
Viimeksi muokattu:
Onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista ja tervetuloa uusille! Meitähän on kasassa varsin mukavan kokoinen porukka :) Toivottavasti pysytään kasassa loppuun asti ja tsempataan toisiamme siinä vaiheessa kun raskaus jo ahdistaa ja toivoo, että pääsisi puljauttamaan vaavit pihalle :heart:

Täällä ei todellakaan ole tällä viikolla tarvinnut arvuutella onko raskaana vai ei... Pahoinvointi on aivan järkyttävää. Oksentanut olen ainoastaan kerran mutta olo on niin heikko ja kuvottava ettei meinaa millään pysyä pystyssä... Tänään jopa harkitsin saikulle jäämistä, mutta on sen verran tärkeä palaveri tiedossa etten raaskinut... Naama valkoisena sinnittelen... Aamutoimet kestävät yleensä max 30min, tänään niihin meni 1h30min kun piti välillä käydä sohvalla pötköttämässä... Mutta en valita... ajattelen sitä lopputulosta!!!

Oletteko huomanneet että teillä olisi ollut erilaisia alavatsakipuja ns. menkkojen aikaan?? Minullahan on nyt menossa 8+3 , eli jos osasin oikein laskea niin menkkojen aika. Alavatsassa on ollut sellaista ihan samanlaista raapimista ja viiltelyä kuin menkkojen aikaankin...

Vatsan turvotus on vähän vähentynyt, minä pässi tietysti ajattelen se niin että nyt se vaavi ei kasva siellä enää kun vatsa pienenee... Kyllä sitä vaan on hölmö...

Onko kukaan muuten lähdössä reissuun tässä alkuraskauden aikana? Minähän kävin jo viikoilla 5+3 - 5+6 Hollannissa, ja nyt olen lähdössä viikoksi Turkkiin jolloin viikkoja on kasassa 10+3. Lisäksi tulossa Italian keikkaa viikolla 13+4. Onkohan tuo nyt järkevää ollenkaan..? Toisaalta, lentsikassa istuminen ei sikiötä vaurioita, täytyy vaan muistaa liikkua ettei tule mitään veritulppaa. Syömisiä nyt täytyy varmaan katsoa tarkkaan mutta kai Turkistakin jotain niin paistettua löytyy että on varmasti kaikki pöpöt kuolleet... :) Kunhan tämä pahoinvointi vaan jättäisi rauhaan ennen reissua..

Mä kerroin eilen esimiehelleni raskaudesta, ajattelin että stressaan koko loman ajan hänen reaktiotaan jollen kerro. Suhtautuminen oli aivan loistava ja kannustava! Sijaistakin alettiin minulle jo suunnitella ja heti syksyllä saan aloittaa hänen kouluttamisensa.

Jeps, mutta se taas omasta navasta. Nyt taas välillä töitä...

Kerrohan muuten sitten Toivis toimiiko se doppleri... tekisi niin mieli hankkia sellainen...

Aurinkoisia terkkuja, Mii & Uttinen 8+3
 

Yhteistyössä