Jatkan..
Imetyksestä vielä.. Minä se vaan jaksan pähkäillä tuon imetyksen suhteen, että kannattaako minun sitä jatkaa, vaikka maitoa ei tulekaan kuin ihan pieniä määriä? Minulla siis se leikkaus takana ja luulen, ettei kaikki maitotiehyeet ole löytäneet toisiaan, niin sen takia ei hirveästi taida maitoa tulla.
Minä niin haluaisin onnistua imettämisessä, mutta siitä nyt en hirveänä stressiä halua ottaa.. Mutta minä vain pähkäilen ja pähkäilen..
Niin ja monet on mulle sanonu, että Nanna on nätti nimi, että pidättehän sen yhtenä nimenä... Mutta anoppi viikonloppuna, ku oli meillä pe-su (asuu Pieksämäellä, ni on sit meillä yötä, kun on käymässä), että emmehän pidä Nanna nimeä :'(. Eihän se ole edes virallinen nimi.. Ja tokan kutsumanimi oli Pihla, josta tykkäsin erittäin paljon, ni loukkas hieman mun mieltä, kun tokas: Pihlasta hänelle tulee Pihlaja mieleen. Miehän en anna kenenkään vaikuttaa nimen valintaan. Mie ja mies se valitaan, eikä anoppi.. Mutta jotenkin se vain sanomisillaan osaa ärsyttää.
Ensi viikon maanantaina alkaa isännällä opiskelut, joka kestää kesäkuun puoleen väliin.. Lähti lukemaan rekkakortin tai no, eihän sitä nyt pelkästään lukemalla saa, mutta pitkät päivät tulee toisella olemaan. Koulua on klo 7.30-15.30, joten meidän lapsukaiset vaihtuvat kokopäiväisesti olemaan päiväkodissa.. Neidit pitäisi isännän viedä ja hakea. Itse oon miettinyt, että tiistaisin ja torstaisin käyn tytöt hakemassa vaunuillen pois puolen päivän aikoihin, ku heillä on silloin seurakunnan päiväkerho. Mie, ku oon tottunut neidit viemään ja hakemaan, ni siitäkin tulee haikea mieli, kun päiväkotitätien kanssa on ollut mukava rupatella.
Marlin: Mulla onnex nyt on kadonnut se pömppömaha
. Mulla ei esikoisen ja tokan kohdalla ollut tuollaista ollenkaan, mutta kolmannen ja nelosen kohdalla kyllä. Nyt vaan tippunut hieman nopeammin. Onhan se vieläkin sellainen löllö pullamaha, mutta onneksi ei niin paha, mitä laitokselta lähtiessä
.
Äitivaan: Meidän vauveliini on kiltti tapaus, kuten on ollut aiemmatkin. Nukahtaa maidolle ja ei tarvitse kuin kantaa sänkyyn tai laitan tuohon olohuoneen lattialle, koska siinä näyttää nukkuvan päivisin paremmin, mutta yöllä onneksi tykkää nukkua sängyssään
.
Edda: Lapsiluku on meillä varmaankin täynnä.. Mie haluaisin vielä 2 lasta, mutta ei meidän taloudellinen tilanne anna myötä.. Haluaisin heti ruveta yrittämään seuraavaa
tai oikeastaan sitten, kun oon laihtunut kunnolla.. Mutta pakko kai hillitä haluja. Olisi ollut karmea odotus tai karmea synnytys kipuineen, niin olotila ei olisi tällainen. Mutta synnytys oli helpoin ja nopea.. Ja ihan kuin en olisi synnyttänyt ollenkaan..
Mutta nyt lopettelen tältä erää. Näköjään tulee kirjoiteltua sitten kunnolla, kun istahtaa koneelle.