Heippa taas tännekkin!
Tekstiä oli niin paljon, etten ihan ajatusta saanut kaikkeen mukaan tai paremminkin unohdin jo puolet loppuun päästessäni..:ashamed:
Ihania kuulumisia oli paljon, onnea niistä :heart:
Tsemppiä ja voimia monelle viimeisiin viikkoihin, näin helteellä ne tuntuvat tuplasti raskaammilta.
Itse olen voinut ihan luvattoman hyvin, kaikilta vaivoilta välttynyt toistaiseksi. Pari päivää sitten istuin kuumassa kampaamossa pari tuntia ja juominen oli jäänyt vähän huonolle ja heti ihan järkky turvotus jaloissa. Onneksi eilen jo helpotti, kun tehostin veden juontia. Kesästä ja lomasta nautitaan tytön kanssa ihan täysin. Pian on kädet täynnä pikkuisen kanssa, niin nyt otetaan kaikki irti helposta 3 veestä
Kaikkea oon pystynyt touhuamaan.. Eilen vielä aloitin terassin öljyämisprojektin, jotta on siistinä kun mies kutsuu ystävänsä varpajaisiin :saint: Tänään jatkuu projekti, kun tuota terassia riittää..
Oliko se
Apsu, joka kertoi maalanneensa vauvanhuoneen seinälle jotain erilaista? Mullakin on ollut täällä viimeiset jutut meneillään vauvan huoneen sisustuksen kanssa, mutta mihinkään satumaisemiin ei kyllä taidot riitä.
Näkisin enemmän kuin mielelläni kuvan seinästä, olisiko liikaa pyydetty laittaa kuva tänne? Voisin itsekkin vilauttaa meidän pojan tulevaa huonetta.. Omasta mielestäni siitä tuli aivan ihana!
Painoa on tullut reilun 10kg, viimeksi tuli 12kg, eli samoihin taitaa ehtiä. Jollain sinne synnärille jää vaikka kuinka paljon. Mulla tasan vauvan verran viimeksi ja kyllä ne kaikki loput sai ihan työllä pudottaa. Ei siis imetyskään vaikuttanut.
Liikuntaa oon harrastanut hävettävän vähän, ihan laiskuuttani.. Niin kauan kun olin töissä niin ei voinut kuvitellakaan turhaa seisomista sen 9 tunnin työpäivän päälle ja nyt oon ollut vaan mukavuudenhaluinen. Mielummin löhöilen aurinkotuolissa
ja toteuta itseäni pesänrakennusvietin puolessa.
Supistuksia on tullut kuvioihin joku pari viikkoa sitten, välistä ihan tuntuviakin. Kävin kuitenkin ultrassa ja lääkärillä alkuviikosta, niin tilanne oli kohdunsuu pehmennyt, kanavaa 2cm ja parille sormelle auki. Tämä on ihan tyypillinen toissynnyttäjälle, eli ei oo supparit varsinaisesti tehneet mitään. Vauvalli oli painoa 3000g, eli alle 3500g pitäs olla syntyessään :heart:
Mulla on edessä suunniteltu sektio ja vauvan syntymäpäiväkin on jo tiedossa, jännää. Enää vajaa pari viikkoa ja vauva on maailmassa. Ihan uskomatonta, eipä siitä "raskaana" tekstistä siinä tikussa oo niin kauan aikaa.
Hyviä vointeja kaikille :heart: