Jospa minäkin nyt muutaman rivin saisin aikaiseksi :wave:
Poitsu on nyt 2,5 kk ja vähän päälle, kovasti kasvaa kehittyy :heart: Painoa rapiat seittemän kiloa, kivasti kanneltavaa. Onneksi tuo viihtyy kovasti lattialla, kova hinku ois jo liikkumaan ja hirveesti koittaa mahalleen jo kääntyä
Oikein aurinkoinen ja perustyytyväinen köllikkä täällä asustaa. Isoveli täytti juuri tänään 3v. ja kyllä huomaa jo nyt, että siinä on hyvä kaveri kasvamassa toiselle, on niin ihana seurata kun toinen paijailee ja pitää hyvänä pientä :heart:
Mut se nukkuminen...huoh. Oikeestikko jollain nukutaan jo läpi yön? No joo, esikoinen teki niin pienestä asti, mut tää herra, herää kyllä tasaisesti kahen tunnin välein syömään yölläkin!!
Okei, ekan pätkän nukkuu pitempään, mut se on sit 21-01 noin, joten siinä ei ite ehi nukkua kovin pitkään, kun ei ehi ennen kymmentä nukkuu kuitenkaan ja haluu omaakin aikaa illalla vähän.
Mut ei, emmätiiä mikä se on. Semmosta ihme ähräystä on se yö suunnilleen siitä yhdestä eteenpäin, jos nukkuu vieressä, niin ähisee ja puhisee ja hankaa päätä kainaloon tissiä kohti, sit ei kuitenkaan syö tarpeeksi ja hetken päästä taas uudelleen...häiritseekö se tissin haju, vai mikä ihme lie?? Johtuen juurikin näistä unista sitä on itekki niin kanttuvei, ettei jaksa olla syötön aikaa hereillä, etä nostais omaan sänkyyn sen jälkeen. Oon myös liian väsyny pullosta syöttämiseen, vaikka siitä sais enemmän syötyä ja vois nukkua pitempään...illalla tumppaan korviketta ja nukkuu sit hyvän ekan pätkän. Päiväunet on myös semmosta tosi pätkittäistä, saattaa olla useamman tunnin ulkona, mut herää kymmenen minuutin välein huutaa, rasittavaa.
Mietinkin, että jos ne on mun syömät ruoat kun vääntäis mahaa, että mitä pirua sitä sais sit syödä? Tai mitä välttää? Oon niin laiska kattoo nuita omia syömisiä.
Tuo väsymys se on kyllä jotain älytöntä, välillä ei saa sit iltaisin unta ees kun on niin väsynyt, joskus keväällä nukkunu kunnon yön. Ja yhen viiden tunnin pätkän putkeen oon synnytyksen jälkeen nukkunu.. Joskus kolme tuntia, ehkä kerran viikossa. Mut sitä kahen tunnin välein herätystä tämä tuntuu tällä hetkellä olevan. Siinä ei tuu ku vihaseks, kun just nukahat nin pitää nousta. On pahantuulista akkaa aina aamuisin
Vanhempi lapsi kun nukkui tosiaa pienestä asti yöt ja päivät, niin ei o tottunu tämmöseen.
Siispä taidankin painua pehkuihin nyt kerrankin ajoissa, täällä vielä rassaa se kun mies joutui reissutöihin yllättäen, joten täällä on viikot tolskattu lasten kans keskenään. Rankkaa välillä, mut minkäs teet.
Ai niin, täällä oli ristiäiset 2.10 ja myökin mentiin naimisiin kaikille yllärinä
Oli siinä vierailla montut auki, kun pappi sanoi kasteen jälkeen, että ei tämä tähän päättynyt
Noh, nyt on yhteinen sukunimikin kaikilla tässä talossa.
Juuh, mut öitä ja hyvää jatkoa jokaiselle eloipanalle ja mammalle :hug: