Hellou
Meidän vakavasta poitsusta on tullut oikea naantalin aurinko=)
Oli niin totista torven soittajaa ensimmäiset 2kk mutta nyt 2 viikon sisään tapahtunut silmin nähden suuri muutos,kun on vaan yhtä hymyä kun on hereillä.On tyytyväinen jopa lattialla!
Ja vaikka tänään käytiin lääkärissä(jossa kaikki oli ok,ei mitään tulehduksia)pitkittyneen yskän ja räkätaudin vuoksi,valloitti lääkärin hymyllään.
Lääkäri meinaskin että tais olla poika kauhuissaan ekat kk:det rankasta maailmaantulostaan...
Olin ihan varma että on tauti jo iskenyt korviin(meillä 6 lasta tuubiettuja korvakierteisiä)mutta onneksi tosiaan korvat aivan terveet!
Meillä ei käännytä vielä onneksi!Mutta sylissä kinkeää itseään istumaan.Ja kädet hamuaa jo leluja vaikkei ihan osaa vielä täysin kohdistaa.
Päivän rytmi kutakuinkin 2 pidemmät unet vaunuissa(2-3h kerrallaan)valveilla 1,5h-2h ja illalla nukkuu vielä yhdet pikaiset unet sisällä.
Nukahtaa yöunilleen nykyään aiemmin kuin ennen,mikä vallan loistavaa.Eli nukahtaaa 21-22 ja nukkuu vaihtelevasti 2-4h pätkissä.Eli tosinaan syö aika tiheästikin yöllä mutta myös pidempiäkin välejä ollut.Ei valvota vaan syö ja nukahtaa uudelleen.
Tuttia ei edelleenkään huoli muuta kuin kaukalossa autossa ja liikkuvissa vaunuissa.
Oon ollut hiukan väsynyt imetykseen vaikka raskausaikana haaveilin pitkästä täysimetyksestä ja yrittänyt tarjota vauvalle myös korviketta,jotta saan välillä "levähtää".
Tämä herra vaan aika nirppa,eikä pullosta juo sitten millään.Ei edes pumpattua omaa maitoani...
Koitettu nyt semperit ja nanit ja tänään ostin vielä tuttelia kokeeksi.
Mulla ei ole menkat alkaneet.Aiemmista on alkanut n 6kk-10kk synnytyksestä.
Itsellä on poskiontelontulehdus ja lääkekuuri meneillään ja 1v10kk korvatulehdus ja uusi putkitus tiedossa lähi viikkoina.
Raskausaikana koetut vatsakivut ja sydämen kovat sykkeetkin koettu kertaalleen uusiksi synnytyksen jälkeen.Ilmeisesti kuitenkin jotain paniikkihäiriön kaltaista,syy ei ainakaan koskaan ole täysin selvinnyt.
Aika rankka ollut tämä alku kahdeksannen kanssa noin yleensä,kun aluksi(ekan 3 viikon jälkeen)vain kitisi ja oli tyytymätön.
Mutta nyt näyttää tosiaan jo valoisammalta:heart:
3kk neuvola on tasan viikon päästä ja samalla 2v neuvola ja 6v neuvola,saas nähdä miten sujuu
Tsempit kaikille vauvakuumeisille,itse yritän kovasti torjua tuota ajatusta ja nyt keskittyä näiden olemassa olevien rakastamiseen ja kasvattamiseen.Onhan tässä yhdelle avioparille jo aika homma
Salaa(no kyllä mies nää tietää) saatan kuitenkin haaveilla vielä iltatähdestä,mutta nyt on todella annettava ajan kulua ja reippaasti,on tuon raskauden vaivat vielä tuoreessa muistissa!!
Tsemppiä ja voimia myös valvottavien ja vatsavaivaisten vauvojen äideille:hug:
Erityisesti
Murskeelle,olet ollut ajatuksissani!
Täällä kaikki lasten lelut hujan hajan ja pakko nousta komentamaan muksuja siivouspuuhiin:wave: