2010 ELOKUISET IPANAT

MOI!
Pitkästä aikaa kuulumisia lukemassa, niin te oottekin siirtyny kerhonpuolelle. Haluisin mukaan kun nyt alkaa ehtiä surffatakin ja kivaa tukea saa täältä. Niin miten pääsen sinne kerhoon:wave:
Hoblaa
 
Viimeksi muokattu:
Laitoin kans haun kerhoon, kun siellä kerran aktiivisemmin jutskaatte :)
En ole erikseen vielä tähän pinoon ilmottautunut, mulla mennyt ihan ohi tällanen "omanikäisten" ketju. Mut mulla siis 8.8 syntynyt poika ja kirjotteluseuraa olen vailla, kun melkein joka päivä jotain kysyttävää tulis mieleen... ja ois ihana kuulla muitten samanmoisten kuulumisia :)
T. Kristiina
 
Viimeksi muokattu:
Hei, vieläkö mukaan mahtuu? :)

Täällä olisi 24 -vuotias kahden lapsen äiti. Esikoisemme, poika, on nyt 2v 2kk ja pieni neiti 4 kk:n ikäinen.
Meidän tyttö syntyi 4.8. rv 41+5..:) ja odotusaikana tulikin kirjoiteltua tuonne heinäkuisten pinoon, kun laskettuaika oli silloin.. mutta neiti syntyikin sitten elokuun puolella:) Ja nyt olisikin mukava kirjoitella muiden äitien kanssa, joilla on suunnilleen samanikäisiä lapsia:)
 
Hei! Yritin taas äsken laittaa kerhopyyntöä niin voisko joku kattoo onko se tullu sinne:attn: Viimeksi olin nimittäin koittanu hakee sinne väärin ja kaksplussan ylläpidosta oli tullu sit mulle viestii et miten haetaan,mut en tiedä menikö vieläkään oikeen :ashamed:
Ois hauska päästä kerhon puolelle jutteleen ku täällä näyttää olevan tosi hiljaista nykyään.
No käympä välillä vilkaseen onko mun pyyntöä hyväksytty ja onko se ees menny perille :D

Rakkaudesta äiti ja Aarre-Viljami 3kk:heart:
 
Hei! Täällä olis vielä yks myöhänen mamma haluamassa mukaan, jos vielä onnistuu? Eli esikoistyttö syntyi 16.8. EKKS:ssa rv 39+6. Oon joskus käyny lukemassa teidän keskusteluja täällä ja olis kiva päästä mukaan juttuun =)
 

Yhteistyössä